Skravletråd juni 2018 <3

Det skravles ikke så veldig mye her. :p Hvordan går det med folk? :)

Har fri i dag og klarte for en gangs skyld å komme meg opp "tidlig" (jeg er b-menneske, så tidlig for meg er ikke nødvendigvis tidlig for andre hehe). Har fått gjort endel fornuftig, som å rase over takene i 1.etasje med microfiberklut. Greit å få vekk litt småstøv fra taket også en gang i blant. :) Godt å kjenne at formen er såpass grei at jeg kan gjøre sånt.

Godt å lese att vi er flere b- mennesker her.. Formen er ganske grei i dag.. prøver å få rydda litt i klær å slik i dag.. vurderer om jeg skal begynne å vaske litt rundt, men arbeidslysten kommer liksom ikke[emoji23][emoji23]

Godt å lese att vi er flere b- mennesker her.. Formen er ganske grei i dag.. prøver å få rydda litt i klær å slik i dag.. vurderer om jeg skal begynne å vaske litt rundt, men arbeidslysten kommer liksom ikke[emoji23][emoji23]

Jeg var imponert som klarte å komme meg ut av senga før klokka 9 på en fridag, men det var kun pga blæra var på vei til å eksplodere. :hilarious:

Har hatt merkelig mye arbeidslyst her så har fått rydda litt i tillegg, og pakka ned klær og tekstiler i en plastsekk (skal til fretex) og gjort litt annet husarbeid. Og klipt klør på hundene. Belønne meg selv med litt tv-titting og strikking nå. Vært flink. :D

Det er litt stille her om dagen ja.. tror vi er mange som har vært ganske slått ut av kvalme :meh: Utrolig slitsomt. Jeg har null energi.. vet ikke om jeg kommer meg i butikken engang. Hadde vel klart det, men lysten er ikke der.. :wacky:

Kvalmen her har i grunn gitt seg men trøttheten er verre enn noen gang [emoji23] stod opp klokka 8.15 og leverte guttungen i bhg og holdt på og ryddet litt hjemme, men klokka 10.30 måtte jeg bare legge meg igjen og sov i to timer [emoji23] gruer meg litt til å begynne på jobb igjen på onsdag.. har seinvakt torsdag til 22.30 og så opp igjen på tidligvakt fredag, så gruer meg også til den snuingen [emoji85][emoji85]

Jeg er ganske utslått... Skulle ønske vi kunne skru tiden fremover. Jeg sliter med tunge tanker, om at det ikke er noe der, at hjertet ikke slår, at det går galt, osv. Jeg ser veldig frem til jeg kjenner bevegelse i magen, en bekreftelse på liv.

Endelig fridag og helt utslått med migrene , mens jeg samtidig skal prøve å få rydda , vaska og begynt med middag før frøkna kommer hjem .
Men heyyy 12 uker i dag og første legekontroll i morgen

Endelig fridag og helt utslått med migrene , mens jeg samtidig skal prøve å få rydda , vaska og begynt med middag før frøkna kommer hjem .
Men heyyy 12 uker i dag og første legekontroll i morgen

Gratulere så mye med 12 uker..[emoji173]️

Hei. Ny i forumet så tenkte d passet å skrive her :)
Jeg er gravid for 3.gang og etter ul igår ble termin 11.juni 2017.( hadde selv regnet at termin var 29/6) så veldig positivt overrasket
Har vært på tidlig ul med begge de andre, og aldri nevnt at hun har målt nakkefold. Igår sa hun at fosteret så fint ut og at jeg var 11+5, men at nakkefolden var fortykket. Sa jeg kunne tenke på videre undersøkelser!
Sjekket også hjerte som var fint, og neseben, ingen avvik der.
Nå er jeg i tvil, vil jeg vite mer eller ikke?
Nakkefolden var 5mm sa hun, men i skrivet jeg fikk står det 6mm :/

Jeg er gravid for 3.gang og etter ul igår ble termin 11.juni 2017.( hadde selv regnet at termin var 29/6) så veldig positivt overrasket
Har vært på tidlig ul med begge de andre, og aldri nevnt at hun har målt nakkefold. Igår sa hun at fosteret så fint ut og at jeg var 11+5, men at nakkefolden var fortykket. Sa jeg kunne tenke på videre undersøkelser!

