Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er hjemmeværende med ei på 14 mnd - travelt!!!Men også veldig koseligHer har jeg også blitt veldig kvalm...både når jeg er sulten og mett...såååå slitsomt!! Hadde glemt hvor intenst det er i første trimester!!
Og så merker jeg veldig godt forskjell på å gå gravid med første, og på å ha en liten 7 måneder gammel gutt å passe på!! Drømmer om å sove!! Men tiden går hvertfall raskt, og en har nesten ikke tid til å bekymre seg!!
Andre som har små barn hjemme nå i graviditeten?
Hvil dere mens dere kan - her er det travelt med 1-åring i hus og lite tid til hvile [emoji23]
Samme her! Jeg føler meg litt slem som puster lettet ut de dagene hun er i bhg men hun har det fint og får lekt og høre eventyr og kost seg mens jeg får SOVET [emoji7] Vinn-vinn nesten [emoji14]Samme her...!!! Et par timer sofasliting før det er på an igjen i morgen..Min sover fremdeles ikke natten igjennom heller, så har ikke helt fri til å hvile på natten
Noen andre som skal på tilig ul? [emoji1405] hvilke uke skal dere i?jeg skal privat nå på fredag da 6 uker. Og har blitt henvist til tilig ul av fastlegen til uke 7+5 veldig spennende! Gru gleder meg!!
En frøken på 2 år. Men enn så lenge så har jeg vært så heldig å fått 1 t på øyet når jeg kommer hjem fra jobb . Gull verdtHer har jeg også blitt veldig kvalm...både når jeg er sulten og mett...såååå slitsomt!! Hadde glemt hvor intenst det er i første trimester!!
Og så merker jeg veldig godt forskjell på å gå gravid med første, og på å ha en liten 7 måneder gammel gutt å passe på!! Drømmer om å sove[emoji813]red!! Men tiden går hvertfall raskt, og en har nesten ikke tid til å bekymre seg!!
Her har jeg også blitt veldig kvalm...både når jeg er sulten og mett...såååå slitsomt!! Hadde glemt hvor intenst det er i første trimester!!
Og så merker jeg veldig godt forskjell på å gå gravid med første, og på å ha en liten 7 måneder gammel gutt å passe på!! Drømmer om å sove!! Men tiden går hvertfall raskt, og en har nesten ikke tid til å bekymre seg!!
Tenker jeg bestiller til neste uke. Utrolig spent, blir nok en UL i uke 12 ish og for å se etter nakkefold og sånn ...Noen andre som skal på tilig ul? [emoji1405] hvilke uke skal dere i?jeg skal privat nå på fredag da 6 uker. Og har blitt henvist til tilig ul av fastlegen til uke 7+5 veldig spennende! Gru gleder meg!!
Jepp! Skal i slutten av uke 7 (7+6), og så skal jeg ha en rundt uke 12 - og så får vi se om nervene mine vil ha en til mellom den jeg skal på først nå og uke 12. Skal inn minst hver 4 uke, men jeg syns det kan bli litt lenge å vente mellom hver UL frem til jeg kjenner godt med liv. Er litt spesiell situasjon her da, med risikosvangerskap og de skal følge veksten og morkakefunksjonen nøye. Den TUL jeg skal på først er kun for min egen del, og jeg har omtrent stående invitasjon til gyn.
Gruer meg nesten like mye som jeg gleder meg.
Tenker jeg bestiller til neste uke. Utrolig spent, blir nok en UL i uke 12 ish og for å se etter nakkefold og sånn ...
Kanskje man er så heldig å få vite kjønn sånn som forrige svangerskap
Stemmer . med frøkna så de kjønnet 12 +3 men spriket med beina så jeg var utrolig heldig. Lov å håpe at jeg er heldig 2 ggr.Samme her, vil tilbake i uke 11-13 for å se etter nakke fold og det. Samt se kjønn [emoji847]
Håper på å få videre oppfølging av gyn fra nå første gang jeg skal. Slik at jeg slipper og betale selv, men må jeg så må jeg [emoji1384] Tror du og jeg er like langt på vei akkurat? 5+4 idag.
Noen andre som skal på tilig ul? [emoji1405] hvilke uke skal dere i?jeg skal privat nå på fredag da 6 uker. Og har blitt henvist til tilig ul av fastlegen til uke 7+5 veldig spennende! Gru gleder meg!!
Akkurat ferdig med langfri og går nå inn i full arbeidsuke/helg :/Ny nattevakt er i gang, og i likhet med forrige vakt er jeg dødstrøtt og altfor klar for senga. Det positive er at jentungen er i BHG i morgen, så jeg får sovet skikkelig ut på dagtid! Gleder meg til fri på torsdag [emoji846]