stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Veldig bra!Ble 30 min trening her nå nettop + de 4øvelsne her i utfordring![]()
Sitter og tygger på en gulrot her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig bra!Ble 30 min trening her nå nettop + de 4øvelsne her i utfordring![]()
Ble gulrot her i går ogsåVeldig bra!
Sitter og tygger på en gulrot her![]()
Så flink du er daØnsker dere en strålende dag
Hva gjør dere på?
Vært på babysvømming og shopping her. Ellers en del husarbeid.
Bakt 2 grove brød.
Trening i kveld![]()
Joda,nok å ta seg til. 5 maskiner i går, 3 i dagSå flink du er daher har jeg vaska akvarium på 120 liter= tungt, gått tur ute I snøen på glattisen, laga middag og tatt challengen. ..Nå er det sofaen og litt avslapning...
![]()
I dag var det ovnsbakt laks med ekstra lett rømme og vårløk+ grønnsaker☺☺knallgodt☺☺der da??Joda,nok å ta seg til. 5 maskiner i går, 3 i dag
Flink du og
Hva er til middag i dag da?
Hørtes veldig godt ut jaI dag var det ovnsbakt laks med ekstra lett rømme og vårløk+ grønnsaker☺☺knallgodt☺☺der da??
Her blir det spagetti med pølsesaus/pastasausHørtes veldig godt ut jaEnkelt og greit...fiskeboller i hvit saus med kokte poteter(de droppa jeg) og raspa gulrot.
I dag er det kalkunpølser og blomkålmos![]()
Godt det daHer blir det spagetti med pølsesaus/pastasauskamp I kveld igjen☺☺jeeeeee...
Ha en fin dag alle sammen![]()
Så bra!God morgen! Her er treninga allerede unnagjort, greit å starte tidlig
Spist deilig frokost m omelett, knekkebrød og eple, samt kaffe. Kos m babyen nå![]()
ooohh bilde?Yeeeeey! ! Endelig ferdig med hekling av ugle nr 2☺☺sliten I hendene nå..hehe
ååhh så fin! Hva skal de brukes til..vognpynt?
Bare pyntde er aaaaltfor store til vognpyntååhh så fin! Hva skal de brukes til..vognpynt?
haha ser det når du sier det ¨nå at de er litt for stor jaBare pyntde er aaaaltfor store til vognpynt![]()