Skravletråd juli 2016

Temmelig fornøyd med dagen jeg
3286dae6cdaaf91e9e8220b5cd0834bc
Wow, det er strålende:D

Godt at det ikke er for varmt og :) spesielt med en liten hjemme! Her var det ganske varmt og overskyet, så i 14-15-tiden braka regnet løs. Det hellregnet noen timer, så klarnet det opp og ble helt stille med svak sol... Som om skyene tømte seg :P
Ja da blir han bare stresset :( så han og syden hadde ikke gått bra! Hadde ikke turt når han er så liten heller :) haha sånn har skjedd her og :p merkelig

Vi og! Eller han va vel sliten fra i går og rastløs... Vanskelig å gjøre glad idag og fikk flere tårefylte utbrudd når det var tid for å gå i seng... :(
Tror det blir greit å kom oss hjem fra hytta imorgen, har vært her i 3 uker snart. På mandag er det bhg igjen :)
Blir greit når hverdagen er tilbake igjen:)

Det er topp ja!
Her leverer mannen ettersom jeg starter på jobb kl 07 og det varierer med hvem som henter pga at jeg har reisejobb og sjelden vet hvor jeg er/når jeg kommer hjem. Har jeg mulighet plukker jeg opp han på tur hjem, hvis ikke får samboer hente også :)
Høres bra ut :) gruer meg til å måtte stå minst 2 timer før vi må ut av døra :p

Va den ødelagt eller bare dårlig?
Uansett va det dårlig service da :(
Ødelagt! De prøvde å fikse den en gang også ble den ødelagt igjen med en gang og da lot de den stå i noen mnd ihvertfall, vi flyttet ihvertfall før de kjøpte ny

Ja, det kan være slitsomt å ha familien så langt borte. Især nå vi har barn. Jeg ser jo, hvordan gutten er så fortrolig med svigerfamilien, som bor 8 km borte. Ønsker jo litt det samme for mine egne foreldre.
Min familie bor i Danmark, så det tar en stund å dra dit. Kommer ikke bare innom på kaffe for å si det slik. :D

Men nå skal vi i barnedåp i September, hvor jeg skal stå fadder til lille Malthe, så det gleder jeg meg til. :Heartred
Her bor svigers i Egypt, med mannens søsken i Kuwait og Saudi Arabia så nærmeste familie er to timer unna :(
Kan ikke bare stikke innom nei men koselig når man er samlet da :)
Også blir det sikkert kjempe koselig i dåp :D

Så trist! :(
Men hvorfor er det komplisert å ha hund som muslim?
For hunder skal ikke ha tilgang der vi ber og vi ber 5 ganger om dagen.
Før vi ber skal vi vaske oss på en spesiell måte, om vi sover, går på do, klapper en hund for eksempel må vi vaske oss før hver bønn.
Så blir mer komplisert og siden jeg elsker katter så går det helt greit ;)

Det er familiens hund, men kompisen til samboer som har den mest, og det skjønner jeg godt når foreldrene foreslår å sette hunden i bilen :o
Jeg hvisket til samboer "kanskje faren vil sitte i bilen med en pelsjakke på seg så kan han jo selv få kjenne på hvordan det er"
Hehe, du skulle ha sagt det høyt til han! Eller, han hadde ikke trengt pelsjakken da, det holder å bare sitte i bilen om solen ligger på!

Back
Topp