Ja. Skulle få babynestet starta på idag til ei som skal kjøpe et. Hun trenger det om noen uker.Så utrolig kjipt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Skulle få babynestet starta på idag til ei som skal kjøpe et. Hun trenger det om noen uker.Så utrolig kjipt![]()
Hadde kiosken hatt sjokolade hadde det blitt en tur ikveld og siden jeg er surDet skjønner jegsnop er viktig!
Hoohoh, du sa detSom min dalike grasiøs som en flodhest
![]()
JaMeis er genialt når den sitter bra![]()
Men det som er gjort er gjortFortsatt mye igjen![]()
Hva har du i salaten?Hjemme fra butikken
Nå skal jeg mekke salat
Har han begynt å gå da?Joda han er nå 1 år :O plutselig var dagen her og han er ikke lenger den pitte lille babyen min lengerjada alt bra med oss
hvordan går det dere?
Du kan ikke låne et strykejern da?Ja. Skulle få babynestet starta på idag til ei som skal kjøpe et. Hun trenger det om noen uker.
Ja, det var detSå herligalt var bra med henne også?
Du var flink som ammet så lengeMine eldste var hhv 23 og 25 mnd, så jeg ammer nok denne her neste sommer også jeg. Men da ikke like åpenlyst, for i den alderen er det evt ved leggetid, antakelig ved "nei. Det er ikke morgen enda"-tid sånn 4-5 og evt før vi står opp.
Ja, det gjorde hunÅåh...savnet dere vettu![]()
Har han begynt å gå da?
Her er alt som før bortsett fra at jeg har blitt sykmin årlige kjipe lungebetennelse..
Mamma er den eneste jeg vet som har. Og det er ganske dårlig..Du kan ikke låne et strykejern da?![]()
Galaxy s7. Takk takkHvordan mobil kjøpte du deg? Gratulerer med ny mobil![]()
Tusen takkSå artig![]()
gratulerer
Riktig det duMen det som er gjort er gjort![]()
God bedring snuppaHar han begynt å gå da?
Her er alt som før bortsett fra at jeg har blitt sykmin årlige kjipe lungebetennelse..
Litt av hvert ; )Hva har du i salaten?![]()