Skravletråd juni 2018 <3

cb2b1c5b7acdea40327cdc990e51cee7.png

Føler meg griseheldig som skal få dette av kommende "tanta" i beige farge[emoji173]️

Samme her :/
I tillegg vil ikke lillegutt på 1 år sove lengre om nettene, så da er det hylekor i ett sett :( når han endelig sovner så får ikke jeg sove :(

Samme her :/
I tillegg vil ikke lillegutt på 1 år sove lengre om nettene, så da er det hylekor i ett sett :( når han endelig sovner så får ikke jeg sove :(

Har alle stikkninger og voksesmerter i magen? Merker så lite til det siste dagene...[emoji848]

Godt jeg ikke er alene[emoji23] føles som alle har murringer så ble litt brått bekymra

Hadde mykje ligamentsmerter forrige veke, no kjenner eg det kanskje ein gang annakvar dag.

Merka litt ligamentsmerter idag faktisk såååå nok en gang overbekymra[emoji23][emoji23]

Merka litt ligamentsmerter idag faktisk såååå nok en gang overbekymra[emoji23][emoji23]

Bekymra om en ikke kjenner det, og bekymra når de plutselig er der - kjenner meg så igjen. :hilarious:

5+1 og jeg har en veldig rolig lørdags formiddag. Var ei slitsom uke, og i går sovna jeg faktisk på sofaen etter jobb. Det er det lenge siden jeg har gjort!

Haha ja rart hvor bekymra man blir for alt[emoji23][emoji23]

Rolig lørdag her og utenom guttungen fossblødde neseblod i 20 min i stad samt er veldig trøtt så merker jeg får testa tålmodigheten idag[emoji23] kvalmebølgene kommer mer og mer også[emoji23][emoji1316]

Jeg var gravid for 3 år siden med frøkna og ser på minner på fb nå at jeg jeg gikk med seaband og bare kastet opp :/
Så hvis graviditeten blir noenlunde lik så skal kvalmen slå ut om 1 uke ... jeg var sykmeldt i 7-8 uker med første mann for at jeg ikke fikk i meg noe annet enn litt smothie. Spent på hvordan det blir nå

Skjønner det :) jeg har og mistet 2ganger og hatt en kjemisk. Kjøpt noen ting hvert svangerskap:) syns det er koselig! Men klart det er kjipt om ting ikke går denne gangen heller.. men har heldigvis bare kjøpt nøytrale ting!
Jeg/vi har og bestemt oss for vogn eller vi har to det står mellom. Enten Stokke trailz den er høy og romslig eller bugaboo donky den grei med tanke på søsken etter hvert og handlekurven. Eneste den er lav. Jatakk begge deler! Haha! Hvilken vogn vil du ha?

Bli og snart tante, hun har termin 12 okt. Så strikkepinnene har gått varme ;p her er noe jeg har strikket
e8dc075436b8fbe34df3aca8ba289006.jpg

For en utrolig heldig tantunge som får så mye fint :love017

Hei :)

Kommer jeg snikende inn i skravletråden også ;)

Jeg har også små barn fra før :D
13 mnd, og 3 år :D

Ellers så har jeg 3 store uteom der igjen :D

Det vi har gjort for å forberede er, og snakke om lille i magen, lest bøker om det, hatt med og vist på ultralyd (privat UL når man ser baby klart)
sånn at vi viste det ikke kom dårlig nytt.

Og ellers så fikk hun egen dukke, bleier, badebalje osv sånn at hun gjorde det samme med sin baby som jeg gjorde.
Ellers så synes de det er stas når det ikke blir mas men, lyst betont, og hente ting som baby trenger. Eller få være med og vaske baby, eller tape igjen bleien. Om dem er større så er det stas, og få bytte på babyen :)

Jeg har på det minste hatt 18 mnd mellom baby/søsken. Viktig med rutiner, og når baby sover vie god tid til søsken.
La far ta over baby når han kommer hjem og ta tid til søsken, Eller om du ammer så kan Far ta over og gjøre noe gøy med søsken.
Finner fort utav hva barna trenger. Synes det gikk helt automatisk.

Jeg var gravid for 3 år siden med frøkna og ser på minner på fb nå at jeg jeg gikk med seaband og bare kastet opp :/
Så hvis graviditeten blir noenlunde lik så skal kvalmen slå ut om 1 uke ... jeg var sykmeldt i 7-8 uker med første mann for at jeg ikke fikk i meg noe annet enn litt smothie. Spent på hvordan det blir nå

Jeg har oppled forskjellig grad av kvalme osv i Svangerskap så jeg priser meg foreløpig over at jeg er fin igjen. Harr våre dårlig 1-2 dager bare til nå. Dem er over. Men er redd at kvalmen plutselig skikkelig skal komme for fullt. Jeg har hatt et svangerskap hvor jeg spudde i 9 mnd og jeg har hatt et der det stoppet etter 3-4 mnd. Osv....
Håper jeg slipper kvalmen, og den skikkelig overfølsømme nesen som slår meg helt ut i brekningsanfall og oppkast av såper, parfymelukt osv...

Jeg har oppled forskjellig grad av kvalme osv i Svangerskap så jeg priser meg foreløpig over at jeg er fin igjen. Harr våre dårlig 1-2 dager bare til nå. Dem er over. Men er redd at kvalmen plutselig skikkelig skal komme for fullt. Jeg har hatt et svangerskap hvor jeg spudde i 9 mnd og jeg har hatt et der det stoppet etter 3-4 mnd. Osv....
Håper jeg slipper kvalmen, og den skikkelig overfølsømme nesen som slår meg helt ut i brekningsanfall og oppkast av såper, parfymelukt osv...
For håpe vi slipper .. trodde jeg kom meg unna sist gang men da kom han før fullt i uke 8 .. vært utrolig småkvalm i hele dag men krysset fingra for det holder med småkvalm

Back
Topp