Så herligHun er virkelig kosesykI natt har hun vekket meg flere ganger for å kose og sovet oppå meg
![]()
Har hun blitt matet et annet sted eller var hun blitt tynn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligHun er virkelig kosesykI natt har hun vekket meg flere ganger for å kose og sovet oppå meg
![]()
Ja. Men men vi er ikke så ofte der heller så går greit, ser bare på McDonald's som et sted som er greit når tid og energi ikke strekker seg til å lage middagKjedelig middagsønske ja![]()
Har nesten ikke gjort noe til nå!Høres lurt ut![]()
Ja litt vel enkelt syns jegHaha, enkel å glede hun da![]()
Så bra. Kjip når de ikke finner roen helt. Hva gjør du i dag?Sovnet tilslutt![]()
Var på besøk til ett vennepar og drakk ett par glass vin. Var deilig å komme deg ut litt. Skal på ferie i morgenJeg lå på sofa
Hva gjorde du?
Huff... da får du spise litt mindre kryddret matTakk ❤ det er bedrereagerte på krydder stakkars
*følesegdum*
❤ det blir ett lite tomt hulrom man ikke får fylt3 år har gått siden pappa døde, en av de viktigste personene i livet mitt
Kan ikke få sagt hvor mye jeg savner han
JaHuff... da får du spise litt mindre kryddret mat![]()
Vi regner bort i dag.. Frister ikke å trille for å få frøkna til å sove. Noen forslag?
Hjem lørdag er planen.Blir dere lenge igjen til svigers?![]()
Har kranglebarn her selv idagTror ikke det blir noen tur i dag, jeg
Måtte bare en liten tur på do og de eldste prøvde å drepe hverandre.
Nå er de sendt på hvert sitt rom for å rydde istedenfor
Varm klem3 år har gått siden pappa døde, en av de viktigste personene i livet mitt
Kan ikke få sagt hvor mye jeg savner han
Har kranglebarn her selv idag![]()
Regninger er deilig når de er ferdig betaltHar nesten ikke gjort noe til nå!![]()
Må i butikken snart da og har betalt regninger! Huff hater regninger!
Hørtes koselig utVar på besøk til ett vennepar og drakk ett par glass vin. Var deilig å komme deg ut litt. Skal på ferie i morgen![]()
Flott fordelingDeilig å være enig om ting forhold til bhgjeg leverer siden bhg åpner etter kjæresten begynner på jobb. Så henter han og jeg har middag klar hjemme
![]()
Kjipt værVi regner bort i dag.. Frister ikke å trille for å få frøkna til å sove. Noen forslag?