Gratulerer [emoji4] Hmm, jeg hadde nok bed om videre undersøkelser for å få et svar og vær forberett på hva som kommer.

Jeg er ganske utslått... Skulle ønske vi kunne skru tiden fremover. Jeg sliter med tunge tanker, om at det ikke er noe der, at hjertet ikke slår, at det går galt, osv. Jeg ser veldig frem til jeg kjenner bevegelse i magen, en bekreftelse på liv.

Jeg klarer heller ikke å glede meg skikkelig til tross for st jeg var på tul for noen uker siden.. har liksom ikke fått noe mage og den ekstreme kvalmen har gitt seg. Er fortsatt trøtt og har vondt i puppene men den følelsen du sitter med sniker seg innpå meg også.. lurer litt på å kjøpe meg en doppler for å høre hjertelyd. Men kan være litt skummelt om en ikke finner den også..

Jeg tror jeg hadde ville vist mer.. Er ganske greit å være forberedt på hva som venter en, og så blir det kanskje vanskelig å vite a men ikke b, over så lang tid? [emoji85]

Jeg tror jeg hadde ville vist mer.. Er ganske greit å være forberedt på hva som venter en, og så blir det kanskje vanskelig å vite a men ikke b, over så lang tid? [emoji85]
Samme her. Og det trenger jo ikke være noe som helst heller.

Jeg klarer heller ikke å glede meg skikkelig til tross for st jeg var på tul for noen uker siden.. har liksom ikke fått noe mage og den ekstreme kvalmen har gitt seg. Er fortsatt trøtt og har vondt i puppene men den følelsen du sitter med sniker seg innpå meg også.. lurer litt på å kjøpe meg en doppler for å høre hjertelyd. Men kan være litt skummelt om en ikke finner den også..

Jeg har heller ikke fått noe mage (annet enn oppblåst-mage da), og har ikke vært kvalm. Er heller ikke sånn ekstremt trøtt, bare litt mer morgentrøtt enn vanlig. Forrige TUL (for 6 dager siden) viste en sprell levende bebis, men i går måtte jeg allikevel frem med doppleren. Tiden fram til man kjenner liv er forferdelig egentlig ...

Jeg har heller ikke fått noe mage (annet enn oppblåst-mage da), og har ikke vært kvalm. Er heller ikke sånn ekstremt trøtt, bare litt mer morgentrøtt enn vanlig. Forrige TUL (for 6 dager siden) viste en sprell levende bebis, men i går måtte jeg allikevel frem med doppleren. Tiden fram til man kjenner liv er forferdelig egentlig ...

Ja den er faktisk det :/ fant du hjertelyden med doppleren da? Har ikke bestilt meg det enda jeg. Er så usikker på om det er bortkastet penger eller hva [emoji85][emoji849]

Ja den er faktisk det :/ fant du hjertelyden med doppleren da? Har ikke bestilt meg det enda jeg. Er så usikker på om det er bortkastet penger eller hva [emoji85][emoji849]

Jepp, fant den ganske raskt og har funnet den tidligere også. Er 11+6 i dag. Har vært gravid før og brukt doppleren før da, husker vi knota mer sist gang + at en skal være litt heldig med hvordan de ligger. For meg har det ikke vært bortkasta penger, men jeg blir ikke engstelig om jeg ikke finner lyden - ikke så tidlig som nå i alle fall. :)

Samme her. Bare at jeg ikke har noen symptomer utover litt ømme bryster og positiv graviditetstest.
Tul i morgen, så da finner vi endelig ut om det er noe på gang i magen eller ikke. Gruer meg litt, men skal bli ålreit å finne ut!

Back
Topp