Tust
Elsker forumet
Ja, er veldig godt med mann hjemme u husEndelig helg! Eller hva sier dere?
Vel vel nå er jo jeg i permisjon uansett med snuppa, men deilig å ha guttungen og mannen hjemme også
Hva er dagens planer og ellers i helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er veldig godt med mann hjemme u husEndelig helg! Eller hva sier dere?
Vel vel nå er jo jeg i permisjon uansett med snuppa, men deilig å ha guttungen og mannen hjemme også
Ikke tenk på det.Æsj, jeg har superdårlig samvittighet for utfordringen.Lover å komme sterkere tilbake!
Ja, er veldig godt med mann hjemme u husI dag skal jeg først på det vanlige fredagsbesøket til mamma med beibis, så skal jeg kjøpe hjem no kebab elns til mddag..seinere I dag skal e spille håndballkamp
der da??
Endelig helg! Eller hva sier dere?
Godt du er bedre igjenHer er det jobbVært sykemeldt i noen dager, så skal vel bli bra å komme seg litt tilbake på jobb
![]()
Godt du er bedre igjen
Jobber hver 3.helg?
åh, kjedelig. Det hjelper på om det er hver 4. Hver 3 kommer utrolig fort.Ja, var hver 4. når jeg begynte, men sånn kunne vi jo ikke ha det...
Enig!!!jobber au hver 3. Når jeg begynner igjenåh, kjedelig. Det hjelper på om det er hver 4. Hver 3 kommer utrolig fort.
Jeg vil egentlig ikke jobbe turnus og 100% er alt for mye med 2 små...blir spennende å se hva som skjer når jeg skal tilbake...kunne tenkt meg natt på siktEnig!!!jobber au hver 3. Når jeg begynner igjen![]()
Må si jeg er spent selvLurer på hvordan lag lilla ligger an![]()
mhm, gleder meg til i kveld.Må si jeg er spent selv![]()
Skjønn hun erAkkurat nå koser jeg meg m yngste
![]()
Så herlig. Her er snuppa 6uker og 2 dagerHun ble 4 mnd igår, Synnøve![]()
Jeg mista dessverre, men de har ikke fjernet meg derfra endaSå herlig. Her er snuppa 6uker og 2 dager
Ellers ser jeg du også har termingruppe oktobermirakler 2013. Der har jo jeg en gutt
Kan ikke huske deg som så aktiv der?
Ai, kjedelig :/2 hos oss som ikke har registrert vekt.