Skravletråd juni 2018 <3

Gleder meg nesten til kvalmen kommer så jeg føler meg gravid.
Bortsett fra mensmurringer/ kjennes ut som mensen kommer snart og økt matlyst så merker jeg svært lite. Hva med dere ?

Kjenner niksnada og jeg håper kvalme med mer gjør inntog snart. Føler meg særdeles lite gravid, og har vanskeligheter for å tro at jeg virkelig er det.

Setter en fot inn hit, termin ca 11.juni. Dette er vår tredje graviditet i år, så håper virkelig at denne gangen går det bra!

Gratulere [emoji3] krysser fingrene for deg! Min andre i år.. skal du bestille tilig ul?
Jeg håper jeg blir henvist til tidlig ultralyd, viss ikke bestiller jeg tidlig ul privat, tenker i uke 7 og så må jeg ha en i uke 12 :)

Endelig er det min tur! Jeg er 3 +4 og har termin 12 Juni. Håper virkelig spiren blir værrende <3 :)
Dette blir barn nummer to <3

Gratulerer. :)

Setter en fot inn hit, termin ca 11.juni. Dette er vår tredje graviditet i år, så håper virkelig at denne gangen går det bra!

Da har vi foreløpig termin samme dag. :D Håper denne spiren har gravd seg godt fast. :Heartred

Gratulerer. :)

Da har vi foreløpig termin samme dag. :D Håper denne spiren har gravd seg godt fast. :Heartred
Takk, håper for deg også! :) jeg tok foressten en ny strimmeltest i kveld etter den svake i morges som jeg skjønte du hadde fått også. Og den i kveld var sterkere! Jeg syntes disse testene fra to-streker er skikkelig dårlige:P

Takk, håper for deg også! :) jeg tok foressten en ny strimmeltest i kveld etter den svake i morges som jeg skjønte du hadde fått også. Og den i kveld var sterkere! Jeg syntes disse testene fra to-streker er skikkelig dårlige:p

Ja, jeg er skikkelig skuffa over dem. :p Jeg trøsta meg med en fin CB+. Fyrer vel av den siste strimmelen i morgen kveld bare for å ha brukt den, men kommer ikke til å anbefale de videre akkurat. De var billige da, om ikke annet. :hilarious:

De skal jo liksom være så sensitive, men jeg fikk et tydeligere svar både av å bruke digital og CB+ ...

Ja, jeg er skikkelig skuffa over dem. :p Jeg trøsta meg med en fin CB+. Fyrer vel av den siste strimmelen i morgen kveld bare for å ha brukt den, men kommer ikke til å anbefale de videre akkurat. De var billige da, om ikke annet. :hilarious:

De skal jo liksom være så sensitive, men jeg fikk et tydeligere svar både av å bruke digital og CB+ ...
ja, CB trenger vel egentlig mer hcg for å slå ut..så det burde vært omvendt :P

Sniker en liten fot inn her - og håper det holder løpet ut. Jeg har to fine små allerede og føler meg enormt heldig som kanskje får en til [emoji173]

Sniker en liten fot inn her - og håper det holder løpet ut. Jeg har to fine små allerede og føler meg enormt heldig som kanskje får en til [emoji173]

Velkommen inn og gratulerer så mye :)

Super oppblåst! :hilarious:

Back
Topp