Janke
Glad i forumet
Au , god bedringÆsj, redd jeg har fått UVI eller nyrebekkenbetennelse.. Noen som har erfaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Au , god bedringÆsj, redd jeg har fått UVI eller nyrebekkenbetennelse.. Noen som har erfaring?
Æsj, redd jeg har fått UVI eller nyrebekkenbetennelse.. Noen som har erfaring?
Godt å lese att vi er flere b- mennesker her.. Formen er ganske grei i dag.. prøver å få rydda litt i klær å slik i dag.. vurderer om jeg skal begynne å vaske litt rundt, men arbeidslysten kommer liksom ikke[emoji23][emoji23]
Endelig fridag og helt utslått med migrene , mens jeg samtidig skal prøve å få rydda , vaska og begynt med middag før frøkna kommer hjem .
Men heyyy 12 uker i dag og første legekontroll i morgen
Hei. Ny i forumet så tenkte d passet å skrive her
Jeg er gravid for 3.gang og etter ul igår ble termin 11.juni 2017.( hadde selv regnet at termin var 29/6) så veldig positivt overrasket
Har vært på tidlig ul med begge de andre, og aldri nevnt at hun har målt nakkefold. Igår sa hun at fosteret så fint ut og at jeg var 11+5, men at nakkefolden var fortykket. Sa jeg kunne tenke på videre undersøkelser!
Sjekket også hjerte som var fint, og neseben, ingen avvik der.
Nå er jeg i tvil, vil jeg vite mer eller ikke?
Nakkefolden var 5mm sa hun, men i skrivet jeg fikk står det 6mm :/
Jeg er ganske utslått... Skulle ønske vi kunne skru tiden fremover. Jeg sliter med tunge tanker, om at det ikke er noe der, at hjertet ikke slår, at det går galt, osv. Jeg ser veldig frem til jeg kjenner bevegelse i magen, en bekreftelse på liv.
Hei. Ny i forumet så tenkte d passet å skrive her
Jeg er gravid for 3.gang og etter ul igår ble termin 11.juni 2017.( hadde selv regnet at termin var 29/6) så veldig positivt overrasket
Har vært på tidlig ul med begge de andre, og aldri nevnt at hun har målt nakkefold. Igår sa hun at fosteret så fint ut og at jeg var 11+5, men at nakkefolden var fortykket. Sa jeg kunne tenke på videre undersøkelser!
Sjekket også hjerte som var fint, og neseben, ingen avvik der.
Nå er jeg i tvil, vil jeg vite mer eller ikke?
Nakkefolden var 5mm sa hun, men i skrivet jeg fikk står det 6mm :/
Samme her. Og det trenger jo ikke være noe som helst heller.Jeg tror jeg hadde ville vist mer.. Er ganske greit å være forberedt på hva som venter en, og så blir det kanskje vanskelig å vite a men ikke b, over så lang tid? [emoji85]
Jeg klarer heller ikke å glede meg skikkelig til tross for st jeg var på tul for noen uker siden.. har liksom ikke fått noe mage og den ekstreme kvalmen har gitt seg. Er fortsatt trøtt og har vondt i puppene men den følelsen du sitter med sniker seg innpå meg også.. lurer litt på å kjøpe meg en doppler for å høre hjertelyd. Men kan være litt skummelt om en ikke finner den også..
Jeg har heller ikke fått noe mage (annet enn oppblåst-mage da), og har ikke vært kvalm. Er heller ikke sånn ekstremt trøtt, bare litt mer morgentrøtt enn vanlig. Forrige TUL (for 6 dager siden) viste en sprell levende bebis, men i går måtte jeg allikevel frem med doppleren. Tiden fram til man kjenner liv er forferdelig egentlig ...
Ja den er faktisk det :/ fant du hjertelyden med doppleren da? Har ikke bestilt meg det enda jeg. Er så usikker på om det er bortkastet penger eller hva [emoji85][emoji849]
Jeg tror jeg hadde ville vist mer.. Er ganske greit å være forberedt på hva som venter en, og så blir det kanskje vanskelig å vite a men ikke b, over så lang tid? [emoji85]
Jeg klarer heller ikke å glede meg skikkelig til tross for st jeg var på tul for noen uker siden.. har liksom ikke fått noe mage og den ekstreme kvalmen har gitt seg. Er fortsatt trøtt og har vondt i puppene men den følelsen du sitter med sniker seg innpå meg også.. lurer litt på å kjøpe meg en doppler for å høre hjertelyd. Men kan være litt skummelt om en ikke finner den også..