Hallo alle dere kvalme damer
Jeg ble kvalm 5+5 og mistet all matlyst. 6+0 begynte jeg å kaste opp flere ganger om dagen samtidig som jeg var kvalm konstant. Kunne bare være hjemme og ligge i senga. Ble slapp og jævlig.. MEN, nå føler jeg at jeg har funnet meg en "kur". Jeg har kjøpt med sea band og jeg spiser litt banan hver andre time. Så har jeg et stort drittmåltid om dagen (veggisvarianter av enten taco, pizza, burger, kebab osv). Men disse måltidene må bestilles eller lages av noen andre enn meg da jeg ikke har sjans til å tilberede mat. Føler uansett at dette har hjulpet meg mye- er 7+0 i dag, og har ikke kastet opp på to dager! Utrolig godt og føler meg i bedre form.. men må spise banan jevnlig, hvis ikke kommer den gnagende sulten og da begynner jeg å brekke meg for så og kaste opp.
Bare et lite tips
Så bra du har funnet noe som funker for deg ! Har det helt samme men her har seaband ikke funket :/ brødmat går bra her, men ikke helt årleit for vekta ... freaker helt ut sist svangerskap var helt likt og jeg gikk fra å veie 70 og være veltrent til å veie 110 kilo .... gått ned igjen til 80 nå(2 år siden) og takler ikke den vektoppgangen igjen [emoji33]