Skravletråd juli 2016

Jeg elsker jobben min så egentlig er det ikke så ille.
Bare et lite problem, jeg har vært veldig aktiv i ferien og klarer ikke lenger å sitte stille.
Et *lite* problem når man har kontorjobb :rolleyes:

Hehe... Kan ikke si, jeg har det problem. Var ikke så alt for aktiv i ferien. :D
Men jeg har kontorjobb jeg også, og kan merke, jeg sitter alt for mye stille i hverdagen. Det er slettes ikke sunt å sitte så mye. Må i det minste få se, om jeg ikke kan få meg et slikt "heve-senke" bord, så jeg kan få stå litt. Ellers finne noen unnskyldninger for å gå litt. :D

Hehe, vært visst mange innlegg i sleng nå :p
Blir vel sånn når man dupper 2 timer også drikker kaffe kl 22-22:30 på kvelden ;) og ikke har vært inn på BV på nesten hele dagen :eek:
Men nå er det tid for å sove :) håper de fleste av dere allerede gjør det! :p
Husk at det ikke er lov med mer enn 4-5 etter hverandre

Hehe... Kan ikke si, jeg har det problem. Var ikke så alt for aktiv i ferien. :D
Men jeg har kontorjobb jeg også, og kan merke, jeg sitter alt for mye stille i hverdagen. Det er slettes ikke sunt å sitte så mye. Må i det minste få se, om jeg ikke kan få meg et slikt "heve-senke" bord, så jeg kan få stå litt. Ellers finne noen unnskyldninger for å gå litt. :D
Hev-senk bord har jeg, vi har alle det, men er ikke så veldig flink til å stå og jobbe..
Jeg prøver å gå endel ned i vekt.
Kosthold begynte jeg med i mai, og nå som jeg har hatt ferie har jeg prøvd å være ganske mye mer aktiv enn tidligere både med og uten barn

Hev-senk bord har jeg, vi har alle det, men er ikke så veldig flink til å stå og jobbe..
Jeg prøver å gå endel ned i vekt.
Kosthold begynte jeg med i mai, og nå som jeg har hatt ferie har jeg prøvd å være ganske mye mer aktiv enn tidligere både med og uten barn

Ja, jeg prøver også å gå ned i vekt. Tok rundt 15 kilo på etter siste svangerskap (de 15 var de kg som ble igjen dessverre), og etter ferien nå kom 3 kg tilbake igjen, etter jeg hadde gått ned nesten 10 kg, så nå hvor jeg er gravid igjen, har jeg besluttet meg for, at jeg i hvert fald må komme litt i bedre form, så jeg ikke risikerer samme igjen. Må også styre spisevanene mine, men det er vanskelig synes jeg. Er alt for svak for usunn mat. :hilarious:

Ja, jeg prøver også å gå ned i vekt. Tok rundt 15 kilo på etter siste svangerskap (de 15 var de kg som ble igjen dessverre), og etter ferien nå kom 3 kg tilbake igjen, etter jeg hadde gått ned nesten 10 kg, så nå hvor jeg er gravid igjen, har jeg besluttet meg for, at jeg i hvert fald må komme litt i bedre form, så jeg ikke risikerer samme igjen. Må også styre spisevanene mine, men det er vanskelig synes jeg. Er alt for svak for usunn mat. :hilarious:
Jeg har gått ned litt over 10 kg siden 17. mai, men har veldig mye igjen.
Satser på flott sommerkropp til neste år

Imponerende! Du har gjort idag da? Bare gått? :o
Bare gått :p
Til byen en tur. 5km en vei. Så i sentrum noen runder mens jeg og LJ venta på gubben som var hos legen. Så senteret og unnajorde ærender. Pluss jobb fra 15 til 2330:)

Vi får riste puta ekstra godt

Ikke spurt nei. Bare fastslått
Mannen var der ikke og jeg ble helt satt ut.

Allergien har hverken hun eller svigermor mye respekt for. Vi bare medisinerer...:-S
Hva sa mannen når han oppdaget det da?
Greit nok at de er familie men man spør da om slike ting for det!
Jeg hadde ihvertfall forventet at noen spurte meg før de puttet et dyr en i familien er allergisk for i en eiendel familien må ha med seg!
Hadde forventet de spurte om det meste egentlig!
Virker jo ikke som om de respekterer deres ting sånn!

Skjønner... Greit å få kjøpt et nytt strykejern og da :) veldig kjipt med malen :(
Jepp. Må bare finne et som ikke koster 6-700kr. Dårlig utvalg her jeg bor :p

Jaa var dritt. Men en ny er sendt idag. Men får den ikke før neste uke

Bare gått :p
Til byen en tur. 5km en vei. Så i sentrum noen runder mens jeg og LJ venta på gubben som var hos legen. Så senteret og unnajorde ærender. Pluss jobb fra 15 til 2330:)
Tydelig at du bare har gått rundt igår ja :o
Sliten idag?

Back
Topp