Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der fant jeg endelig skravleforumet [emoji85] jeg har begynt å ta tran og folat, men er det noe annet som også er viktig å ta? [emoji4]
Jeg tror ikke det. Folat er vel det desidert viktigste [emoji4]
Tar selv sånn pakke som heter gravid, med tran kapsler, vitaminpille og folat.
Jeg er for oppblåst til å bruke endel av de vanlige klærne mine! Og tights og tunika er litt i kaldeste laget nå syns jeg, men må vel bare. Får ta på meg dobbelt lag med tights.
Samme problemet her
Jeg endte opp med ei joggebukse som ikke ser ut som ei joggebukse. Heldigvis ikke kleskode på jobb. Da hadde jeg dævva.
Og så er jeg alene på kontoret enn så lenge, det gjør heller ingenting når en er som en ballong, og føler seg deretter.
Heldige deg digg å fly rundt i leggings som ikke strammer, så har kjøpt inn ett par store og lange T-shirts så ikke kunder og kolleger fatter misstanke. Litt for tidlig å avsløre nyheten for alle ennå
Å himmel, den var bare heelt nydelig!hei
Tenkte vi måtte ha en tråd for å skravle om alt mellom himmel og jord.
Jeg har vert på by tur og klarte ikke å dy meg i dag! Som jeg gleder meg <3 håper bare alt går bra denne gangen! Er i uke 3+6 i dag og kjenner på morgen kvalme eller fin. Hvor langt på vei er dere og hvordan er formen?
Å himmel, den var bare heelt nydelig!
Ja! Tør ikke se i butikkene enda i tilfelle jeg møter noen kjente forrige svangerskap trengte jeg aldri mammaklær, men tror magen blir større denne gangenFlere her som «vindusshopper» mammaklær? Elsker å se på asos sin maternity-del.
Hadde ringt og spurt frisøren jeg. Antar at det vil gå helt fint. [emoji106]Jeg har for lenge siden bestilt meg frisørtime for å farge håret 2. November. Da er jeg 9+1, men har nå begynt å tvile på om jeg skal utsette den.. hva ville dere gjort? Er så redd for å gjøre noe galt!
Det synes jeg også [emoji7] klarte ikke å gå i fra den [emoji51]
Å så kjedelig! Er så typisk når man har mannet seg opp...Jeg hadde kvinnet meg opp til å fortelle sjefen i dag, delvis fordi jeg må ha noe tilrettelegging (kan ikke bruke enkelte kjemikalier vi har på jobb f.eks), og delvis fordi jeg regner med å få en del mer fravær enn normalt de neste ukene. Har ikke lyst til å bli sykmeldt, all den tid jeg faktisk er i såpass grei form de _fleste_ dager, at jeg fint kan jobbe - men så er det noen dager der jeg ikke har sjans til å gjøre annet enn å ligge i sengs også. Men, han var ikke der! Aldri følt meg så snytt før. [emoji21]
Det skjønner jeg så godt Er det lov å spørre hvor du har kjøpt den?
Hei folkens! Det er åpnet terminklubb etter oss. [emoji322]