Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha.. hva man blir redd for altså huff.Akkurat det samme skjedde med meg i dag morges også [emoji85] Drakk sikkert mindre i går, sikkert ikke noe å bekymre seg for...
Høres helt perfekt ut! [emoji173]Fikk svar på hcg prøven i dag og den har gått fra 264 -770 fra Onsdag til Fredag
Litt mer beroliget nå frem til ultralydHøres helt perfekt ut! [emoji173]
Nei , jeg sover som stein fordi jeg er så trøtt for tiden men våkner tidlig fir at jeg må tisseTisser dere om natten? siste dagene er jeg oppe både 1 og 3 ganger...utrolig slitsomt!
Så grusom drøm :/Jeg drømmer om at jeg ikke får et friskt barn [emoji849]
Tisser dere om natten? siste dagene er jeg oppe både 1 og 3 ganger...utrolig slitsomt!
Off [emoji43] jeg har hatt fri i dag men har ligget som et slakt på sofan, og måtte kvile på sofan mens mannen lagte middag [emoji1384][emoji42][emoji42]Ufattelig sliten idag måtte hjem å hvile fra jobb og en hvil etter middag[emoji42][emoji42]
Tar på kroppen å bygge baby[emoji23][emoji23][emoji1305][emoji1305][emoji173]️
Samme her...!!! Et par timer sofasliting før det er på an igjen i morgen..Min sover fremdeles ikke natten igjennom heller, så har ikke helt fri til å hvile på nattenHvil dere mens dere kan - her er det travelt med 1-åring i hus og lite tid til hvile [emoji23]
Åh, føler jeg blir kvalmere og kvalmere for hver dag! Ingen mat som frister heller.