Skravletråd lag Lilla

Deilig med helg☺☺hva driver dere flotte damer med i dag?☺
her er jeg litt småsliten i kroppen etter kamp i går, og ny kamp på søndag...skikkelig hardkjør☺men fint det☺☺
tenkte å ut å dra lillemor på akebrett litt etterpå☺☺er så fint værha en nydelig lørdag!
Ja alltid kos med helg.
Hatt besøk i hele dag her, koselig. Ei venninne av meg. :)
Ellers sover guttungen hos farmor i natt, har ikke snakket om annet nesten hele uken. gleder seg alltid sånn til det:D
 
Nå er nytt oppdrag ute..Nå må vi alle huske å kjøre på, og at vi står på litt ekstra for hverandre,slik at ingen av oss ryker neste uke❤
Jeg er veldig klar!
I morgen er det jogging og alle de øvelsene som er lagt ut!
 
Alle må huske å melde seg på oppdrag 2 med å kopiere oppsettet og lime det inn der☺☺nå kjører vi !!! Goooo lag lillaaaa
Godt du minner om det!;)

Yes, heia heia!! Du var jo kjempe flink i går !!:D Hva trente du:)?
 
Ellers da jenter?:D Hva står på planen i dag?:)

Her sover snuppa nå og jeg bare slapper av etter frokost:)
Ble 2 grove brødskiver med kremost og agurk, et glass grapefruit juice og en kopp kaffe;)

Her er det 6ukers kontroll for meg i dag:)
 
Godt du minner om det!;)

Yes, heia heia!! Du var jo kjempe flink i går !!:D Hva trente du:)?
Håndball☺:):)☺spilte kamp igjen:):)☺spilte på fredag, søndag,skal på onsdag,fredag, søndag..mye kamper fremover;);) å styrke/ kondis trening I dag:eek::eek: e sååååå lemster! Hehe...
 
Håndball☺:):)☺spilte kamp igjen:):)☺spilte på fredag, søndag,skal på onsdag,fredag, søndag..mye kamper fremover;);) å styrke/ kondis trening I dag:eek::eek: e sååååå lemster! Hehe...
Oh ikke verst:)
Merker jeg får lyst til å begynne på håndball igjen. :D
 
Idag skal jeg få jobbet litt på pcen mens lille sover. (selvom det tydeligvis kan hende det blir utsatt, for nå hører jeg art hun driver og våkner :p)
Gå og hente de eldste barna på sfo/ i bhg, og få meg dagens treningsøkt utenom challengen :p
Tar på å dra barn i oppoverbakke!
Planlegge middag og gjøre lekser med eldste, legge mellomste og yngste, og så legge eldste. Da er kl 20 :p så er det challengetid og egentid med strikking :D

Full mandag, med andre ord!
 
Hurra for ekstra tid til å ta Challenge nå, da blir det ekstra godt med tid til henting og kos m strikketøyet etter legging!
 
Gjort Challenge!
 
Idag skal jeg få jobbet litt på pcen mens lille sover. (selvom det tydeligvis kan hende det blir utsatt, for nå hører jeg art hun driver og våkner :p)
Gå og hente de eldste barna på sfo/ i bhg, og få meg dagens treningsøkt utenom challengen :p
Tar på å dra barn i oppoverbakke!
Planlegge middag og gjøre lekser med eldste, legge mellomste og yngste, og så legge eldste. Da er kl 20 :p så er det challengetid og egentid med strikking :D

Full mandag, med andre ord!

Her ble det henting i barnehagen på akebrett i dag, så mye snø:p
Lager du ukesmeny kanskje? Det gjør jeg:)

Hva strikker du på nå:)?
 
Her blir det trening i kveld. 30 min tenkte jeg +Challenge.
 
Her ble det henting i barnehagen på akebrett i dag, så mye snø:p
Lager du ukesmeny kanskje? Det gjør jeg:)

Hva strikker du på nå:)?
Lager ikke ukemeny, men bør vel egentlig gjøre det :)

Strikker en dress til minstemor.
Akkurat ferdig med en genser:
ccbbe5b9affe2a7b32eaa9f706f579e5
 
Back
Topp