Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt!Ja han er 1 år allerede :O Tia har gått veldig fort kjenner jeg![]()
Stor klem til deg og dine3 år har gått siden pappa døde, en av de viktigste personene i livet mitt
Kan ikke få sagt hvor mye jeg savner han
Ja er nettopp det!Også McDonald's som har så dårlig mat da :O jeg hadde vel prøvd å få hu til å velge noe annet trur jeg![]()
Jeg spurte en gang om hvorfor de ville ha McD, jeg, og svaret var ikke maten, men leken som fulgte med....Ja er nettopp det!
Hun kunne valgt mellom utrolig mye og å da ville ha McDonald's
Mannen ble glad han jobber til kl 18.00 og lager planer med noen kompiser å grille istedenfor (div ting vi andre virkelig ikke vil spise)
Takk ❤❤Stor klem til deg og dine
Ofte nok til å ikke spise det på en harrytur kombinert besøke familieIkke sikkert hun er der så ofte![]()
Huff håper det ikke er sånn dagen fortsetter IdahoTror ikke det blir noen tur i dag, jeg
Måtte bare en liten tur på do og de eldste prøvde å drepe hverandre.
Nå er de sendt på hvert sitt rom for å rydde istedenfor
Stor klem til deg ❤3 år har gått siden pappa døde, en av de viktigste personene i livet mitt
Kan ikke få sagt hvor mye jeg savner han
Snuppa tenker nok sånn men ei på 20 er syns jeg skal være over det stadietJeg spurte en gang om hvorfor de ville ha McD, jeg, og svaret var ikke maten, men leken som fulgte med....
De ryddet en halvtimes tid.Huff håper det ikke er sånn dagen fortsetter Idaho
Med andre ord her var det noe jeg ikke fikk med meg av diskusjonenSnuppa tenker nok sånn men ei på 20 er syns jeg skal være over det stadiet
Selvsagj snuppa tar derimot gjerne imot leker da![]()
Håper de fortsetter å oppføre seg daDe ryddet en halvtimes tid.
Nå ser de TV, og U sover.
Kanskje dersom de fortsetter å oppføre seg så vipper vi U over i vognen om en halvtimes tid og drar
Min lillesøster som ønsker McDonald'sMed andre ord her var det noe jeg ikke fikk med meg av diskusjonen![]()
Det var dumtMamma er den eneste jeg vet som har. Og det er ganske dårlig..
Takk søte duGod bedring snuppa
Regnet med det daLitt av hvert ; )
Jeg lå på sofaGod kveld damer. Hva gjør dere på denne flotte sommerkvelden?
Jada. De elsker å være hos bestemor. Og hun har ferie lenge enda. Jeg vet det. Vi kom en uke før hun tok ferie. Men vi har vært her to uker til helga.Han synes det er koselig hos farmor![]()
Takk ❤ det er bedreHuff.. håper det blir bedre i morgen❤