Skravletråd juni 2018 <3

Uffda, får du i deg junk eller varmmat? Frukt? Kaptein kjeks? Potetgull? Høres slitsomt ut. Vet selv det er tungt med en 3 åring når jeg er på det værste.

Varmmat er det som går lettest, så jeg klarer stort sett å spise nesten normalt med middag, hvis jeg spiser fort nok... Litt klementiner og druer innimellom, og litt søtpotetfries. Jeg lever etter spis-det-jeg-vil-prinsippet. Har forresten fått helt avsmak på sjokolade!

Treåringen aksepterer heldigvis forklaringen om at mamma er i litt dårlig form for tiden. Vil ikke si noe enda.

Varmmat er det som går lettest, så jeg klarer stort sett å spise nesten normalt med middag, hvis jeg spiser fort nok... Litt klementiner og druer innimellom, og litt søtpotetfries. Jeg lever etter spis-det-jeg-vil-prinsippet. Har forresten fått helt avsmak på sjokolade!

Treåringen aksepterer heldigvis forklaringen om at mamma er i litt dårlig form for tiden. Vil ikke si noe enda.
Vet du va! Jeg også! Ble helt sjokkert i går. Har ikke hatt lyst å smake på der. Men i går fikk jeg litt i meg og det var grusomt! Hva f?

Hehe tenkte jag skulle skravle litt her jeg men her prates det jo bare kvalme :p og da har jeg ikke da mye å komme med siden jeg ikke er kvalm denne gangen. Var det med nr 1 så vet hvordan det er. God bedring til dere, vips så er uke 12 her og det blir bedre ❤

Hehe tenkte jag skulle skravle litt her jeg men her prates det jo bare kvalme :p og da har jeg ikke da mye å komme med siden jeg ikke er kvalm denne gangen. Var det med nr 1 så vet hvordan det er. God bedring til dere, vips så er uke 12 her og det blir bedre [emoji173]

Men det e jo en skravletråd og ikkje en kvalmetråd så lov å komme me litt andre tema og?! [emoji6] så deilig at du sleppe unna då... [emoji322]

Hehe tenkte jag skulle skravle litt her jeg men her prates det jo bare kvalme :p og da har jeg ikke da mye å komme med siden jeg ikke er kvalm denne gangen. Var det med nr 1 så vet hvordan det er. God bedring til dere, vips så er uke 12 her og det blir bedre [emoji173]

I alle dager :p er lov komme med nytt tema da :-) så deilig slippe kvalmen :) noen andre plager på deg da eller er du heldig :D?

Plages ikke med kvalme jeg heller, men fikk et ørlite anfall av akutt kvalme i morges. Å hoppe over frokost og så ta sårstell var ikke et sjakktrekk. :hilarious::hilarious::hungover:

Hjemmekontor er fint å ha. Jeg har vel egentlig ingen direkte gravid-plager utover noe større mage og har større søvnbehov, men jeg har et risikosvangerskap og er litt engstelig i forbindelse med det. Da er det godt å sitte hjemme i sin trygge lune stue, og kunne sove litt lengre på morgenen og ikke stresse avgårde. Har også søkt om 20% svangerskapspenger for å kunne senke stresset enda mer (deler av stillinga innebærer arbeid som er tungt for kroppen, og jeg fikk blødninger etterpå som stressa meg enda mer opp) og jeg håper jeg får det innvilget. Har jo fri den prosenten nå, men vet ikke om den blir dekt opp eller ikke av NAV enda. 6 uker lang behandlingstid på det gitt.

Ser mange klager over at tida går så treigt, andre som ikke kjenner så mye på akkurat det? :) Skal ikke påstå at tida flyr avgårde, men synes liksom dagene kommer og går og at det går jevnt og trutt fremover :happy: Men nå skal det sies at jeg har vært i relativt god form hele veien og jobber 100%, så alt går jo sin vante gang :p Forstår jo at det kan føles ut som at tiden står stille om man sliter veldig med svangerskapskvalme og ev. er sykemeldt :shy:

Ser mange klager over at tida går så treigt, andre som ikke kjenner så mye på akkurat det? :) Skal ikke påstå at tida flyr avgårde, men synes liksom dagene kommer og går og at det går jevnt og trutt fremover :happy: Men nå skal det sies at jeg har vært i relativt god form hele veien og jobber 100%, så alt går jo sin vante gang :p Forstår jo at det kan føles ut som at tiden står stille om man sliter veldig med svangerskapskvalme og ev. er sykemeldt :shy:
[
Jeg syns ikke tida i seg selv går så sakte og begynner jo nesten å få panikk mtp jula nærmer seg så fort (samtidig som jeg gleder meg veldig, siden vi skal reise til min familie i år også). Men jeg syns liksom ikke jeg blir mer gravid av at den går, føler jeg har vært 9+noe i en evighet. :hilarious::hilarious:

Jeg jobber også 100 % og er i fin form :) men synes dagene går sent frem mot uke 12 og mot TUL... har så lyst å si det til alle :) nærmeste familie vet det nå, så det hjelper litt... etter TUL og uke 12 så går det sikkert fort nok :D

Synes det er litt begge deler jeg. Når jeg ser fremover, kan det virke som om tiden går. så. sakte, men så ser jeg tilbake, og synes den har flydd avgårde. Jeg har jo kommet ganske langt, og nærmer meg jo 12 uker ganske raskt, formen er grei (ikke helt på topp, men ikke så verst heller), og i dag fant jeg hjertelyden til rusket. Da kjenner jeg at tiden egentlig går fort nok.

Back
Topp