Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er på mitt aller mest uggne, kvalm og trøtt ca kl 17, det har vært sånn ei stund nå. Litt merkelig Flere som kan stille klokka etter formen?
Filmen Miracles From Heaven anbefales ikke for hormonpregede gravide kvinnfolk! Å herregud, grått gjennom hele filmen [emoji22][emoji173]
Jeg er 12 uker i morgen Synes de siste ukene har gått sååå sakte! Håper tiden fremover går fort!Synes tiden skal gå fortere, sånn at vi alle bikker 12 uker!!
Her er det et tynt lag med snø og noen minusgrader Så utrolig koselig, kunne tenkt meg å pynte til jul med en gang jegI går kom det litt snø og var minusgrader og veldig koselig. I dag er det plussgrader og regn. Vil heller ha snø og stabile kuldegrader enn slaps eller gjørme. Var jo nesten så det var julestemning et øyeblikk i går.
Her er det et tynt lag med snø og noen minusgrader Så utrolig koselig, kunne tenkt meg å pynte til jul med en gang jeg
Ja, snøen lyser opp mye Synes snøen er så fin Får vel kanskje vente en liten stund med julepynten endaDet blir så mye koseligere med et lite lag snø, og det lyser jo opp en ellers mørk og trasig november. Har ikke forsvunnet helt her, men nå er det mer slaps enn snø. Var nesten fristet til å lete frem julegardinene.
Jeg er 12 uker i morgen Synes de siste ukene har gått sååå sakte! Håper tiden fremover går fort!
Tiden går jo ofte litt saktere når man venter på noe Men den som venter på noe godt osvJeg er ikke mer enn 8+3, så jeg venter veldig... Det er noe med å senke skuldrene et lite hakk...
Tiden går jo ofte litt saktere når man venter på noe Men den som venter på noe godt osv
Ja den var helt fantastisk forferdelig [emoji173]Du må ikke si sånt - nå måtte jo jeg også se den. Har ikke grått så mye på mange år, jeg hylgrein... [emoji30]