Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååååååh! Jeg vil ha!I dag er ventetiden over! I dag skal jeg ha pinnekjøtt!!! [emoji16][emoji16][emoji28][emoji7]
Det bar en innholdsrik taco!
Føler meg passe gravid når fredagstacoen består av dette.. fler som ikke klarer få i seg kjøtt ?
Gratulerer! Krysser fingrene for at det varer. Hvor langt er du kommet Nå?Får skravle med meg selv da! Sååå deilig å spise mat igjen uten å brekke seg [emoji7][emoji7] de åtte kiloene som gikk av kan nok komme på igjen farlig fort...
10+2 [emoji119] etter mine egne beregninger, ikke tul.. har nemlig ført «elsklovs-kalender» [emoji23][emoji23][emoji23] du da?Gratulerer! Krysser fingrene for at det varer. Hvor langt er du kommet Nå?
Da er du så trøtt at du enser ikke naboenVokna av at naboen snorka inatt, so I feel u.. Lurer på hva jeg skal gjøre når babyen kommer og jeg ikke kan stappe inn sov i ro...
Hadde samme problemet sist.. men da flytta naboen noen år for å jobbe, de kom hjem igjen i høst [emoji22]Da er du så trøtt at du enser ikke naboen
Nei jeg er 8 i dag. Teller bare ned og krysser alt jeg har så jeg kommer meg løpet av ukene. Har ikke hatt det så ille som deg da. Men kø stang kvalm og sulten er en dårlig kombo.10+2 [emoji119] etter mine egne beregninger, ikke tul.. har nemlig ført «elsklovs-kalender» [emoji23][emoji23][emoji23] du da?
Ja, det er ganske kjipt å være sulten og kvalm samtidig :/ jeg er heldigvis mye, mye bedre nå. Bare trøtt og litt svimmel.. sikkert pga postafen [emoji28]Nei jeg er 8 i dag. Teller bare ned og krysser alt jeg har så jeg kommer meg løpet av ukene. Har ikke hatt det så ille som deg da. Men kø stang kvalm og sulten er en dårlig kombo.
Får du i deg nok mat og drikke? [emoji173]Jeg er så utrolig sliten! Blir skjelven og uggen i kroppen uten at jeg har gjort noe. Veldig slitsomt!!
Får du i deg nok mat og drikke? [emoji173]
Uff ja, merka at min 3-åring ble ganske nedfor når jeg var så dårlig i 4 uker, i tilegg var pappan syk. Skal ikke være enkelt... takler du saft? Litt sukker i det så kansje det hjelper på blodsukkeret?På ingen måte, litt loff utpå dagen, og så middag. Prøver så godt jeg kan å drikke vann utenom, men jammen blir jeg ikke kvalm av det også. Var på samme måte sist også, men da kunne jeg jo bare ligge på sofaen, det funker dårlig med en treårig i hus. Blærk!
Uff ja, merka at min 3-åring ble ganske nedfor når jeg var så dårlig i 4 uker, i tilegg var pappan syk. Skal ikke være enkelt... takler du saft? Litt sukker i det så kansje det hjelper på blodsukkeret?
Da er vi flere.. Sulten og kvalm om hverandre. Takler ikke varmmat, det blir spydd opp. Så jeg får holde meg til brødskiver. Håper formen blir bedre snart.. orker ikke å røre meg.. sluttet å gå med bikkja, klarer ikke å plukke opp dritten hennes Har null energijeg er kun kvalm når jeg er sulten, derfor spiser jeg neste hele tiden. Absolutt ikke bra. Kommer til å ende opp mega svær på kort tid. Rører meg knapt om dagene