Ut å springe i lunsjenJeg elsker jobben min så egentlig er det ikke så ille.
Bare et lite problem, jeg har vært veldig aktiv i ferien og klarer ikke lenger å sitte stille.
Et *lite* problem når man har kontorjobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ut å springe i lunsjenJeg elsker jobben min så egentlig er det ikke så ille.
Bare et lite problem, jeg har vært veldig aktiv i ferien og klarer ikke lenger å sitte stille.
Et *lite* problem når man har kontorjobb![]()
Au det høres ikke noe godt ut ihvertfall!Når babyen bare biter på puppen blir det ikke mye kosestund på morran.
Kjenner det i beina. Men siste dag i konkurransen vi har og jeg SKAL vinne.Tydelig at du bare har gått rundt igår ja![]()
Sliten idag?
Hun har blitt veldig tynn, så vi forer henne med masse boksemat, godbiter og tørrfôr.Så herlig
Har hun blitt matet et annet sted eller var hun blitt tynn?![]()
Ikke spesielt nei. Håper ikke det er noe ho har tenkt til å fortsette med..Auau. Høres ikke godt ut
Snart helg jaGod morgen flotte damer og annet godtfolk...
Da var det snart helgen gitt...
![]()
nei det håper ikke jeg heller. Er hun blitt gammel nå?Ikke spesielt nei. Håper ikke det er noe ho har tenkt til å fortsette med..
God morgenGod morgen alle sammen
Jaja bare å gå da ja, får heller slappe av imorgenKjenner det i beina. Men siste dag i konkurransen vi har og jeg SKAL vinne.har jobb senere og
![]()
Har jobb imorgenkveld og, så avslapning på søndagJaja bare å gå da ja, får heller slappe av imorgen![]()
Det skjønner jeg godt, borte bra men hjemme bestJada. De elsker å være hos bestemor. Og hun har ferie lenge enda. Jeg vet det. Vi kom en uke før hun tok ferie. Men vi har vært her to uker til helga.
Det er ikke at vi er lei av henne. Som hun presterte å spørre om igjen ved frokosten ("drar dere da? Hvorfor det? Er dere lei av meg?" må vi svare på rundt frokostbordet med ungene.) det er bare det at vi vil hjem.
Seng. Leker. Rutiner. Venner. Blomster. Bursdag. Barnehage. Hjem.
Men da spiser jeg jo sammen med mine kollegaer..Ut å springe i lunsjen![]()
Nå skal bare lille U sove litt til og så drar vi til Tangen dyreparkGod morgen
Hva er deres planer idag?![]()
Tusen takkGodt jobba !!!![]()
Snart helg ja
Er vel egentlig helg allerede her da, venter på at min søster skal komme idag![]()

Stå å trippe ved lunsjbordetMen da spiser jeg jo sammen med mine kollegaer..
Jeg skal snart ut på tur med barna.Hva skjer i dag da tro
Jobb her. Enn du?Hva skjer i dag da tro