Skravletråd juni 2018 <3

[
Jeg syns ikke tida i seg selv går så sakte og begynner jo nesten å få panikk mtp jula nærmer seg så fort (samtidig som jeg gleder meg veldig, siden vi skal reise til min familie i år også). Men jeg syns liksom ikke jeg blir mer gravid av at den går, føler jeg har vært 9+noe i en evighet. :hilarious::hilarious:

Enig! tiden går fort, men "gravidtiden" går sakte :hilarious:

Synes det er litt begge deler jeg. Når jeg ser fremover, kan det virke som om tiden går. så. sakte, men så ser jeg tilbake, og synes den har flydd avgårde. Jeg har jo kommet ganske langt, og nærmer meg jo 12 uker ganske raskt, formen er grei (ikke helt på topp, men ikke så verst heller), og i dag fant jeg hjertelyden til rusket. Da kjenner jeg at tiden egentlig går fort nok.

Ååh [emoji7] hvor langt er du? Og hvilken dopler bruker du? :-) jeg er 11 uker på fredag. Og har veldig lyst å kjøpe meg dopler

Ååh [emoji7] hvor langt er du? Og hvilken dopler bruker du? :) jeg er 11 uker på fredag. Og har veldig lyst å kjøpe meg dopler

11 uker i dag. Brukte Angelsounds. Har lett noen ganger før, langt nede og til høyre (fordi de fleste fostre visstnok ligger på den siden), men gjorde motsatt i dag. Ganske langt nede, på venstre side tikket det et lite hjerte. :Heartred

Jeg jobber også 100 % og er i fin form :) men synes dagene går sent frem mot uke 12 og mot TUL... har så lyst å si det til alle :) nærmeste familie vet det nå, så det hjelper litt... etter TUL og uke 12 så går det sikkert fort nok :D

Synes dagene fram mot TUL (skal imorgen faktisk!! :D) og 12 uker også har gått/går greit :) Men enig ift at jeg gleder meg veldig til å kunne fortelle det! Har sagt det til mine foreldre og det er så godt å kunne prate med mamma om det (alltid hatt et nært forhold) :Heartred Skal fortelle det til svigers neste helg, gleder meg :D

11 uker i dag. Brukte Angelsounds. Har lett noen ganger før, langt nede og til høyre (fordi de fleste fostre visstnok ligger på den siden), men gjorde motsatt i dag. Ganske langt nede, på venstre side tikket det et lite hjerte. :Heartred

Åååh❣️ så greit å finne den frem hjemme å kunne lytte dersom man er litt bekymret! Skal på ul på fredag men tenker og kjøpe meg en Angelsounds selv når lønna kommer [emoji23]

Synes det er litt begge deler jeg. Når jeg ser fremover, kan det virke som om tiden går. så. sakte, men så ser jeg tilbake, og synes den har flydd avgårde. Jeg har jo kommet ganske langt, og nærmer meg jo 12 uker ganske raskt, formen er grei (ikke helt på topp, men ikke så verst heller), og i dag fant jeg hjertelyden til rusket. Da kjenner jeg at tiden egentlig går fort nok.

Tja, ja, skjønner kanskje litt hva du mener med begge deler :p Så herlig å ha funnet hjertelyden da, det må være fantastisk! :love7

Enig! tiden går fort, men "gravidtiden" går sakte :hilarious:

Ja, akkurat sånn er det!

Jeg har en doppler fra teknikkmagasinet liggende, men vet ikke om jeg tør å bruke den denne gangen. :smiley-ashamed005 Nok nerver som det er. :p

Jeg prøver å nyte tiden før man blir kjempetung og full av kynnere og bare går å venter på fødsel [emoji5][emoji173] men jeg gleder meg veldig til babyen blir så stor at man kan kjenne den fra utsiden [emoji7]

Guri altså idag har jeg bare liggi på sofaen og sovet jeg er sååå dårlig og jeg har så dårlig samvittighet over 2 åringen som snart kommer hjem til en så ødelagt mamma :(

Jeg prøver å nyte tiden før man blir kjempetung og full av kynnere og bare går å venter på fødsel [emoji5][emoji173] men jeg gleder meg veldig til babyen blir så stor at man kan kjenne den fra utsiden [emoji7]

Det er egentlig et veldig godt poeng. Jeg er sliten men ellers er formen fin, og jeg begynte å få en del plager ganske tidlig i andre trimester sist, så sannsynligvis er dette den tida formen er best for min del. Så jeg burde bare slappe av og nyte det.

Men jeg er veldig ivrig på å komme langt nok til at vi kan si at det blir en baby av dette, og at det blir offisielt. Etter det kan tiden bare gå sakte. Jeg har egentlig mer enn nok med ettåringen...

Jeg synes fortsatt det er litt vanskelig å faktisk tro at jeg er gravid. Jeg venter på en innkalling til sykehuset, pga tidligere sa og komplikasjoner i svangerskap, men hvis den ikke kommer snart, må jeg kjøpe meg en ul... Trenger en bekreftelse, å høre og se at det er noe der. Det føles merkelig uvirkelig.

Jeg synes fortsatt det er litt vanskelig å faktisk tro at jeg er gravid. Jeg venter på en innkalling til sykehuset, pga tidligere sa og komplikasjoner i svangerskap, men hvis den ikke kommer snart, må jeg kjøpe meg en ul... Trenger en bekreftelse, å høre og se at det er noe der. Det føles merkelig uvirkelig.
Som jeg håper på at det er noe der ❤️

Kvalm mamma med vondt bekken og syk jente på 21 mnd... Absolutt ingen god kombo!! Alt snev av dårlig samvittighet for at jeg skal være borte 4,5 dag til uka er borte... Denne mammaen trenger sårt sammenhengende søvn og litt ro[emoji85]

I dag var jeg på tul og ble satt frem ei hel uke! Så nå er jeg 8+5. Hadde uregelmessig mensen før jeg ble gravid men hadde også positiv eggløsningstester 30/9 og 1/10, så syns det er rart at jeg ble satt frem:p men embryoene vokser jo likt fremover regner jeg med, så må vell bare stemme! [emoji4]

I dag var jeg på tul og ble satt frem ei hel uke! Så nå er jeg 8+5. Hadde uregelmessig mensen før jeg ble gravid men hadde også positiv eggløsningstester 30/9 og 1/10, så syns det er rart at jeg ble satt frem:p men embryoene vokser jo likt fremover regner jeg med, så må vell bare stemme! [emoji4]
Så deilig å bli satt frem en uke da :) Gratulerer ❤️

Takk gud for snille besteforeldre som kan passe barn når mor er syk og pappa er på jobb [emoji7]

Back
Topp