For en fin test. [emoji173] Gratulerer og velkommen.Da kan jeg ta steget inn i juni 2018 [emoji178] men hvordan går jeg skiftet forum navn?
Her finner du ut hvordan du endrer brukernavnet ditt.
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1865886/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en fin test. [emoji173] Gratulerer og velkommen.Da kan jeg ta steget inn i juni 2018 [emoji178] men hvordan går jeg skiftet forum navn?
Men nå er det gjort
Flott! [emoji108]Jeg måtte inn på datamaskinen for å fikse detMen nå er det gjort
![]()

Jeg skal kjøpe fra denne nettsiden: http://printme.no/nettbutikk/3-t-skjorter-jr-/41-jeg-sVet dere om noen sider hvor jeg kan kjøpe genser med «Jeg skal bli storebror på»?[emoji4]
Skjønner godt hva du mener. Her må mannen øve seg på pokerfjeset sitt. Vært mye prat om når skal dere få en til... og i dag fikk vi jo positivt.Puh, digital viste stigning. En lettelse å se 2-3 lyse mot meg.Er 4+2 i dag, så jeg safet litt da. [emoji14] Ferdigtesta nå, for nå er det tomt i skapet og jeg har bestemt at jeg ikke trenger de testene på et par år. [emoji14]
Fint vær i dag, og jeg skal ut på tur med ei god venninne. Spent på om jeg klarer å holde tett om hva som foregår.![]()
Skjønner godt hva du mener. Her må mannen øve seg på pokerfjeset sitt. Vært mye prat om når skal dere få en til... og i dag fikk vi jo positivt.

Lupus anitkoagulant kanskje? Det fikk jeg påvist i forrige svangerskap, og fikk blodfortynnende.
Da skjønner jeg hvis du ikke får jobbe så lengeJeg er sykepleier, og kommer til å fortsette natt. Grunnen er som du sier, at folk legger sammen 1+1. Nå vet jeg ikke hvor lenge jeg får lov å jobbe da, siden jeg jobber i bolig med rus og psykatri, som innebærer bakvakt på natt for resten av boligene i kommunen innenfor samme virksomhet, samtidig som jeg har ansvar for 2 ø hjelps plasser [emoji106]
Hvor fant du den traileren?Åhh, du veit du er gravid når du begynner å grine når du ser den nye traileren for den nye Frozen filmen. [emoji23][emoji23] haha.
Før 22 på sofaenSovnet på føre 22 i går kveld , karret meg i senga ved midnatt og våkner utvilt kl 07 en mandagsmorgning før frøkna har våkna. Wtf [emoji23][emoji23]
Alt man skal bekymre seg over altså.. våknet i dag og har ikke vært på do i natt, og var ikke spesielt nøden når jeg våknet heller. Huff.. drakk sikkert bare litt mindre i går, men blir jo bekymret [emoji14] HAHA. Flere som meg?![]()
Alt man skal bekymre seg over altså.. våknet i dag og har ikke vært på do i natt, og var ikke spesielt nøden når jeg våknet heller. Huff.. drakk sikkert bare litt mindre i går, men blir jo bekymretHAHA. Flere som meg?
![]()