Skravletråd juni 2018 <3

Jeg fikk gravid 1-2 forrige onsdag, og testet igjen idag på ettermiddagen - fortsatt 1-2 [emoji15] Er det grunn til bekymring? Er 5+0 i morgen [emoji15]

Blæh altså, jeg greide ikke å la den hersens digitale testen ligge til torsdag, men tok den i dag. 2-3. Jeg som så håpet på 3+. Er jo ikke fullt fem fullgåtte enda, så det stemmer jo for så vidt med 2-3 også. Ny test på torsdag, og da satser jeg på 3+.

1fcc64ca65ace0e4704e635249a9d9af.jpg

Hehe [emoji3] du er jo mer test gal en meg! Hadde nok gjort det samme om jeg ikke skal til legen på torsdag å måle [emoji1384][emoji3]

Jeg fikk gravid 1-2 forrige onsdag, og testet igjen idag på ettermiddagen - fortsatt 1-2 [emoji15] Er det grunn til bekymring? Er 5+0 i morgen [emoji15]

ClearBlue-testene varierer veldig, etter hva jeg har forstått. Noen har langt høyere HCG målt hos legen enn det testen skal slå ut som 3+ på, men det står fremdeles 2-3. Tror nok det samme gjelder fra 1-2 til 2-3. Ville tatt ukesindikatoren med en liten klype salt! :)

Hehe [emoji3] du er jo mer test gal en meg! Hadde nok gjort det samme om jeg ikke skal til legen på torsdag å måle [emoji1384][emoji3]

Jeg er håpløs. Kan ikke ha tester i hus, og nå er jeg for så vidt tom også - så da får jeg ikke tisset på flere pinner. :knegg:

ClearBlue-testene varierer veldig, etter hva jeg har forstått. Noen har langt høyere HCG målt hos legen enn det testen skal slå ut som 3+ på, men det står fremdeles 2-3. Tror nok det samme gjelder fra 1-2 til 2-3. Ville tatt ukesindikatoren med en liten klype salt! :)

Egentlig var jo alt mye lettere før, når det sikreste tegnet på graviditet var manglende mens, og man slapp å tolke streker og manglende stigning på ukesindikatortester. Er til å bli tullerusk av mindre.

Håper dere har rett, at det ikke er noe å tenke på.. Testet bare en gang med clearblue med de to andre, og da så sent at jeg fikk 3+ med en gang så har ikke noe å sammenligne med.

Nesten samme med meg. Fikk 1-2 torsdag og i dag. Men jeg skal reise med jobben på torsdag så vil vite om hcget er normalt så jeg kan slappe av der og ikke beskymre meg for at noe skal skje mens jeg er der :)

Har dere tatt blodprøver hele gjengen ? Hadde tenkt å vente til tidlig ultralyd ..
Mrd første tok jeg bare en blodprøve og da var det ingen tvil var 6 uker når jeg fant det ut

Vi har bestilt time til en ultralyd i desember. Vi reiser på en tur da, og ønsker å sjekke at alt er fint samtidig. Da vil jeg være rundt 15 uker på vei, så det blir jo ikke noen veldig tidlig ultralyd.

Velkommen hit <3 trist å høre at du mistet.. en lykke når strekene lyser i mot deg men samtidig starter bekymringene med det samme :( ikke lett balansegang det.. har mistet 3 ganger selv en ma, sa og en kjemisk..
Men godt å være her inne og kunne snakke om «hemmeligheten» så velkommen skal du være :)

Takk!

Ja, det er virkelig en salig blanding av følelser. Jeg hopper fra sjokk og vantro til å danse lykkelig rundt, til å være livredd. Veldig godt å ha flere i samme båt å snakke med, siden vi skal holde litt mer på hemmeligheten fra de rundt oss.

Velkommen så mye inn her! :Heartred

Takk! :)

Og hvilken uke har dere evt bestilt tidlig ultralyd?

Vet ikke om det blir tatt blodprøver denne gangen, skal snakke med lege på sykehuset i morgen (skulle egentlig vært forundersøkelse til lapraskopi, kroppen ville det annerledes) og vet ikke om det blir tatt noe da. Tidlig ultralyd håper jeg å få en i uke 7, og så skal jeg ha en i uke 10-12 når morkaken har tatt over. Hadde morkakesvikt sist, så får flere TUL og vekstkontroller denne gangen. Skulle jeg bare vært på en TUL så hadde jeg tatt den rundt 10-12, både fordi de kan se morkaka og at det da er mer baby enn embryo.

Jeg har for mange tester i hus. :smiley-ashamed005

_20170926_221244-jpg.233248

Føler meg fortsatt ikke gravid, og det på tross av at jeg ser at streken blir sterkere og at det ikke er noe tull. Jeg trenger symptomer, nå! :wideyed:

Takk!

Ja, det er virkelig en salig blanding av følelser. Jeg hopper fra sjokk og vantro til å danse lykkelig rundt, til å være livredd. Veldig godt å ha flere i samme båt å snakke med, siden vi skal holde litt mer på hemmeligheten fra de rundt oss.

Takk! :)

Vet ikke om det blir tatt blodprøver denne gangen, skal snakke med lege på sykehuset i morgen (skulle egentlig vært forundersøkelse til lapraskopi, kroppen ville det annerledes) og vet ikke om det blir tatt noe da. Tidlig ultralyd håper jeg å få en i uke 7, og så skal jeg ha en i uke 10-12 når morkaken har tatt over. Hadde morkakesvikt sist, så får flere TUL og vekstkontroller denne gangen. Skulle jeg bare vært på en TUL så hadde jeg tatt den rundt 10-12, både fordi de kan se morkaka og at det da er mer baby enn embryo.
Her ble jeg gravid på Synarela, 2 dager føre sprøyter jaggu godt kroppen vil der annerledes noen ganger. Ble spart for noen tusenlapper kan en si

Her ble jeg gravid på Synarela, 2 dager føre sprøyter jaggu godt kroppen vil der annerledes noen ganger. Ble spart for noen tusenlapper kan en si

Ja, virkelig! Kan tenke meg det kom som en veldig gledelig overraskelse da. :D

Gleder meg nesten til kvalmen kommer så jeg føler meg gravid.
Bortsett fra mensmurringer/ kjennes ut som mensen kommer snart og økt matlyst så merker jeg svært lite. Hva med dere ?

Bortsett fra mensmurringer/ kjennes ut som mensen kommer snart og økt matlyst så merker jeg svært lite. Hva med dere ?
Helt enig! Har også mensmurringer og økt matlyst og litt ømme bryster. Men er så av og på, så når kvalmen melder seg så er det nok lettere å føle seg gravid :happy:

Samme her, men noe kvalm i rykk og napp. Men ellers merker jeg bare at jeg er helt tom for energi [emoji31]

Back
Topp