Skravletråd lag Lilla

Jeg skal bidra så godt jeg kan på utfordringen, men med syk unge slik at vi bare må være inne og planer hver kveld ser uka litt travel ut! Jeg skal gjøre så godt jeg kan :)
God bedring til den lille:) Bedre i dag kanskje:)?
 
Oh no!! Her snør det igjen...får håpe d ikke kommer masse på isen som allerede ligger..glatt nok som det er:eek::D:D har alle en fin dag??
Her er det ingen snø, men er visst meldt snø i i morgen...og det er helt ok for har ikke hatt noe her på en stund nå.
I dag har jeg vært med snuppa på babysvømming. Kjempe kos. Var første gang:) Hun elsket det:)
Ellers slappet av hjemme hele gjengen:)
 
God bedring til den lille:) Bedre i dag kanskje:)?
Takk, og nei dessverre! Forkjølelse som aldri slipper taket, holdt på i snart 2 mnd nå... Kjipt når han har vært forkjøla 25% av livet sitt!

Mannen må bort med jobben, så jeg får ikke dratt på en av mine to faste tegninger torsdag kveld, utrolig surt! Trener på fredager og, men det teller jo ikke på utfordringen, så det er ikke noe hjelp i i denne sammenheng. Håper dere andre er flinke denne uka, så jeg kan komme sterkere tilbake senere!
 
Takk, og nei dessverre! Forkjølelse som aldri slipper taket, holdt på i snart 2 mnd nå... Kjipt når han har vært forkjøla 25% av livet sitt!

Mannen må bort med jobben, så jeg får ikke dratt på en av mine to faste tegninger torsdag kveld, utrolig surt! Trener på fredager og, men det teller jo ikke på utfordringen, så det er ikke noe hjelp i i denne sammenheng. Håper dere andre er flinke denne uka, så jeg kan komme sterkere tilbake senere!
Huff da:( Høres slitsomt ut.

Åh, kjipt...jaja...bedre muligheter neste uke kanskje?:)

Prøver så godt jeg kan å trene innimellom trilleturer, amming av snuppa og løpe etter en aktiv 2åring:p Men er jaggu nesten trening i seg selv det også:p
 
Heiheeei☺☺her har jeg en mann som er syk=døden nær, så her har jeg nettopp badet lillegull, nå skal ho ha kvelds å legges snart☺☺der da??
Ja...kjenner meg igjen der..menn har en lei tendens til å bli ekstra syk;)

Vært en rolig ettermiddag her. Snuppa har sovet en del og så har jeg lekt med guttungen. Så har vi bakt.
Nå er det litt tvtid, kvelds og så senga.
Før i dag var jeg og snuppa på babytreff:)
 
Ja...kjenner meg igjen der..menn har en lei tendens til å bli ekstra syk;)

Vært en rolig ettermiddag her. Snuppa har sovet en del og så har jeg lekt med guttungen. Så har vi bakt.
Nå er det litt tvtid, kvelds og så senga.
Før i dag var jeg og snuppa på babytreff:)
Så koselig med babytreff☺☺pleier gå på babysang vi☺☺koselig å treffe andre likesinnede☺☺
Er grusomt med syk mann!!klaging, klaging, klaging. . . . Hehe
 
Så koselig med babytreff☺☺pleier gå på babysang vi☺☺koselig å treffe andre likesinnede☺☺
Er grusomt med syk mann!!klaging, klaging, klaging. . . . Hehe
Ja, kjempe koseligxsmile9
Vurderer gå på babysang med snuppa selv:D

Ja, de syter mye da:p
 
Hvem skal sende vekt til meg i måren fra lag lilla? Tenkte jeg skulle skrive til laglederene i kveld hvordan det skal gjøres. :)
 
Synnøve :) , vil du være lagleder?
 
Det var det da:p
Ikke kjempe lyst merker jeg;)
Håper i såfall jeg rekker med en som legger seg da og en som henger konstant i puppen:p

Det e kanskje max 5 min du trenger på det. Ingen stor jobb ;) eg hjelper deg seff hvis det trengs :)
 
Endelig helg! Eller hva sier dere:)?

Vel vel nå er jo jeg i permisjon uansett med snuppa, men deilig å ha guttungen og mannen hjemme også:)

Hva er dagens planer og ellers i helgen:)?
 
Nå må alle på lag lilla huske å legge ut alle poengene på utfordringen og regne sammen
Det har blitt gjort!

Ikke glem å legge inn vekt i vekttråden da jenter!
 
Æsj, jeg har superdårlig samvittighet for utfordringen.Lover å komme sterkere tilbake!
 
Back
Topp