Skravletråd juli 2016

Joda han er nå 1 år :O plutselig var dagen her og han er ikke lenger den pitte lille babyen min lenger :P jada alt bra med oss :) hvordan går det dere?
Har han begynt å gå da?:)
Her er alt som før bortsett fra at jeg har blitt syk:rolleyes: min årlige kjipe lungebetennelse..

Mine eldste var hhv 23 og 25 mnd, så jeg ammer nok denne her neste sommer også jeg. Men da ikke like åpenlyst, for i den alderen er det evt ved leggetid, antakelig ved "nei. Det er ikke morgen enda"-tid sånn 4-5 og evt før vi står opp.
Du var flink som ammet så lenge:-) De var ikke så interessert i puppen mer hos meg og dessuten bet de litt så jeg var glad til, men savnet kosen:p

Har han begynt å gå da?:)
Her er alt som før bortsett fra at jeg har blitt syk:rolleyes: min årlige kjipe lungebetennelse..

Neida han har ikke det, i sommer når vi var bortreist skulle han ut å gå hele tiden (mens han ble holdt). Nå gidder han knapt å gå i det hele tatt, funker jo så fint å krabbe eller ennå bedre bli bært Haha men han er veldig flink til å klatre og stå så det kommer vel når han føler for det :P

Nei uff da, det er ikke noe godt. Må du pleie godt med deg selv da! Masse god bedring!

Hva gjør dere? :)
Ser på Netflix og har lillegutt sovende på armen ❤ jeg har klart å komme over skrekken på prøve tiden, men her blir det ikke nummer 3 før jeg har fått betalt ned gjeld som ble opprettet med eksen. Greit å ha litt mer å rutte med når man har 3 barn

Back
Topp