Skravletråd juli 2016

Ja. Det er 2 km, 5km eller 10km egg. Klekker når så mange km er reg gått med appen aktiv så den registrer
Det er jo toppen :) da kommer folk seg ut og går! Men det går vel ut over batteritiden på mobilen om appen skal være åpen når man holder på :o jeg må lade min mobil 2ggr på en dag allerede, så det der er nok inget for meg :P

Ja, alternativet er å gå på svangerskapspenger :) men de trenger visstnok litt hjelp med booking og fakturering, så det passer jo bra da :)
Ja :) forrige svangerskap var jeg livredd for å bli sykemeldt. Nå ser jeg gjerne for meg at det kan skje xD

Ja. Funker finfint for svigermor som bor her alene. Det er barndomshjemmet til min mann. De var mor, far og tre barn. Greit det. Nå er far ute. Men når de tre barna kommer hjem med partner, og den eldste også har tre barn... Ja da blir det litt mye folk i forhold til et toalett. Men det går egentlig ganske greit altså.
Man får det jo til å funke, men må være utfordrende med mange barn?:) som regel MÅ de på do når de først må:P

Ja :) forrige svangerskap var jeg livredd for å bli sykemeldt. Nå ser jeg gjerne for meg at det kan skje xD
Har vært sykemeldt nok nå føler jeg, halve april og mai gikk jeg hjemme. Håper det går greit nå, selvom jeg plages en del av kynnere og vondt i ryggen.

God kveld :) jeg nyter noen deilige minutter med min lille bursdagsgutt sovende i armkroken min :) men må vel få han i seng så jeg kan få tatt ukesvasken min..
God kveld:D
Ikke si T er 1 år allerede??:eek:
Gratulerer med dagen!
Håper alt er bra med dere:)

Å du begynner nå? For første gang på 1 år? :eek:
Nei.. Begynte å jobbe allerede i oktober i fjor. Men hatt litt ulønnet perm nå i april,mai og juni.. Småen begynner i barnehagen i august. Da er han ca 18 mnd.. Og ja jeg begynte alt for tidlig igjen på jobb med han.. Angrer på det. Nå er tiden med han så travel at jeg blir helt utslitt. Hjelper ikke så veldig på å være gravid igjen..

Sant det.

Han de regner som onkel kjenner de da. Truffet ham årlig siden mellomste var lita.

Den andre traff de for første gang nå. Men liker ham. Han er flink med barn (og lærerstudent)

Men det er ikke folk de er vant med i hverdagen da. Så greit å være her. Ei tante hadde føltes tryggere. Selv om de heller ikke er en del av hverdagen. Men særlig yngste tanta er trygg nok som barnevakt. Både fra egen side og ungenes. Begge tantene egentlig. Sikkert onklene også, men tantene har jeg kjent i 15 år
Godt å ha noen som man er trygg på:)

Ops ble vist dobbeltpost. Nette byttet plutselig nettside så var sikker på at det ikke ble sendt :o

Det er en kjekk måte å få pokemon på, får mer candy enn de du fanget og jeg synes jeg jevnt over har fått "gode" Pokemon i eggene. Har klekket tre. Skal gå nok til å klekke to til i morgen
Det er sant :) får ikke klekket flere før evt søndag. er på jobb de neste dagene

Har vært sykemeldt nok nå føler jeg, halve april og mai gikk jeg hjemme. Håper det går greit nå, selvom jeg plages en del av kynnere og vondt i ryggen.
Huff høres ikke greit ut :( jeg gruer meg litt til å si på jobb at jeg er gravid igjen..

Håper hun er litt bedre allerede! ❤️ stakkar liten, det er jo så fryktelig vondt med ørebetennelse :(
Det virker til at det muligens hjelper ❤ Hatt en roligere dag, gått på igjen litt nå på kvelden, men ikke dratt seg så mye i øret idag :-)

Back
Topp