M
Moderator Steffen
Guest
Åh, tusen takk!
Bare hyggelig! Så at den nederste lenken var ødelagt, så fikset den nå - om du skulle ha prøvd å trykke på den, og ikke fått noe resultat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, tusen takk!
Moro! Husker navnet ditt fra juligruppenJeg har også ei på 14 mnd som skal bli storesøster ^_^ er også spent på hvordan det blir!
Jeg har mistet troa, regner med at HCGen på blodprøven jeg tok i dag har sunket. Har ikke klart å slappe av, dårlig magefølelse så måtte ta en test i ettermiddag. Så vidt streken vistes, så tok en nå og der ser jeg ikke noe strek. Skal ikke kjimse av magefølelsen
Jeg har mistet troa, regner med at HCGen på blodprøven jeg tok i dag har sunket. Har ikke klart å slappe av, dårlig magefølelse så måtte ta en test i ettermiddag. Så vidt streken vistes, så tok en nå og der ser jeg ikke noe strek. Skal ikke kjimse av magefølelsen
Å! Så artig å treffe "gamle kjente" [emoji4][emoji4][emoji4]Moro! Husker navnet ditt fra juligruppen
Nå er det spotting, jaja bedre lykke neste gangEnda ikke kommet blod da, så får se på blodprøve svaret i morgen ettermiddag
Nå er det spotting, jaja bedre lykke neste gang
Lykke til damer <3
Å, så leit :-(Nå er det spotting, jaja bedre lykke neste gang
Lykke til damer <3
Har jo vært litt beskymret for disse testene som har variert i styrke. Men funnet ut at det er lite jeg får gjort uansett. Nå har jeg jo symptomer (ømmere bryster og stikking/murring) og ikke uvanlig vondt i magen. Overtenker nok på disse testene.
Tok med ukesindikator i dag, og den viste 1-2 uker (det viste den torsdag også), men tror ikke jeg er mer enn 4+2, så krysser for at jeg produserer hcg sent
Ja, har sittet å vurdert om jeg skal gjøre detJa, ikke tenk så mye på det du kan evnt ringe legen å høre om du kan komme å måle HCG?
Lykke til damer <3
Lykke til damer <3
Ja, har sittet å vurdert om jeg skal gjøre det
Stikker ei lita tå inn hit, etter å ha fått positiv digital (1-2) i dag. Har vært prøver i mer eller mindre 2,5 år, og har et svangerskap bak meg fra før - men som gikk galt i uke 24 grunnet morkakesvikt (fødselen var 1.februar i år). Har prøvd siden syklusen kom igang igjen, og nå - tre uker før lapraskopi og hysteroskopi - dukket det plutselig opp strek på testene!
Jeg hadde ikke tenkt meg inn i noe termingruppe før etter TUL, men så klarte jeg ikke heeelt å la være å komme inn hit en tur da. Håper jeg får bli. Er 3+5 i dag bare, så det er jo veldig tidlig og mye kan skje enda. Men for nå skal jeg bare nyte at jeg har fått positiv test igjen.
Stikker ei lita tå inn hit, etter å ha fått positiv digital (1-2) i dag. Har vært prøver i mer eller mindre 2,5 år, og har et svangerskap bak meg fra før - men som gikk galt i uke 24 grunnet morkakesvikt (fødselen var 1.februar i år). Har prøvd siden syklusen kom igang igjen, og nå - tre uker før lapraskopi og hysteroskopi - dukket det plutselig opp strek på testene!
Jeg hadde ikke tenkt meg inn i noe termingruppe før etter TUL, men så klarte jeg ikke heeelt å la være å komme inn hit en tur da. Håper jeg får bli. Er 3+5 i dag bare, så det er jo veldig tidlig og mye kan skje enda. Men for nå skal jeg bare nyte at jeg har fått positiv test igjen.