Skravletråd juni 2018 <3

Vet dere om noen sider hvor jeg kan kjøpe genser med «Jeg skal bli storebror på»?[emoji4]

Puh, digital viste stigning. En lettelse å se 2-3 lyse mot meg. :D Er 4+2 i dag, så jeg safet litt da. :p Ferdigtesta nå, for nå er det tomt i skapet og jeg har bestemt at jeg ikke trenger de testene på et par år. :p

Fint vær i dag, og jeg skal ut på tur med ei god venninne. Spent på om jeg klarer å holde tett om hva som foregår. :knegg:

Puh, digital viste stigning. En lettelse å se 2-3 lyse mot meg. :D Er 4+2 i dag, så jeg safet litt da. [emoji14] Ferdigtesta nå, for nå er det tomt i skapet og jeg har bestemt at jeg ikke trenger de testene på et par år. [emoji14]

Fint vær i dag, og jeg skal ut på tur med ei god venninne. Spent på om jeg klarer å holde tett om hva som foregår. :knegg:
Skjønner godt hva du mener. Her må mannen øve seg på pokerfjeset sitt. Vært mye prat om når skal dere få en til... og i dag fikk vi jo positivt.

Skjønner godt hva du mener. Her må mannen øve seg på pokerfjeset sitt. Vært mye prat om når skal dere få en til... og i dag fikk vi jo positivt.

Det er ganske så vanskelig, spesielt om de spør direkte.

Vi slipper heldigvis mye direkte spørsmål så kan holde det skjult for ganske mange uten å måtte ty til pokerfjes, da vi mistet i uke 24 i månedskiftet jan/februar i år. I tillegg har vi strevd litt på veien, er 2,5 år siden vi droppa prevensjon helt og det nærmeste vi har vært var gutten som kom stille til verden tidligere i år (morkakesvikt). Og det er litt derfor det er vanskelig å holde seg nå, for venninna mi var ei kjempestøtte da, samt i prosessen videre. Hun er jo en av de som veit at vi har strevd, og veit også hvor tungt jeg har hatt det etter dødfødselen.

Må snart fortelle det til noen flere uansett, da jeg egentlig er satt opp til operasjon (fjerne ei cyste som dekker hele den ene eggstokken + en polypp i livmora), om 15 dager, og jeg klarer ikke å lyve om hvorfor den blir utsatt. :p Kan nesten ikke fake den heller. :hilarious::hilarious:

Helst skulle jeg ventet til etter TUL og vi har fått se hjerteslag, men den er dessverre 10 dager etter at jeg skulle vært operert. :p

Jeg er sykepleier, og kommer til å fortsette natt. Grunnen er som du sier, at folk legger sammen 1+1. Nå vet jeg ikke hvor lenge jeg får lov å jobbe da, siden jeg jobber i bolig med rus og psykatri, som innebærer bakvakt på natt for resten av boligene i kommunen innenfor samme virksomhet, samtidig som jeg har ansvar for 2 ø hjelps plasser [emoji106]
Da skjønner jeg hvis du ikke får jobbe så lenge

Åhh, du veit du er gravid når du begynner å grine når du ser den nye traileren for den nye Frozen filmen. [emoji23][emoji23] haha.

Du veit du er gravid når man har mista muren og tar alt til seg[emoji23] lenge leve hormonene[emoji23][emoji23]

Jeg sliter så med å få sove de siste nettene! Er så trøtt, så går og legger meg tidlig... men så suser det så mange tanker rundt oppi hodet at jeg bruker flere timer på å sovne! [emoji26] også våkner jeg selvfølgelig mellom 5-6 fordi jeg må tisse, og da har vi samme regla igjen [emoji28]
Er dette bare meg eller er vi flere? [emoji23][emoji85]

Alt man skal bekymre seg over altså.. våknet i dag og har ikke vært på do i natt, og var ikke spesielt nøden når jeg våknet heller. Huff.. drakk sikkert bare litt mindre i går, men blir jo bekymret :P HAHA. Flere som meg? :P

Sovnet på føre 22 i går kveld , karret meg i senga ved midnatt og våkner utvilt kl 07 en mandagsmorgning før frøkna har våkna. Wtf [emoji23][emoji23]

Sovnet på føre 22 i går kveld , karret meg i senga ved midnatt og våkner utvilt kl 07 en mandagsmorgning før frøkna har våkna. Wtf [emoji23][emoji23]
Før 22 på sofaen
Alt man skal bekymre seg over altså.. våknet i dag og har ikke vært på do i natt, og var ikke spesielt nøden når jeg våknet heller. Huff.. drakk sikkert bare litt mindre i går, men blir jo bekymret [emoji14] HAHA. Flere som meg? :P

Alt man skal bekymre seg over altså.. våknet i dag og har ikke vært på do i natt, og var ikke spesielt nøden når jeg våknet heller. Huff.. drakk sikkert bare litt mindre i går, men blir jo bekymret :P HAHA. Flere som meg? :P

Akkurat det samme skjedde med meg i dag morges også [emoji85] Drakk sikkert mindre i går, sikkert ikke noe å bekymre seg for...

Jeg sliter med mareritt om sa [emoji24][emoji24][emoji24] Hadde et i natt igjen. Håper bare det ikke er et dårlig tegn.

Back
Topp