Skravletråd juni 2018 <3

Bæsj, 2-3 på den digitale i dag også. Nå kjente jeg håpet sank altså. [emoji30]

Last edited:
Tror jeg vil henge meg på her nå! Etter nesten 2 år som prøvere, så satt spira etter en kur med clomifen og ovitrelle [emoji2] Fikk positiv test nå på torsdag, og er i dag (siden kl er over 24.00) 4+4 [emoji4]

Dette er helt uvirkelig, og tror det kommer til å ta lang tid før det går opp for meg at jeg skal bli mamma [emoji173]

Så nå krysses alt som krysses kan for at spira sitter hele veien [emoji173]
Gratulerer:Heartred

En trenger jo veldig høyt hcg-nivå for å få 3+, og de er ikke spesielt nøyaktige de testene der. Spesielt ikke når det kommer til 3+.
Jeg vet, jeg vet. Det sier jeg til alle andre, men å høre på det selv? Neida....

Jeg vet, jeg vet. Det sier jeg til alle andre, men å høre på det selv? Neida....

Jeg vet akkurat hva du mener, jeg har ganske nettopp vært kjempeengstelig fordi billigstrimlene viste så dårlig og variabel stigning, og til alle andre så messer jeg om fargestoff, urinkonsentrasjon og at testene er billig for en grunn. Men det er jo veldig gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør når det gjelder dette. :p :hilarious:

Jeg må bare få si at jeg er så glad jeg har dere!!! Det er så godt - spesielt helt i starten av graviditeten- å kunne prate med noen andre om det!! ( noen andre enn bare mannen som ikke er så fan å prate om disse graviditetstingene...:-p ) Synes det er helt grusomt å tenke på det hele tiden uten å kunne rope det ut til kjente og kjære. Lovet å holde det hemmelig noen uker til...:D

Jeg må bare få si at jeg er så glad jeg har dere!!! Det er så godt - spesielt helt i starten av graviditeten- å kunne prate med noen andre om det!! ( noen andre enn bare mannen som ikke er så fan å prate om disse graviditetstingene...:-p ) Synes det er helt grusomt å tenke på det hele tiden uten å kunne rope det ut til kjente og kjære. Lovet å holde det hemmelig noen uker til...:D

Enig [emoji173]️ godt å ha noen å prate med:)

5 timer igjen av nattevakta. Er så trøtt at jeg nesten stuper, var egentlig klar for senga før jeg dro på jobb [emoji28] Noen andre nattevåkne her?

Kommer dere fortsette å jobbe natt ? Glad jeg slipper [emoji6]
Hva jobber dere med som jobber natt. Vurderer å jobbe de neste nattvaktene sånn at folk ikke legger sammen 1 +1

Hva jobber dere med som jobber natt. Vurderer å jobbe de neste nattvaktene sånn at folk ikke legger sammen 1 +1

Jeg er sykepleier, jobber på medisinsk avdeling på sykehuset [emoji4] Kommer til å fortsette med natt så lenge jeg orker.

Jeg er sykepleier, og kommer til å fortsette natt. Grunnen er som du sier, at folk legger sammen 1+1. Nå vet jeg ikke hvor lenge jeg får lov å jobbe da, siden jeg jobber i bolig med rus og psykatri, som innebærer bakvakt på natt for resten av boligene i kommunen innenfor samme virksomhet, samtidig som jeg har ansvar for 2 ø hjelps plasser [emoji106]

Back
Topp