Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliteeen.no og oppblåst [emoji43]
Dagen i dag startet med et pang, tlf ringte kl 08.00 om at jeg skulle være på jobb i dag. Skjønte ingenting, viste seg at jeg trodde det var 28.okt jeg trodde jeg skulle ha vakten på denne stasjonen .. baah! Ikke nok med det så ble det 3 timer overtid. Jeg er helt kaputt [emoji42] Hadde jo bestilt time hos fastlegen kl 10. Heldigvis var det rolig slik at jeg fikk gått til legen i uniform [emoji30] ble i allefall tatt veldig godt i mot, har fått ny fastlege. Han lyttet og hørte. Så jeg fikk tatt HCG blodprøve i tillegg til flere andre pga jeg har mistet x2 i uke 8-10. Husker ikke hva syndromet heter. Har noe med at blodet danner koagulere dårlig og en ender opp med å få blodpropp i feks morkaka. Slik at en må få blodfortynnende. Noen som vet hva syndromet heter? spennende og vente på svar, får svarene til uka. Skal tilbake mandag å ta neste HCG blodprøve. Samt henviste han meg til tilig ul, og skal tilbake til ham for første svangerskapskontroll i uke 8, 19 okt! Samt ble jeg sykemeldt mtp jobb [emoji603]
Veldig godt å bli godt i varetatt! det ble jeg hvertfall ikke av sjefen..... han ble direkte sur, for jeg hadde skrevet under på ny kontrakt på vikariat uten å si noe. Han sa dersom dere prøver så hard burde du bare gå i en 0% stilling og ta løses vakter. (Har ikke fast jobb) Ble så paff at jeg begynte og grine, heldigvis klarte jeg å svare med samme mynt tilbake. Klarer ikke å gjengi alt men var mer en dette, han var sjikkelig ufin. Ikke en eneste beklagelse eller gratulasjon. For en idioti! Heldigvis skal jeg (forhåpentligvis) ikke treffe tosken av en sjef igjen før permisjonen etter spira er født!! Skal bli godt å finne senga nå etter en LANG OG TUNG DAG! Håper deres har vært langt bedre en min [emoji175]
Da har du kanskje protein S mangel? Ei i familien min har det og måtte gå på blodfortynnende av samme grunn som du.Sliteeen.no og oppblåst [emoji43]
Dagen i dag startet med et pang, tlf ringte kl 08.00 om at jeg skulle være på jobb i dag. Skjønte ingenting, viste seg at jeg trodde det var 28.okt jeg trodde jeg skulle ha vakten på denne stasjonen .. baah! Ikke nok med det så ble det 3 timer overtid. Jeg er helt kaputt [emoji42] Hadde jo bestilt time hos fastlegen kl 10. Heldigvis var det rolig slik at jeg fikk gått til legen i uniform [emoji30] ble i allefall tatt veldig godt i mot, har fått ny fastlege. Han lyttet og hørte. Så jeg fikk tatt HCG blodprøve i tillegg til flere andre pga jeg har mistet x2 i uke 8-10. Husker ikke hva syndromet heter. Har noe med at blodet danner koagulere dårlig og en ender opp med å få blodpropp i feks morkaka. Slik at en må få blodfortynnende. Noen som vet hva syndromet heter? spennende og vente på svar, får svarene til uka. Skal tilbake mandag å ta neste HCG blodprøve. Samt henviste han meg til tilig ul, og skal tilbake til ham for første svangerskapskontroll i uke 8, 19 okt! Samt ble jeg sykemeldt mtp jobb [emoji603]
Veldig godt å bli godt i varetatt! det ble jeg hvertfall ikke av sjefen..... han ble direkte sur, for jeg hadde skrevet under på ny kontrakt på vikariat uten å si noe. Han sa dersom dere prøver så hard burde du bare gå i en 0% stilling og ta løses vakter. (Har ikke fast jobb) Ble så paff at jeg begynte og grine, heldigvis klarte jeg å svare med samme mynt tilbake. Klarer ikke å gjengi alt men var mer en dette, han var sjikkelig ufin. Ikke en eneste beklagelse eller gratulasjon. For en idioti! Heldigvis skal jeg (forhåpentligvis) ikke treffe tosken av en sjef igjen før permisjonen etter spira er født!! Skal bli godt å finne senga nå etter en LANG OG TUNG DAG! Håper deres har vært langt bedre en min [emoji175]
Nei, vet du hva! Sånt går da ikke an!! Hva i alle dager var det for en reaksjon fra sjefen din?? Det der hadde jeg tatt videre med tillitsvalgt eller verneombud. Sånt kan man ikke si..
Da har du kanskje protein S mangel? Ei i familien min har det og måtte gå på blodfortynnende av samme grunn som du.
Og for en ufordragelig sjef! Han har ingen rett til å være sånn!
Enig i at du burde ta dette videre. Sånn skal du ikke bli behandlet [emoji173]
Ja, det er jo supert at han tester, det er jaggu ikke alt man hverken vet om eller tenker på selv når man er nygravid og har litt nok med det. Jeg skal få målt protein S nivået mitt snart, siden jeg har det i familien. Hadde ikke noe unormalt nivå forrige svangerskap men godt å vite sikkertMulig det ja. Men heta syndrom et eller anna.. noe som gjør at blodet danner koagulere dårlig å det danner seg blodpropper i morkaka tror jeg(?) veldig usikker på hva det var. Glemte å spørre skikkelig, bare glad han tester.
Skal tilbake mandag å ta ny HCG blodprøve så får spørre da
Ja, jeg ble skikkelig paff.. tror jeg skal ta det videre ja! Mulig jeg skal kjøre bort en dag å ta en skikkelig prat med han [emoji51]
Ja, det er jo supert at han tester, det er jaggu ikke alt man hverken vet om eller tenker på selv når man er nygravid og har litt nok med det. Jeg skal få målt protein S nivået mitt snart, siden jeg har det i familien. Hadde ikke noe unormalt nivå forrige svangerskap men godt å vite sikkert
Håper virkelig han får høre det! Og skjerper seg grundig!
Tror jeg vil henge meg på her nå! Etter nesten 2 år som prøvere, så satt spira etter en kur med clomifen og ovitrelle [emoji2] Fikk positiv test nå på torsdag, og er i dag (siden kl er over 24.00) 4+4 [emoji4]
Dette er helt uvirkelig, og tror det kommer til å ta lang tid før det går opp for meg at jeg skal bli mamma [emoji173]
Så nå krysses alt som krysses kan for at spira sitter hele veien [emoji173]
Tusen takk [emoji173]Gratulere så mye og velkommen hit [emoji173]️
4+4 her [emoji4][emoji173]4+3 idag, er dere kommet langt?[emoji4]
4+3 idag, er dere kommet langt?[emoji4]
5 +14+3 idag, er dere kommet langt?[emoji4]
Gratulerer så mye, og velkommen hit. [emoji4]Tror jeg vil henge meg på her nå! Etter nesten 2 år som prøvere, så satt spira etter en kur med clomifen og ovitrelle [emoji2] Fikk positiv test nå på torsdag, og er i dag (siden kl er over 24.00) 4+4 [emoji4]
Dette er helt uvirkelig, og tror det kommer til å ta lang tid før det går opp for meg at jeg skal bli mamma [emoji173]
Så nå krysses alt som krysses kan for at spira sitter hele veien [emoji173]