Skravletråd lag Lilla

Evette har forresten trekt seg fra krigen. Skal ta henne ut av listen :)
 
Dette blir moro jenter☺☺
Noen som er flinke med tall å kan være lagleder??jeg og tall er heeeelt på tryne.....

noen som vil introdusere seg så vi kan bli litt kjent?? Kan begynne jeg☺

Jeg er fra det blide sørland, 26 år, er samboer og har ei jente på 10,5 mnd☺elsker egentlig trening (ikke løping!), men sliter litt med å motivere meg selv til det...spiller håndball 2 ganger i uka da, så det hjelper☺ellers jobber jeg som sykepleier, men nyter nå den siste måneden med permisjon før e skal begynne å jobbe igjen...
vil gjerne en hel del ned i vekt, 10/15 kg hvertfall, så trenger litt hjelp....
håper vi alle kan hjelpe hverandre å gruse de andre lagene:smiley-angelic008
gooooooo lag lilla:smiley-bounce016
Jeg er helt elendig på tall selv dessverre:p:/'Hva skal egentlig en lagleder gjøre? hmm:D
 
Jeg er 28år og bor i Bergen:)
Er mamma til en gutt på 2år og ei jente på 5uker:) I tillegg bonusmamma til en gutt på snart 13år. Så travelt:p
Er utdannet vernepleier:)


Ønsker i hovedsak motivasjon for trening og å spise sunnere.
Vil ned ca. 5kg.:)
 
Er vi bare 7?
 
Ser ut som at jeg blir med her =)
 
Litt info om meg da kanskje:
32 år, fra østlandet. Gift.
Har tre herlige barn på 6 år, snart 2 år og snart 4 mnd.

Kjenner jeg trenger en kickstart for å komme i gang etter 2 svangerskap "på rappen".
Jeg ammer ikke, så trenger ikke tenke på det :D

Min mann jobber turnus, og jeg er mye alene med barna, så her blir treningen til i hverdagen :p
Motivasjonen min for å gå ned i vekt er at jeg aldri har hatt så høy bmi som jeg har nå, og jeg vil gjerne komme meg ned i vekt til den jeg hadde før de 2 siste mine kom til. Ser på dette som relativt realistisk, så totalt vil jeg ned 7-10 kg =)
Beste måten for meg å gjøre det på er å kontrollere det som kommer inn og være så mye aktiv som mulig!
Dette blir gøy!
 
Her er det kino, barnebursdag, svømmekurs og aking på agendaen. Og lørdagspizza "in the making" nå. :) s
 
God kveld jenter! Litt treg med å skrive,men her er jeg!
Litt om meg selv: Bor på landet sammen med mann, baby på straks 9 mnd og hund på 5 år. Er i permisjon nå men må snart finne meg jobb.

Jeg veier 85 kilo, og er bare 162 cm høy. Det sier seg selv at jeg må gjøre noe med meg selv. Jeg har en hormon tilstand som heter pco, det er nok flere som har kjennskap til den. Den gjør blant annet sånn at jeg er overvektig. Den har og gjort slik at jeg har utviklet diabetes type 2, så jeg må gjøre noe for å få bedre blodsukker
 
Her var det jentekveld i går, 90-årslag i kveld og lek med ei fra barselgruppa i morgen :) Der da?
Åh mye som skjer da jo:) Så stort med 90årslag...vi har oldefar som blir 90 år i feb:D
Her har vi besøk fra Østlandet i helgen, første gangen de så snuppa<3<3
De hadde med seg enda mer gaver fra venner og familie også, så her har vært julaften på ny;):D
Ellers fine turer i nydelig vær og litt shopping.
 
Her er det kino, barnebursdag, svømmekurs og aking på agendaen. Og lørdagspizza "in the making" nå. :) s
Åh så kos:) Hva så dere på kino:)?Svømmekurs, hvem som går:)?
Her er det oppstart med babysvømming på tirs:D
Har dere snø:D?
 
Åh mye som skjer da jo:) Så stort med 90årslag...vi har oldefar som blir 90 år i feb:D
Her har vi besøk fra Østlandet i helgen, første gangen de så snuppa<3<3
De hadde med seg enda mer gaver fra venner og familie også, så her har vært julaften på ny;):D
Ellers fine turer i nydelig vær og litt shopping.

Så kjekt :D Fikk dere noe spes? :) Får si ifra neste gang! Og ha litt mer enn en helg!
 
Back
Topp