Skravletråd juli 2016

Absolutt både greit tidsfordriv og grei motivasjon til et par km ekstra, kanskje der er et par pokemon og i alle fall har jeg egg å klekke....
Positivt med tanke på økt aktivitet:)
Men jeg orker ikke engasjere meg:P

Ja. Det blir det. Eget hus. Ingen katt. Derved ikke den allergien. Og ikke den jamringen om natta. Ikke andre som bryr seg om mat og leggetid, ikke måtte tenke på det eller forsvare at jeg ammer.

Men ikke kortspill og settlers på kvelden heller da. Ikke ungene i hagen med tanter og kjærester.

Kjekt å være på besøk. Men godt å komme hjem også.
Forsvare at du ammer??

Fikk bare en melding fra mannen om når han reiser bort i oktober..
Jeg har ganske mye å gjøre på jobb i den perioden, men sa i fra for 2 måneder siden at den uken kan jeg ikke reise eller jobber overtid siden jeg er alene med barna..
Hehe, du har virkelig full kontroll:D
Han burde jo også skjønne det nå:P

Like greit det:P
Ja. Det var det. Hyggelige menn altså, den vi kjenner minst gikk tur med hunden vår mens jeg lå.

Men likegodt at jeg var her for ungene om det skulle vært noe

Forsvare at du ammer??
Vel, ikke helt forsvare da. Men et spm "ammer du henne enda?" ble bekreftet. En uvitende ung mann son lurte på "hvor lenge spiser de pupp egentlig?" fikk svar. Og ellers er det "var hun sulten alrså?" når jeg ammer. Mens ofte er det en liten kosetår liksom. Men hva skal jeg si?

Det er ikke at jeg må forsvare det, men at det må forklares og fokuseres på. Hun er bare syv mnd, jeg tenker på det som en selvfølge at jeg ammer både her og der som det passer meg.

Så det:P lite med en do..
Ja. Funker finfint for svigermor som bor her alene. Det er barndomshjemmet til min mann. De var mor, far og tre barn. Greit det. Nå er far ute. Men når de tre barna kommer hjem med partner, og den eldste også har tre barn... Ja da blir det litt mye folk i forhold til et toalett. Men det går egentlig ganske greit altså.

Hei :)
Ser på biler med N ❤
Kjøpte mobil idag. Må ut om ca tre kvarter så ikke N sovner. Hjelper masse!

Back
Topp