Hei hei
Nettopp bestilt deksel jeg. Herregud så vanskelig
Så må vi ut en tur idag, men vi får se når det blir
Så må vi ut en tur idag, men vi får se når det blir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligNei vi pusser selvsagt tenna å har kveldsstund
Kokoskrem med rørte jordbær? Det hørtes godt ut! Hvordan lager du det?Vi har hatt en relativt rolig og normal dag, søster var innom en tur for å hente noe (hun har ferie med far) og min far var innom med gave. Så 1 pakke, bursdagssanger istedenfor de vanlige og kokoskrem med rørte jordbær til dessert var egentlig alt som var utenfor normalen i dagden store feiringen, er utsatt frem til søster kommer hjem fra far nemlig
![]()
Ja, er da massevis med sånna områder bare i min lille by, og regner med det er kike overalt.Ja kjøpte tre stk![]()
Syns den tvättstugan er ganske genial her2 vaskemaskiner, 1 tørketrommel og et ekstra rom med vifte som simulerer en varm sommerdag. På 4 timer har jeg som regel fått vasket og tørket alt jeg trenger i løpet av en uke
har heller ikke plass til egen vaskemaskin her da
![]()
Men de fleste i sverige har vel bodd kommunalt en eller annen gang vil jeg trobillig og som regel veldig trygt og greit
Er forresten tre tvättstuga her, to som den jeg beskrev samt en grovtvättstuga![]()
Jaja... Hun er sikkert ikke verdens kjedeligste, men kanskje hun er veldig glad i McDonalds...?Må ha verdens kjedeligste lillesøster!
Hun kommer på fredag og det hun vil ha til middag er McDonald's!!! Hun jobber på Lillehammer og bor nesten midt mellom Lillehammer, Hamar og Gjøvik så er virkelig ikke mangel på McDonald's heller![]()
God morgen!God morgen jenter
Blir dere lenge igjen til svigers?Vi skal en tur til Gjøvik. Handle bursdagsgaver til mannen to yngste søsken som har bursdag om en måneds tid. Se oss litt rundt /la mannen vise ungene rundt.
(høste noen pokestop og hindre guttungen i å ta helt av)
Huff da, det er fort gjort! Håper det er bedre nå daTakk ❤ det er bedrereagerte på krydder stakkars
*følesegdum*
Han sover så håper detHuff da, det er fort gjort! Håper det er bedre nå da![]()
Trivelig å trille turHei hei![]()
Så må vi ut en tur idag, men vi får se når det blir![]()
Ja det å ha noen til å ordne ting er genialt.Ja, er da massevis med sånna områder bare i min lille by, og regner med det er kike overalt.
Jeg syntes det va greit å altid ha en vaktmästare å ringe når det var noe, og jeg likte den "potten" som kommer med hver leilighet for oppussing![]()
Ikke sånn at hun må innom om hun har mulighetenJaja... Hun er sikkert ikke verdens kjedeligste, men kanskje hun er veldig glad i McDonalds...?
JaTrivelig å trille turer det bra vær?
Hvordan type mal er det da? Kan du lage en ny?
Tips på få bort ting fra strykejern finner du sikkert på google!![]()
Ja gjør jo det, men måtte bare få noe luft akuttJa ibland er man bare nødt til det!! Selvom samboer blir irritert for han mener jeg ødelegger AC'n sin funksjon![]()
Hehe, har nødlader daHørte det ja![]()
Bra for helsa, dårlig for batteriet på mobilen![]()
Kjedelig middagsønske jaMå ha verdens kjedeligste lillesøster!
Hun kommer på fredag og det hun vil ha til middag er McDonald's!!! Hun jobber på Lillehammer og bor nesten midt mellom Lillehammer, Hamar og Gjøvik så er virkelig ikke mangel på McDonald's heller![]()
Høres lurt utJa og idag har jeg fylt opp fryser og kjøleskap! Huff!
Imorgen satser jeg på å slappe av!!!![]()
Haha, enkel å glede hun daMå ha verdens kjedeligste lillesøster!
God ettermiddag Musemora vårGod morgen jenter