Skravletråd juli 2016

Ja :) tja kunne vært mindre skiftende vær... ikke så varmt. 13 grader i skyggen :o
Godt at det ikke er for varmt og :) spesielt med en liten hjemme! Her var det ganske varmt og overskyet, så i 14-15-tiden braka regnet løs. Det hellregnet noen timer, så klarnet det opp og ble helt stille med svak sol... Som om skyene tømte seg :P

Det ble bare riper og fælt når vi prøvde å fjerne. Så det er kassert. Er uansett sånn billigstrykejern jeg har hadd i evigheter. Så kjøper meg nytt snart.

Nei, men har bestilt ny mal. Fra stoff og stilm dog tar det 10 dager
Skjønner... Greit å få kjøpt et nytt strykejern og da :) veldig kjipt med malen :(

Deilig å være enig om ting forhold til bhg :) jeg leverer siden bhg åpner etter kjæresten begynner på jobb. Så henter han og jeg har middag klar hjemme :)
Det er topp ja!
Her leverer mannen ettersom jeg starter på jobb kl 07 og det varierer med hvem som henter pga at jeg har reisejobb og sjelden vet hvor jeg er/når jeg kommer hjem. Har jeg mulighet plukker jeg opp han på tur hjem, hvis ikke får samboer hente også :)

Har kranglebarn her selv idag:rolleyes:
Vi og! Eller han va vel sliten fra i går og rastløs... Vanskelig å gjøre glad idag og fikk flere tårefylte utbrudd når det var tid for å gå i seng... :(
Tror det blir greit å kom oss hjem fra hytta imorgen, har vært her i 3 uker snart. På mandag er det bhg igjen :)

Hunderfossen i morgen. Hjemreise lørdag etter planen. Om mannen klarer stå mot presset. Mulig sen middag, men egentlig tenker jeg vi spiser middag der.

Grillmat er best. Svigermor har ikke funnet frem grillen engang. Vi har fått pølser og burgere en gang og en skikkelig grilldag hos svigerfar. Ellers innemat. I to uker med sol. Strider mot min natur
Så artig å far til hundefossen! Kos dere :)

Uff :(
Ja vi passer hunden til en kompis av samboer, han skulle jobbe så sa foreldrene "sett han i bilen" :@ daa klikket det litt for meg. Stakkars kompisen stod der med hunden å bare "eeeh jeg vet ikke hva jeg skal gjøre"
Vi tar hunden din sa jeg :D
Hæ? Sa dem det? Bra de ikke har hund da :o (håper jeg virkelig)
Så snilt av dere å hjelpe til :)

Back
Topp