Skravletråd juni 2018 <3

Jeg har jo fint lite symptomer jeg også i grunn, men noe som er likt nå fra sist er at jeg drømmer veldig mye, hele natten igjennom. Husker ikke alt som foregikk i natt, men det ene var at mamma var blitt medlem her på babyverden. :wideyed::hilarious: Og endel mer som jeg bare husker bruddstykker av, men det innebar både kidnapping og diverse annet spennende. :p Og så holdt hundene på å bli påkjørte. :confused:

Nesten litt slitsomt å drømme så mye. :knegg:

Her har jeg også blitt veldig kvalm...både når jeg er sulten og mett...såååå slitsomt!!:grumpy: Hadde glemt hvor intenst det er i første trimester!!

Og så merker jeg veldig godt forskjell på å gå gravid med første, og på å ha en liten 7 måneder gammel gutt å passe på!! Drømmer om å sove:):Heartred!! Men tiden går hvertfall raskt, og en har nesten ikke tid til å bekymre seg!!;)

Andre som har små barn hjemme nå i graviditeten?

Merker egentlig mest med trøttheten å det å følge guttungen på snart 5 ut på turer svømmehall og diverse etter jobb sliter litt men igjen er jeg veldig glad han er så selvstendig som han er og ikke er i småbarnstiden hvor han krevde mer hjelp osv

Her har jeg også blitt veldig kvalm...både når jeg er sulten og mett...såååå slitsomt!!:grumpy: Hadde glemt hvor intenst det er i første trimester!!

Og så merker jeg veldig godt forskjell på å gå gravid med første, og på å ha en liten 7 måneder gammel gutt å passe på!! Drømmer om å sove:):Heartred!! Men tiden går hvertfall raskt, og en har nesten ikke tid til å bekymre seg!!;)

Jeg er hjemmeværende med ei på 14 mnd - travelt!!!Men også veldig koselig:)

Hvil dere mens dere kan - her er det travelt med 1-åring i hus og lite tid til hvile [emoji23]

Samme her...!!! Et par timer sofasliting før det er på an igjen i morgen..Min sover fremdeles ikke natten igjennom heller, så har ikke helt fri til å hvile på natten:-p
Samme her! Jeg føler meg litt slem som puster lettet ut de dagene hun er i bhg men hun har det fint og får lekt og høre eventyr og kost seg mens jeg får SOVET [emoji7] Vinn-vinn nesten [emoji14]

Har i dag vært hos legen og tatt ny HCG. Skulle egentlig vert på mandag, men vi har vert inne sperret av flom [emoji28] HCG på torsdag 4+5 1416. Veldig spent på resultatet fra i dag. er 5+4 idag ellers var den andre blodprøven han tok negativ, så han sa at jeg har nok bare vært uheldig og mista x2 på rad..
Full nedtelling til fredag og tilig ul [emoji3]

Noen andre som skal på tilig ul? [emoji1405] hvilke uke skal dere i?jeg skal privat nå på fredag da 6 uker. Og har blitt henvist til tilig ul av fastlegen til uke 7+5 veldig spennende! Gru gleder meg!!

Noen andre som skal på tilig ul? [emoji1405] hvilke uke skal dere i?jeg skal privat nå på fredag da 6 uker. Og har blitt henvist til tilig ul av fastlegen til uke 7+5 veldig spennende! Gru gleder meg!!

Jepp! Skal i slutten av uke 7 (7+6), og så skal jeg ha en rundt uke 12 - og så får vi se om nervene mine vil ha en til mellom den jeg skal på først nå og uke 12. Skal inn minst hver 4 uke, men jeg syns det kan bli litt lenge å vente mellom hver UL frem til jeg kjenner godt med liv. :smiley-ashamed005 Er litt spesiell situasjon her da, med risikosvangerskap og de skal følge veksten og morkakefunksjonen nøye. Den TUL jeg skal på først er kun for min egen del, og jeg har omtrent stående invitasjon til gyn. :)

Gruer meg nesten like mye som jeg gleder meg. :smiley-ashamed008

Og så merker jeg veldig godt forskjell på å gå gravid med første, og på å ha en liten 7 måneder gammel gutt å passe på!! Drømmer om å sove:)[emoji813]red!! Men tiden går hvertfall raskt, og en har nesten ikke tid til å bekymre seg!!;)

En frøken på 2 år. Men enn så lenge så har jeg vært så heldig å fått 1 t på øyet når jeg kommer hjem fra jobb . Gull verdt

Har ei på 4 år og nesten 15 mnd og jobber fullt så det merkes allerede på kroppen[emoji23] men men, er bare å holde ut, det skal jo bli travlere[emoji28]

Tenker jeg bestiller til neste uke. Utrolig spent, blir nok en UL i uke 12 ish og for å se etter nakkefold og sånn ...
Kanskje man er så heldig å få vite kjønn sånn som forrige svangerskap :)

Jepp! Skal i slutten av uke 7 (7+6), og så skal jeg ha en rundt uke 12 - og så får vi se om nervene mine vil ha en til mellom den jeg skal på først nå og uke 12. Skal inn minst hver 4 uke, men jeg syns det kan bli litt lenge å vente mellom hver UL frem til jeg kjenner godt med liv. :smiley-ashamed005 Er litt spesiell situasjon her da, med risikosvangerskap og de skal følge veksten og morkakefunksjonen nøye. Den TUL jeg skal på først er kun for min egen del, og jeg har omtrent stående invitasjon til gyn. :)

Gruer meg nesten like mye som jeg gleder meg. :smiley-ashamed008

Skjønner det :) ganske spesielt å grue seg og være lykkelig samtidig! Den blada følelsen om å være lykkelig samt masse frykt... håper bare jeg kommer meg over til uke 12 denne gangen ikke bare bare å vær gravid! Håper jeg og få videre oppfølging hos gyn:) ellers betaler jeg selv!

Tenker jeg bestiller til neste uke. Utrolig spent, blir nok en UL i uke 12 ish og for å se etter nakkefold og sånn ...
Kanskje man er så heldig å få vite kjønn sånn som forrige svangerskap :)

Samme her, vil tilbake i uke 11-13 for å se etter nakke fold og det. Samt se kjønn [emoji847]
Håper på å få videre oppfølging av gyn fra nå første gang jeg skal. Slik at jeg slipper og betale selv, men må jeg så må jeg [emoji1384] Tror du og jeg er like langt på vei akkurat? 5+4 idag.

Samme her, vil tilbake i uke 11-13 for å se etter nakke fold og det. Samt se kjønn [emoji847]
Håper på å få videre oppfølging av gyn fra nå første gang jeg skal. Slik at jeg slipper og betale selv, men må jeg så må jeg [emoji1384] Tror du og jeg er like langt på vei akkurat? 5+4 idag.
Stemmer . med frøkna så de kjønnet 12 +3 men spriket med beina så jeg var utrolig heldig. Lov å håpe at jeg er heldig 2 ggr.

Ny nattevakt er i gang, og i likhet med forrige vakt er jeg dødstrøtt og altfor klar for senga. Det positive er at jentungen er i BHG i morgen, så jeg får sovet skikkelig ut på dagtid! Gleder meg til fri på torsdag [emoji846]

Ny nattevakt er i gang, og i likhet med forrige vakt er jeg dødstrøtt og altfor klar for senga. Det positive er at jentungen er i BHG i morgen, så jeg får sovet skikkelig ut på dagtid! Gleder meg til fri på torsdag [emoji846]
Akkurat ferdig med langfri og går nå inn i full arbeidsuke/helg :/

Back
Topp