Skravletråd juni 2018 <3

Sånn helt I det blå... Sånn føbaguett med majones og ost og skinke som man før i tiden kunne kjøpe på kiosker eller bensinstasjoner. Som lå i en pose. Dem varma dem i mikro og klemte dem flat. ER DEM IKKE HER LENGRE???

Her i Trøndelag har dem sånne enda, på Shell og Circle-K i alle fall.

:knegg:

Nå fikk jeg også lyst på! Med en dæsj hamburgerdressing oppi!

Hurra fått time til tul på tirsdag på ahus <3 pga blødninger, godt jeg slapp vente lenge :)

Spent på om jeg blir avslørt i kveld... skal på jentefest, og alle de vet at vi skulle prøve å få barn etter vi hadde giftet oss..
Så jeg har latet som jeg har vært syk hele uken, sånn at jeg burde være edru i kveld :facepalm: Ikke noe vits å prøve å drikke noe alkoholfritt i den gjengen da det blir spandert i hytt og gevær hver gang!

I dag er ventetiden over! I dag skal jeg ha pinnekjøtt!!! [emoji16][emoji16][emoji28][emoji7]

Spent på om jeg blir avslørt i kveld... skal på jentefest, og alle de vet at vi skulle prøve å få barn etter vi hadde giftet oss..
Så jeg har latet som jeg har vært syk hele uken, sånn at jeg burde være edru i kveld :facepalm: Ikke noe vits å prøve å drikke noe alkoholfritt i den gjengen da det blir spandert i hytt og gevær hver gang!

Oioi spennende og lykke til <3 blir en utfordring ja :p

Jentekveld kan være avslørende ja. Jeg har både takket nei til rødt kjøtt og alkohol, så er garantert avslørt. Har heldigvis ikke fått noen spørsmål da :)

49c6c52cb9ab507aa3d57549be3e036d.jpg

Føler meg passe gravid når fredagstacoen består av dette.. fler som ikke klarer få i seg kjøtt ?

Usj, vi skal på standup i morgen sammen med 5 vennepar [emoji85] med min dårlige form blir det vanskelig å ikke bli avslørt [emoji85][emoji85]

Usj, vi skal på standup i morgen sammen med 5 vennepar [emoji85] med min dårlige form blir det vanskelig å ikke bli avslørt [emoji85][emoji85]

Blæ kjenner på det selv, unngår folk for å ikke røpe meg :p

Kunne ønske jeg bare kunne ligge hjemme på sofan [emoji85] men de hadde reagert da også:p angrer på at jeg var så åpen om at vi prøvde [emoji23]

Kunne ønske jeg bare kunne ligge hjemme på sofan [emoji85] men de hadde reagert da også:p angrer på at jeg var så åpen om at vi prøvde [emoji23]
Kan du ikke være ærlig å fortelle det da? Det har jeg gjort. Men jeg datt liksom bare vekk og når folk ikke hørte noe fra meg og det kom ut at jeg var sykemeldt, begynte folk å bli engstelig. Som mannen min sa så må man ikke vente til uke 12 for å fortelle nyheten [emoji4]

Back
Topp