Skravletråd juni 2018 <3

Idag nyter jeg en rolig morgen i sengen. Ingen mann og ingen barn hjemme, trenger derfor ikke ha dårlig samvittighet for noe! Her blir jeg liggende :D

Hva tror dere premien som legges til i topp 100 om dere klarer skravleutfordringen, er? Noen forslag? Bare til å fortsette å skravle en stund til! :D

Ja det hadde vært litt av en premie! [emoji28]

Mange som har blitt sykmeldt ennå ? Jeg er 40 % sykmeldt pga migrene.

Jeg håper å bli delvis sykmeldt på grunn av bekkenet i morgen, men jeg må se hva legen sier. Er ikke mange prosentene det er snakk om at jeg trenger, max 20% kanskje... Er for å slippe unna de mest hektiske timene på morgenen, der har jeg tidspress, og ikke kan sette meg ned.

Jeg håper å bli delvis sykmeldt på grunn av bekkenet i morgen, men jeg må se hva legen sier. Er ikke mange prosentene det er snakk om at jeg trenger, max 20% kanskje... Er for å slippe unna de mest hektiske timene på morgenen, der har jeg tidspress, og ikke kan sette meg ned.
Det hjelper utrolig mye, her jobber jeg typ annenhver dag og slipper kort opphold mellom vaktene og det hjelper stort . Bekkenet mitt er som så det også... Her må ryddinga og vasking tas over en hel dag ellers klarer jeg ikke snu meg i senga eller reise meg fra sofaen

Det hjelper utrolig mye, her jobber jeg typ annenhver dag og slipper kort opphold mellom vaktene og det hjelper stort . Bekkenet mitt er som så det også... Her må ryddinga og vasking tas over en hel dag ellers klarer jeg ikke snu meg i senga eller reise meg fra sofaen

Jeg fungerer fint lite etter jobb de mest hektiske dagene, så jeg synes sykmelding høres riktig ut for både meg og familien min. Forhåpentligvis vil det hjelpe meg å stå i jobb mye lengre også, og det ønsker jeg veldig.

Jeg er 100% sykemeldt i to uker pga kvalmen.. klarer ikke å holde den i sjakk... sover mye på dagtid for å klare å være litt mamma på ettermiddagene...

Supermix med paprika, noe sååå godt!! :hilarious: men den deilige søndagsmiddagen fikk jeg ikke ned...:oops:

Jeg er overbevist om at magen har vokst og at "alle" kan se at jeg er gravid... Og jeg er bare i uke 8!

Jeg er overbevist om at magen har vokst og at "alle" kan se at jeg er gravid... Og jeg er bare i uke 8!
Skjønner godt hva du mener. Hvis jeg går med stram genser så er det ganske tydelig. Er 10+3 og har gått ned snart 10 kg. Håper det er litt luft i magen, hvis ikke blir jeg stor[emoji31]

Altså, jeg hadde mage fra før, men jeg synes liksom den står litt mer ut nå. Hadde jo håpet at magen ville vente til midten av desember... Gleder meg riktignok til å kunne vise fram magen. :Heartred

Back
Topp