Skravletråd juni 2018 <3

Vokna av at naboen snorka inatt, so I feel u.. Lurer på hva jeg skal gjøre når babyen kommer og jeg ikke kan stappe inn sov i ro...

49c6c52cb9ab507aa3d57549be3e036d.jpg

Føler meg passe gravid når fredagstacoen består av dette.. fler som ikke klarer få i seg kjøtt ?
Det bar en innholdsrik taco!

Gleder meg til jul kjenner jeg nå når dere snakker om pinnekjøtt! Selv om det er kålrabistappen som frister mest [emoji28]

Gratulerer! Krysser fingrene for at det varer. Hvor langt er du kommet Nå?
10+2 [emoji119] etter mine egne beregninger, ikke tul.. har nemlig ført «elsklovs-kalender» [emoji23][emoji23][emoji23] du da?

10+2 [emoji119] etter mine egne beregninger, ikke tul.. har nemlig ført «elsklovs-kalender» [emoji23][emoji23][emoji23] du da?
Nei jeg er 8 i dag. Teller bare ned og krysser alt jeg har så jeg kommer meg løpet av ukene. Har ikke hatt det så ille som deg da. Men kø stang kvalm og sulten er en dårlig kombo.

Nei jeg er 8 i dag. Teller bare ned og krysser alt jeg har så jeg kommer meg løpet av ukene. Har ikke hatt det så ille som deg da. Men kø stang kvalm og sulten er en dårlig kombo.
Ja, det er ganske kjipt å være sulten og kvalm samtidig :/ jeg er heldigvis mye, mye bedre nå. Bare trøtt og litt svimmel.. sikkert pga postafen [emoji28]

Arg. De nyeste innleggene mine kommer ikke opp når jeg søker, prøver å skravle meg inn på skjult [emoji14]

Jeg er så utrolig sliten! Blir skjelven og uggen i kroppen uten at jeg har gjort noe. Veldig slitsomt!!

Får du i deg nok mat og drikke? [emoji173]

På ingen måte, litt loff utpå dagen, og så middag. Prøver så godt jeg kan å drikke vann utenom, men jammen blir jeg ikke kvalm av det også. Var på samme måte sist også, men da kunne jeg jo bare ligge på sofaen, det funker dårlig med en treårig i hus. Blærk!

På ingen måte, litt loff utpå dagen, og så middag. Prøver så godt jeg kan å drikke vann utenom, men jammen blir jeg ikke kvalm av det også. Var på samme måte sist også, men da kunne jeg jo bare ligge på sofaen, det funker dårlig med en treårig i hus. Blærk!
Uff ja, merka at min 3-åring ble ganske nedfor når jeg var så dårlig i 4 uker, i tilegg var pappan syk. Skal ikke være enkelt... takler du saft? Litt sukker i det så kansje det hjelper på blodsukkeret?

Uff ja, merka at min 3-åring ble ganske nedfor når jeg var så dårlig i 4 uker, i tilegg var pappan syk. Skal ikke være enkelt... takler du saft? Litt sukker i det så kansje det hjelper på blodsukkeret?

Får i meg cola, så det drikker jeg. Det går jo på et vis, blir bare så lei. Får satse på bedring!

jeg er kun kvalm når jeg er sulten, derfor spiser jeg neste hele tiden. Absolutt ikke bra. Kommer til å ende opp mega svær på kort tid. Rører meg knapt om dagene

jeg er kun kvalm når jeg er sulten, derfor spiser jeg neste hele tiden. Absolutt ikke bra. Kommer til å ende opp mega svær på kort tid. Rører meg knapt om dagene
Da er vi flere.. :( Sulten og kvalm om hverandre. Takler ikke varmmat, det blir spydd opp. Så jeg får holde meg til brødskiver. :shifty: Håper formen blir bedre snart.. orker ikke å røre meg.. sluttet å gå med bikkja, klarer ikke å plukke opp dritten hennes :arghh: Har null energi :grumpy:

Back
Topp