Det er jo toppenJa. Det er 2 km, 5km eller 10km egg. Klekker når så mange km er reg gått med appen aktiv så den registrer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo toppenJa. Det er 2 km, 5km eller 10km egg. Klekker når så mange km er reg gått med appen aktiv så den registrer
JaJa, alternativet er å gå på svangerskapspengermen de trenger visstnok litt hjelp med booking og fakturering, så det passer jo bra da
![]()
Ferie nå. Jobb mandag. Slutt med ulønnet permisjon her..Kan forstå detikke noe særlig. Har du ferie/permisjon og?
Enig!Sol er mer koselig![]()
Man får det jo til å funke, men må være utfordrende med mange barn?Ja. Funker finfint for svigermor som bor her alene. Det er barndomshjemmet til min mann. De var mor, far og tre barn. Greit det. Nå er far ute. Men når de tre barna kommer hjem med partner, og den eldste også har tre barn... Ja da blir det litt mye folk i forhold til et toalett. Men det går egentlig ganske greit altså.
Å du begynner nå? For første gang på 1 år?Ferie nå. Jobb mandag. Slutt med ulønnet permisjon her..
Ååh...savnet dere vettuJa, man blir kjempe bekymret. Både vi og hun er ihvertfall glade for at hun er hjemme igjenHun vil koses hele tiden
![]()
Holder meg inne jegBle jo nesten litt redd her jeg gikk ute![]()
Ja.Så herlig da![]()
Au, greit å droppe langtur da jaBle ikke fjellet. Meisen for vond å gå med over tid. Men rundt 3-4 km i området![]()
Har vært sykemeldt nok nå føler jeg, halve april og mai gikk jeg hjemme. Håper det går greit nå, selvom jeg plages en del av kynnere og vondt i ryggen.Jaforrige svangerskap var jeg livredd for å bli sykemeldt. Nå ser jeg gjerne for meg at det kan skje xD
God kveldGod kveldjeg nyter noen deilige minutter med min lille bursdagsgutt sovende i armkroken min
men må vel få han i seng så jeg kan få tatt ukesvasken min..
Nei.. Begynte å jobbe allerede i oktober i fjor. Men hatt litt ulønnet perm nå i april,mai og juni.. Småen begynner i barnehagen i august. Da er han ca 18 mnd.. Og ja jeg begynte alt for tidlig igjen på jobb med han.. Angrer på det. Nå er tiden med han så travel at jeg blir helt utslitt. Hjelper ikke så veldig på å være gravid igjen..Å du begynner nå? For første gang på 1 år?![]()
Godt å ha noen som man er trygg påSant det.
Han de regner som onkel kjenner de da. Truffet ham årlig siden mellomste var lita.
Den andre traff de for første gang nå. Men liker ham. Han er flink med barn (og lærerstudent)
Men det er ikke folk de er vant med i hverdagen da. Så greit å være her. Ei tante hadde føltes tryggere. Selv om de heller ikke er en del av hverdagen. Men særlig yngste tanta er trygg nok som barnevakt. Både fra egen side og ungenes. Begge tantene egentlig. Sikkert onklene også, men tantene har jeg kjent i 15 år
Høres moro utDet fikk vi! Gutten var helt lyrisk og skulle prøve alt!Helst på samme gang!
Det var bob-banen som slo mest an til han da, tok den 5 ggr
![]()
Hva var poenget med det da?!Ja.mindre herlig at gubben måtte nærmest hoppe på hvert trinn i trappa så han vekte henne skikkelig
Det er santDet er en kjekk måte å få pokemon på, får mer candy enn de du fanget og jeg synes jeg jevnt over har fått "gode" Pokemon i eggene. Har klekket tre. Skal gå nok til å klekke to til i morgen
Huff høres ikke greit utHar vært sykemeldt nok nå føler jeg, halve april og mai gikk jeg hjemme. Håper det går greit nå, selvom jeg plages en del av kynnere og vondt i ryggen.
Det virker til at det muligens hjelper ❤ Hatt en roligere dag, gått på igjen litt nå på kvelden, men ikke dratt seg så mye i øret idagHåper hun er litt bedre allerede!stakkar liten, det er jo så fryktelig vondt med ørebetennelse
![]()