Anny88
Flørter med forumet
Tusen takk [emoji173]Gratulerer så mye, og velkommen hit. [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji173]Gratulerer så mye, og velkommen hit. [emoji4]
Bæsj, 2-3 på den digitale i dag også. Nå kjente jeg håpet sank altså. [emoji30]
GratulererTror jeg vil henge meg på her nå! Etter nesten 2 år som prøvere, så satt spira etter en kur med clomifen og ovitrelle [emoji2] Fikk positiv test nå på torsdag, og er i dag (siden kl er over 24.00) 4+4 [emoji4]
Dette er helt uvirkelig, og tror det kommer til å ta lang tid før det går opp for meg at jeg skal bli mamma [emoji173]
Så nå krysses alt som krysses kan for at spira sitter hele veien [emoji173]
Tusen takk [emoji173]Gratulerer[emoji813]red
Det fikk jeg og og jeg er 5 +1Bæsj, 2-3 på den digitale i dag også. Nå kjente jeg håpet sank altså. [emoji30]
Bæsj, 2-3 på den digitale i dag også. Nå kjente jeg håpet sank altså. [emoji30]
Det fikk jeg og og jeg er 5 +1
Jeg vet, jeg vet. Det sier jeg til alle andre, men å høre på det selv? Neida....En trenger jo veldig høyt hcg-nivå for å få 3+, og de er ikke spesielt nøyaktige de testene der. Spesielt ikke når det kommer til 3+.
Jeg vet, jeg vet. Det sier jeg til alle andre, men å høre på det selv? Neida....
Jeg må bare få si at jeg er så glad jeg har dere!!! Det er så godt - spesielt helt i starten av graviditeten- å kunne prate med noen andre om det!! ( noen andre enn bare mannen som ikke er så fan å prate om disse graviditetstingene... ) Synes det er helt grusomt å tenke på det hele tiden uten å kunne rope det ut til kjente og kjære. Lovet å holde det hemmelig noen uker til...
5 timer igjen av nattevakta. Er så trøtt at jeg nesten stuper, var egentlig klar for senga før jeg dro på jobb [emoji28] Noen andre nattevåkne her?
Nattevakt her og[emoji108] Sliter med å holde meg våken selv [emoji87]
Kommer dere fortsette å jobbe natt ? Glad jeg slipper [emoji6]
Hva jobber dere med som jobber natt. Vurderer å jobbe de neste nattvaktene sånn at folk ikke legger sammen 1 +1
Kommer dere fortsette å jobbe natt ? Glad jeg slipper [emoji6]
Hva jobber dere med som jobber natt. Vurderer å jobbe de neste nattvaktene sånn at folk ikke legger sammen 1 +1