Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt men merker ingenting nå hater detHar alle stikkninger og voksesmerter i magen? Merker så lite til det siste dagene...[emoji848]
Har alle stikkninger og voksesmerter i magen? Merker så lite til det siste dagene...[emoji848]
Har alle stikkninger og voksesmerter i magen? Merker så lite til det siste dagene...[emoji848]
Jeg også. Det er veldig travelt.Samme her..
Det kommer og går hos meg.Har alle stikkninger og voksesmerter i magen? Merker så lite til det siste dagene...[emoji848]
Merka litt ligamentsmerter idag faktisk såååå nok en gang overbekymra[emoji23][emoji23]
Skjønner det jeg har og mistet 2ganger og hatt en kjemisk. Kjøpt noen ting hvert svangerskap syns det er koselig! Men klart det er kjipt om ting ikke går denne gangen heller.. men har heldigvis bare kjøpt nøytrale ting!
Jeg/vi har og bestemt oss for vogn eller vi har to det står mellom. Enten Stokke trailz den er høy og romslig eller bugaboo donky den grei med tanke på søsken etter hvert og handlekurven. Eneste den er lav. Jatakk begge deler! Haha! Hvilken vogn vil du ha?
Bli og snart tante, hun har termin 12 okt. Så strikkepinnene har gått varme ;p her er noe jeg har strikket
Jeg var gravid for 3 år siden med frøkna og ser på minner på fb nå at jeg jeg gikk med seaband og bare kastet opp :/
Så hvis graviditeten blir noenlunde lik så skal kvalmen slå ut om 1 uke ... jeg var sykmeldt i 7-8 uker med første mann for at jeg ikke fikk i meg noe annet enn litt smothie. Spent på hvordan det blir nå
For håpe vi slipper .. trodde jeg kom meg unna sist gang men da kom han før fullt i uke 8 .. vært utrolig småkvalm i hele dag men krysset fingra for det holder med småkvalmJeg har oppled forskjellig grad av kvalme osv i Svangerskap så jeg priser meg foreløpig over at jeg er fin igjen. Harr våre dårlig 1-2 dager bare til nå. Dem er over. Men er redd at kvalmen plutselig skikkelig skal komme for fullt. Jeg har hatt et svangerskap hvor jeg spudde i 9 mnd og jeg har hatt et der det stoppet etter 3-4 mnd. Osv....
Håper jeg slipper kvalmen, og den skikkelig overfølsømme nesen som slår meg helt ut i brekningsanfall og oppkast av såper, parfymelukt osv...