Skravletråd lag Lilla

Jeg også!
Må ikke glemme å føre opp vekta i morgen tidlig ! :D
Nei det må vi huske alle sammen!
Jeg må jo sende inn også.

Ser vi har gjort det ok i utfordringen!

ille spent på egen vekt også...ser jeg har blitt strammere...mannen kommenterte det også i sted, men om det er noe ned i vekt hmmm...

Er å kjempespent☺blir så spennende!! Jeg kjenner buksene sitter endel løsere...håper vekta og er gått litt ned:D:D:oops::oops::cool::cool:
Her passer også mer og mer klær, men ser jo også det er mer muskler og jeg føler meg mye sterkere i kroppen generelt sett...og har hatt en del fokus på styrke...så er jo ikke sikkert jeg er gått ned i vekt egentlig...men uansett jeg ser bedre ut i alle fall:P
Men håper seff det er ned litt og....:) 0,5kg hadde vært bra

Her passer også mer og mer klær, men ser jo også det er mer muskler og jeg føler meg mye sterkere i kroppen generelt sett...og har hatt en del fokus på styrke...så er jo ikke sikkert jeg er gått ned i vekt egentlig...men uansett jeg ser bedre ut i alle fall:P
Men håper seff det er ned litt og....:) 0,5kg hadde vært bra
Det er jo det viktigste at en merker fremgang selv,egentlig ikke hva vekta sier...:D:):cool:huff!!!1 frukt/grønt hadde Vært 50 poeng til.....mangla 1!!! Fryktelig irriterende. ...:confused::confused:

Det er jo det viktigste at en merker fremgang selv,egentlig ikke hva vekta sier...:D:):cool:huff!!!1 frukt/grønt hadde Vært 50 poeng til.....mangla 1!!! Fryktelig irriterende. ...:confused::confused:
Jada såklart:D og det gjør jeg...:)
Men er liksom så stas når man ser tallet ned og:P:rolleyes:
Jeg klarte full bonus faktisk:cool: Men kunne trent lenger og mer, men begrenset seg pga. unger som ikke vil sove , og bare henge i puppen etc:P Som i dag følte jeg at jeg hadde mer å gi, men i det jeg tenkte fortsette våknet snuppa:p

Jada såklart:D og det gjør jeg...:)
Men er liksom så stas når man ser tallet ned og:P:rolleyes:
Jeg klarte full bonus faktisk:cool: Men kunne trent lenger og mer, men begrenset seg pga. unger som ikke vil sove , og bare henge i puppen etc:P Som i dag følte jeg at jeg hadde mer å gi, men i det jeg tenkte fortsette våknet snuppa:p
Sånn er det:p:cool:syns du har Vært go æ:D:D

nysgjerrig på vekta sjøl jeg!
Beveger meg mye hver dag, men denne uka har det vært bedre, har vært så kaldt :p
Har byttet ut all brødmat med knekkebrød, det pleier hjelpe. :)
Føler meg litt mindre oppblåst også, og synes kanskje at bollemagen har blitt litt mer...punktert? :p

nysgjerrig på vekta sjøl jeg!
Beveger meg mye hver dag, men denne uka har det vært bedre, har vært så kaldt :p
Har byttet ut all brødmat med knekkebrød, det pleier hjelpe. :)
Føler meg litt mindre oppblåst også, og synes kanskje at bollemagen har blitt litt mer...punktert? :p
Det med brødmat har hjulpet her før også, men det er vanskelig det. Nå har jeg cøliaki da, og baker eget brød. Vanskelig å styre unna det gode brødet jeg baker :P Men veksler på det med knekkebrød da:D

Så bra. Blir spennende. Du tipper litt ned?

Hvordan ser en sånn ca. matdag ut hos dere? Spiser dere mange ganger for dagen:)?

Det med brødmat har hjulpet her før også, men det er vanskelig det. Nå har jeg cøliaki da, og baker eget brød. Vanskelig å styre unna det gode brødet jeg baker :p Men veksler på det med knekkebrød da:D

Så bra. Blir spennende. Du tipper litt ned?
Ja, kanskje 0,5-0,7? Hadde vært fint. Skal helst ikke ned for mye om gangen, heller, da går det bare rett på igjen :p

Hvordan ser en sånn ca. matdag ut hos dere? Spiser dere mange ganger for dagen:)?
Hmm...
09.00 ett knekkebrød+vann
12.00 ett/2 knekkebrød+ en frukt
15-isj middag
19-20.00 ett knekkebrød
Etter treninger ca 22.30 ett knekkebrød+ litt frukt/grønt. Prøver også å lure inn no frukt/grønt innimellom+ drikker mye vann
Ser nå jeg har en Fryktelig kjedelig dagsmeny....

Tja, kommer an på om jeg står opp med de 2 største eller om det er mannen som gjør det.

(06-07: et knekkebrød) sløyfes om jeg ikke føler jeg har tid, evt om mannen står opp med de 2 største.
09-10: 1 liten omelett med litt magerost, en yoghurt,et eple
13: en gulrot/eple
16-17: middag
20-21: knekkebrød 2-3 stk med salami eller leverpostei, evt annet kjøttpålegg
er jeg fortsatt sulten etter kvelds, blir det eple elle evt annen frukt/grønt :)

Hmm...
09.00 ett knekkebrød+vann
12.00 ett/2 knekkebrød+ en frukt
15-isj middag
19-20.00 ett knekkebrød
Etter treninger ca 22.30 ett knekkebrød+ litt frukt/grønt. Prøver også å lure inn no frukt/grønt innimellom+ drikker mye vann
Ser nå jeg har en Fryktelig kjedelig dagsmeny....
Glad i knekkebrød;) :D

Vel hmm...mye sikkert:p
Frokost ca. 09.00 2 skiver grovbrød, en med ost og en med noe kjøttpålegg. Evt. en stor skål musli med melk.
Mellommåltid- 1 frukt eller et knekkebrød.
ca. 12.00/12.30 Lunsj: ca. samme mengde som til frokost.
Mellommåltid- en gulrot eler noe i den duren, evt. en skyr.
16.30 ca. Middag: 1 stor posjon. Kutter ofte ut poteter,ris etc.
Mellommåltid igjen.
ca. 21Kvelds-samme mengde som til frokost og lunsj.

Back
Topp