Skravletråd juni 2018 <3

Der fant jeg endelig skravleforumet [emoji85] jeg har begynt å ta tran og folat, men er det noe annet som også er viktig å ta? [emoji4]

Der fant jeg endelig skravleforumet [emoji85] jeg har begynt å ta tran og folat, men er det noe annet som også er viktig å ta? [emoji4]

Jeg tror ikke det. Folat er vel det desidert viktigste [emoji4]

Tar selv sånn pakke som heter gravid, med tran kapsler, vitaminpille og folat.

Jeg tror ikke det. Folat er vel det desidert viktigste [emoji4]

Tar selv sånn pakke som heter gravid, med tran kapsler, vitaminpille og folat.

Okei :) men hvilke vitaminer er i den vitaminpillen?:) er det bare multivitaminer? Orker ikke kjøpe den pakken når jeg allerede har de to andre [emoji85][emoji28]

Jeg er for oppblåst til å bruke endel av de vanlige klærne mine! :shifty: Og tights og tunika er litt i kaldeste laget nå syns jeg, men må vel bare. Får ta på meg dobbelt lag med tights. :p

Samme problemet her :hilarious:

Jeg endte opp med ei joggebukse som ikke ser ut som ei joggebukse. Heldigvis ikke kleskode på jobb. Da hadde jeg dævva. :hilarious::hilarious:

Og så er jeg alene på kontoret enn så lenge, det gjør heller ingenting når en er som en ballong, og føler seg deretter. :hungover:

Jeg endte opp med ei joggebukse som ikke ser ut som ei joggebukse. Heldigvis ikke kleskode på jobb. Da hadde jeg dævva. :hilarious::hilarious:

Og så er jeg alene på kontoret enn så lenge, det gjør heller ingenting når en er som en ballong, og føler seg deretter. :hungover:

Heldige deg digg å fly rundt i leggings som ikke strammer, så har kjøpt inn ett par store og lange T-shirts så ikke kunder og kolleger fatter misstanke. Litt for tidlig å avsløre nyheten for alle ennå :rolleyes::rolleyes:

Heldige deg digg å fly rundt i leggings som ikke strammer, så har kjøpt inn ett par store og lange T-shirts så ikke kunder og kolleger fatter misstanke. Litt for tidlig å avsløre nyheten for alle ennå :rolleyes::rolleyes:

Ja, alt for tidlig! Og da er det ekstra teit av kroppen å se ut som den er i 7 måned syns jeg. :hilarious::hilarious:

Hva ER det med mannfolk og å nyse så de scorer 8 på ritchers skala? Sjefen sitter på kontoret ved siden av, hvor vi har åpen dør mellom oss, og plutselig rista det i hele bygget, 3 ganger. :eek: Holdt på å hoppe ut av stolen. :knegg:

Godt jeg er ferdig på jobb nå straks. Dautrøtt, og har lyst til å slippe ut magen helt. :hilarious:

hei :)
Tenkte vi måtte ha en tråd for å skravle om alt mellom himmel og jord.

Jeg har vert på by tur og klarte ikke å dy meg i dag! Som jeg gleder meg <3 håper bare alt går bra denne gangen! Er i uke 3+6 i dag og kjenner på morgen kvalme eller fin. Hvor langt på vei er dere og hvordan er formen? :)
0e0a3cd0173c53fe7cced8690506569c.jpg
Å himmel, den var bare heelt nydelig!

Jeg har for lenge siden bestilt meg frisørtime for å farge håret 2. November. Da er jeg 9+1, men har nå begynt å tvile på om jeg skal utsette den.. hva ville dere gjort? Er så redd for å gjøre noe galt!

Jeg har for lenge siden bestilt meg frisørtime for å farge håret 2. November. Da er jeg 9+1, men har nå begynt å tvile på om jeg skal utsette den.. hva ville dere gjort? Er så redd for å gjøre noe galt!
Hadde ringt og spurt frisøren jeg. Antar at det vil gå helt fint. [emoji106]

Jeg hadde kvinnet meg opp til å fortelle sjefen i dag, delvis fordi jeg må ha noe tilrettelegging (kan ikke bruke enkelte kjemikalier vi har på jobb f.eks), og delvis fordi jeg regner med å få en del mer fravær enn normalt de neste ukene. Har ikke lyst til å bli sykmeldt, all den tid jeg faktisk er i såpass grei form de _fleste_ dager, at jeg fint kan jobbe - men så er det noen dager der jeg ikke har sjans til å gjøre annet enn å ligge i sengs også. Men, han var ikke der! Aldri følt meg så snytt før. [emoji21]

Jeg hadde kvinnet meg opp til å fortelle sjefen i dag, delvis fordi jeg må ha noe tilrettelegging (kan ikke bruke enkelte kjemikalier vi har på jobb f.eks), og delvis fordi jeg regner med å få en del mer fravær enn normalt de neste ukene. Har ikke lyst til å bli sykmeldt, all den tid jeg faktisk er i såpass grei form de _fleste_ dager, at jeg fint kan jobbe - men så er det noen dager der jeg ikke har sjans til å gjøre annet enn å ligge i sengs også. Men, han var ikke der! Aldri følt meg så snytt før. [emoji21]
Å så kjedelig! Er så typisk når man har mannet seg opp...

Det skjønner jeg så godt :D Er det lov å spørre hvor du har kjøpt den?:shy:

Ja, den er kjøpt på Bryne i Rogaland på en bare butikk i gågata som jeg ikke husker navnet på. Men merke er marmar så den finnes nok andre plasser :) kan evnt søke på «marmar heldrakt nyfødt» [emoji4]

Back
Topp