Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodepine og hormonell på jobb i dag... syyyyyyykt irriterende kollega jeg deler kontor med
Uffda, får du i deg junk eller varmmat? Frukt? Kaptein kjeks? Potetgull? Høres slitsomt ut. Vet selv det er tungt med en 3 åring når jeg er på det værste.
Haha Ja, ser lite til den gleder meg til 2 trimesterSant det. Uff.. nei nå må vi alle bli bra og kunne nyte graviditeten Dårlig med noe gravid glød her iallfall
Nei var et komplement. Er jo det som er poenget herHaha, skal jeg bli fornærmet nå? [emoji23][emoji23] dette er mitt 49. Inlegg!
Hehe, jeg tror jeg holdt På å duppe av på do xDSyyykt trøtt om morgenen! Klarer såvidt å få opp øya!
Hørtes ikke ut som en god trioHodepine og hormonell på jobb i dag... syyyyyyykt irriterende kollega jeg deler kontor med
Vet du va! Jeg også! Ble helt sjokkert i går. Har ikke hatt lyst å smake på der. Men i går fikk jeg litt i meg og det var grusomt! Hva f?Varmmat er det som går lettest, så jeg klarer stort sett å spise nesten normalt med middag, hvis jeg spiser fort nok... Litt klementiner og druer innimellom, og litt søtpotetfries. Jeg lever etter spis-det-jeg-vil-prinsippet. Har forresten fått helt avsmak på sjokolade!
Treåringen aksepterer heldigvis forklaringen om at mamma er i litt dårlig form for tiden. Vil ikke si noe enda.
Vet du va! Jeg også! Ble helt sjokkert i går. Har ikke hatt lyst å smake på der. Men i går fikk jeg litt i meg og det var grusomt! Hva f?
Likså greit. Ellers hadde det vært et av de få tingene man får i seg og er ikke det sunneste alternativet. Så prøver å tenke positivt xDDet er så utrolig dårlig gjort!
Likså greit. Ellers hadde det vært et av de få tingene man får i seg og er ikke det sunneste alternativet. Så prøver å tenke positivt xD
Hehe tenkte jag skulle skravle litt her jeg men her prates det jo bare kvalme og da har jeg ikke da mye å komme med siden jeg ikke er kvalm denne gangen. Var det med nr 1 så vet hvordan det er. God bedring til dere, vips så er uke 12 her og det blir bedre [emoji173]
Hehe tenkte jag skulle skravle litt her jeg men her prates det jo bare kvalme og da har jeg ikke da mye å komme med siden jeg ikke er kvalm denne gangen. Var det med nr 1 så vet hvordan det er. God bedring til dere, vips så er uke 12 her og det blir bedre [emoji173]
[Ser mange klager over at tida går så treigt, andre som ikke kjenner så mye på akkurat det? Skal ikke påstå at tida flyr avgårde, men synes liksom dagene kommer og går og at det går jevnt og trutt fremover Men nå skal det sies at jeg har vært i relativt god form hele veien og jobber 100%, så alt går jo sin vante gang Forstår jo at det kan føles ut som at tiden står stille om man sliter veldig med svangerskapskvalme og ev. er sykemeldt
Ser mange klager over at tida går så treigt, andre som ikke kjenner så mye på akkurat det? Skal ikke påstå at tida flyr avgårde, men synes liksom dagene kommer og går og at det går jevnt og trutt fremover Men nå skal det sies at jeg har vært i relativt god form hele veien og jobber 100%, så alt går jo sin vante gang Forstår jo at det kan føles ut som at tiden står stille om man sliter veldig med svangerskapskvalme og ev. er sykemeldt
Ser mange klager over at tida går så treigt, andre som ikke kjenner så mye på akkurat det? Skal ikke påstå at tida flyr avgårde, men synes liksom dagene kommer og går og at det går jevnt og trutt fremover Men nå skal det sies at jeg har vært i relativt god form hele veien og jobber 100%, så alt går jo sin vante gang Forstår jo at det kan føles ut som at tiden står stille om man sliter veldig med svangerskapskvalme og ev. er sykemeldt