Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det sammeØnsker dere en fin lørdag
Straks blir det en god kopp kaffe med melk her Nyte dagen!
Så deilig aIdag nyter jeg en rolig morgen i sengen. Ingen mann og ingen barn hjemme, trenger derfor ikke ha dårlig samvittighet for noe! Her blir jeg liggende
Så deilig a
Hm.. godt spørsmål Hva med fritt valg av barnevogn? Hadde vært premien sin detHva tror dere premien som legges til i topp 100 om dere klarer skravleutfordringen, er? Noen forslag? Bare til å fortsette å skravle en stund til!
Mange som har blitt sykmeldt ennå ? Jeg er 40 % sykmeldt pga migrene.
Det hjelper utrolig mye, her jobber jeg typ annenhver dag og slipper kort opphold mellom vaktene og det hjelper stort . Bekkenet mitt er som så det også... Her må ryddinga og vasking tas over en hel dag ellers klarer jeg ikke snu meg i senga eller reise meg fra sofaenJeg håper å bli delvis sykmeldt på grunn av bekkenet i morgen, men jeg må se hva legen sier. Er ikke mange prosentene det er snakk om at jeg trenger, max 20% kanskje... Er for å slippe unna de mest hektiske timene på morgenen, der har jeg tidspress, og ikke kan sette meg ned.
Det hjelper utrolig mye, her jobber jeg typ annenhver dag og slipper kort opphold mellom vaktene og det hjelper stort . Bekkenet mitt er som så det også... Her må ryddinga og vasking tas over en hel dag ellers klarer jeg ikke snu meg i senga eller reise meg fra sofaen
Jeg er 100% sykemeldt i et par uker nå grunnet kvalme og oppkast hele dagenMange som har blitt sykmeldt ennå ? Jeg er 40 % sykmeldt pga migrene.
Åh så kjedelig. Her føler jeg at jeg spiser hele tiden for å holde kvalmen unnaJeg er 100% sykemeldt i et par uker nå grunnet kvalme og oppkast hele dagen
Jeg er overbevist om at magen har vokst og at "alle" kan se at jeg er gravid... Og jeg er bare i uke 8!
Skjønner godt hva du mener. Hvis jeg går med stram genser så er det ganske tydelig. Er 10+3 og har gått ned snart 10 kg. Håper det er litt luft i magen, hvis ikke blir jeg stor[emoji31]Jeg er overbevist om at magen har vokst og at "alle" kan se at jeg er gravid... Og jeg er bare i uke 8!