Skravletråd juni 2018 <3

For håpe vi slipper .. trodde jeg kom meg unna sist gang men da kom han før fullt i uke 8 .. vært utrolig småkvalm i hele dag men krysset fingra for det holder med småkvalm

Ja vi får krysse alt som krysses kan for å slippe. Er vanskelig og holde på ting når man blir bånn dårlig :(

Ja vi får krysse alt som krysses kan for å slippe. Er vanskelig og holde på ting når man blir bånn dårlig :(
Absoulutt , fordelen var vel at jeg gikk opp null nada i første svangerskap. Men hadde heller koset meg med mat og gå uten blant folk "uten å holde meg for nesa tilfelle de lukta vondt " lol

Absoulutt , fordelen var vel at jeg gikk opp null nada i første svangerskap. Men hadde heller koset meg med mat og gå uten blant folk "uten å holde meg for nesa tilfelle de lukta vondt " lol

Haha hørtes vellkjendt ut. Ååååå fy søren så mange ganger jeg spurtet bort fra folk på gata, eller i butikker.
Og mannens godlukter ble kritisert, og bannlyst :( Før svangerskapet digga jeg dem hehe

Noen andre som ikke har roen til, og glo på TV lenger?

Foretrekker, og surfe på gravid forum heller jeg :p
Selv om det er litt virkelighetsfjernt at vi venter igjen allerede :D
Klyper meg enda i armen :lol:

Jeg vurderer senga snart for jeg våkner hver natt i 3 tia for å tisse og får ikke såve på ett par timer etterpå igjen[emoji17][emoji17] sliiiiiten på jobb ja[emoji42]

Jeg sitter her og er overrasket over kveldskvalme. 4+1.. Det er nå veldig tidlig:oops:

Nå er det farmen. Jippii

Kom nettopp inn etter en 2timer lang lekeplass tur. Var deilig og komme inn igjen fra kald vind og regn er jeg og treåringen veldig enige om :p Minste sover enda etter og ha sovnet 10.45 :D

Har fått bekkenløsning i korsryggen. Dvs, det gikk liksom aldri over etter første og blusset opp igjen for fullt nesten med en gang jeg ble gravid. Legginga av ettåringen idag var hard [emoji43][emoji43]!! Da var det ekstra godt å komme ut til at oppvasken var tatt og middagen under laging. Mannen min er så god[emoji173] Han tok legginga på dagtid. Veldig fint å få hjelp der også nå mens han faktisk er hjemme(han jobber i annen by og bor der 5 dager i uka) :)

Ser på fødeavdelingen og tårene ruller[emoji23][emoji23][emoji171] er så fint å se selv om jeg gruer meg litt til å gå gjennom det igjen[emoji23]

Jeg ønsker tidlig ul da jeg er førstegangs. Tenker å bestille meg time i morgen. Trenger litt hjelp da jeg er usikker på hvilken uke jeg skal velge?:bored: Har lyst på veldig tidlig for å se til at ting er greit og ikke vente for å bli skuffet.. samtidig er det ingen garanti for noe som helst og man ser vell "mest" og finner ut av mest rundt uke 11 og utover? Hva anbefaler dere.. ? Kanskje jeg skal klinke til å bestille to timer :angelic:
Er 4+3 bare.

Jeg ønsker tidlig ul da jeg er førstegangs. Tenker å bestille meg time i morgen. Trenger litt hjelp da jeg er usikker på hvilken uke jeg skal velge?:bored: Har lyst på veldig tidlig for å se til at ting er greit og ikke vente for å bli skuffet.. samtidig er det ingen garanti for noe som helst og man ser vell "mest" og finner ut av mest rundt uke 11 og utover? Hva anbefaler dere.. ? Kanskje jeg skal klinke til å bestille to timer :angelic:
Er 4+3 bare.

Kan bare snakke for meg selv, men sist svangerskap som førstegangs så bestilte vi ultralyd i uke 6-7 og en i uke 12. Jeg for min del fikk ikke så mye utav den første, bare for å se at det var «noe» der og at hjertet slo. Den i uke 12 derimot, åh [emoji7] Da er det en baby! Denne gangen går vi ikke på noe før uke 12 :) Når det er sagt så har jeg full forståelse for å gå tidligere også, det er beroligende!

Djises! I dag måtte jeg gå til innkjøp av tights med plass til magen. [emoji85] Føler jeg kveles i alle buksene mine, og muffintopen jeg får i dem er fint lite flatterende.

Djises! I dag måtte jeg gå til innkjøp av tights med plass til magen. [emoji85] Føler jeg kveles i alle buksene mine, og muffintopen jeg får i dem er fint lite flatterende.
Jeg kjenner det samme. Så fort barna er i seng så åpnes bukse og magen får falle ut. Ser jo bare tjukkere ut når jeg ikke makter å holde den inne hele tiden. Så gravidbukse skal kjøpes imorgen. Latterlig tidlig.. :laughing021

Er 4+3 bare.

Forrige gang var jeg i uke 8 og uke 12. Uke 8 var en klump med bankende hjerte. Veldig beroligende å se hjertet slå, men uke 12 var størst opplevelse! Da var det en baby som sprella rundt. Og de kunne sjekke nakkefold og at alt så fint ut! Kommer til å ta tidlig i uke 11-12 denne gangen [emoji4]

Er 4+3 bare.

Skjønner du vil sjekke. Jeg var nettopp 6+0 og så et bankende hjerte! Ul bilde kan jeg legge med:) ser ikke mye på bildet men skjermen ser du en prikk som blinker [emoji173]️ for meg var dette veeldig betryggende! Skal privat igjen når jeg er 12-13 uker, for å sjekke nakkefold og forhåpentligvis få se kjønnet [emoji7] ellers har jeg blitt henvist av legen min pga jeg har mistet flere ganger tidligere. Så jeg skal nå snart når jeg er 7+5! Veldig godt å bli skikkelig fulgt opp, slapper bedre av :-)

Skjønner du vil sjekke. Jeg var nettopp 6+0 og så et bankende hjerte! Ul bilde kan jeg legge med:) ser ikke mye på bildet men skjermen ser du en prikk som blinker [emoji173]️ for meg var dette veeldig betryggende! Skal privat igjen når jeg er 12-13 uker, for å sjekke nakkefold og forhåpentligvis få se kjønnet [emoji7] ellers har jeg blitt henvist av legen min pga jeg har mistet flere ganger tidligere. Så jeg skal nå snart når jeg er 7+5! Veldig godt å bli skikkelig fulgt opp, slapper bedre av :-)

3b77ee192e56a04e01e271eba25fef79.png

Back
Topp