Skravletråd juni 2018 <3

Da er vi flere.. :( Sulten og kvalm om hverandre. Takler ikke varmmat, det blir spydd opp. Så jeg får holde meg til brødskiver. :shifty: Håper formen blir bedre snart.. orker ikke å røre meg.. sluttet å gå med bikkja, klarer ikke å plukke opp dritten hennes :arghh: Har null energi :grumpy:

Vi får virkelig satse på at det snart blir bedre :) Husker jeg feil eller er du sykemeldt nå? Lykke til videre hvertfall :) ta vare på deg selv og den lille

Idag spiste jeg frokost klokken 16, etter en hel arbeidsdag. Kan jo skjønner hvorfor jeg svimler, men mat trigger kvalmen og jeg klarer bare ikke å gjøre det på jobb... ond sirkel det der..

Vi får virkelig satse på at det snart blir bedre :) Husker jeg feil eller er du sykemeldt nå? Lykke til videre hvertfall :) ta vare på deg selv og den lille
Ble sykemeldt i dag i tre uker :) Like greit.. å jobbe i barnehage nå.. :arghh: mye lukter :hilarious: Fy.. orker ikke snus lukta av gubben.. orker ikke røyk eller kaffelukt heller.. elsket både kaffe og røyk før jeg ble gravid. Flott grunn til å slutte å røyke da :)

Idag spiste jeg frokost klokken 16, etter en hel arbeidsdag. Kan jo skjønner hvorfor jeg svimler, men mat trigger kvalmen og jeg klarer bare ikke å gjøre det på jobb... ond sirkel det der..
Gikk du så lenge uten mat? Jeg hadde fint klart det før jeg ble gravid, men ikke sjans nå..

Jeg har spist 4 brødskiver etter middag.. de holder jeg nede enn så lenge. Bare varm mat som kommer opp igjen. Fysj..

Gikk du så lenge uten mat? Jeg hadde fint klart det før jeg ble gravid, men ikke sjans nå..

Ja gjorde det.. jeg blir helt ubrukelig etter å ha spist, er bare delvis ubrukelig uten mat... så for å holde ut arbeidsdagen unngår jeg å spise.. blir veldig sulten så spiser med en gang jeg kommer hjem..

Ble sykemeldt i dag i tre uker :) Like greit.. å jobbe i barnehage nå.. :arghh: mye lukter :hilarious: Fy.. orker ikke snus lukta av gubben.. orker ikke røyk eller kaffelukt heller.. elsket både kaffe og røyk før jeg ble gravid. Flott grunn til å slutte å røyke da :)

Jeg skal til legen på torsdag, håper å kunne jobbe redusert i alle fall..

Hehe, da er det bare å holde seg røykfri når lille har kommet ut også :D

På ingen måte, litt loff utpå dagen, og så middag. Prøver så godt jeg kan å drikke vann utenom, men jammen blir jeg ikke kvalm av det også. Var på samme måte sist også, men da kunne jeg jo bare ligge på sofaen, det funker dårlig med en treårig i hus. Blærk!
Uffda, får du i deg junk eller varmmat? Frukt? Kaptein kjeks? Potetgull? Høres slitsomt ut. Vet selv det er tungt med en 3 åring når jeg er på det værste.

Da er vi flere.. :( Sulten og kvalm om hverandre. Takler ikke varmmat, det blir spydd opp. Så jeg får holde meg til brødskiver. :shifty: Håper formen blir bedre snart.. orker ikke å røre meg.. sluttet å gå med bikkja, klarer ikke å plukke opp dritten hennes :arghh: Har null energi :grumpy:
Jeg har begynt å gå litt i går. Men kjentes ut som bekkenet skulle komapse.sender bare hunden til skogs. Gå å drit! Verdens beste kommando når man er gravid.

Syyykt trøtt om morgenen! Klarer såvidt å få opp øya!

Off her også [emoji25]

Back
Topp