Skravletråd juli 2016

Jeg ligger på senga med henne, de kommer sikkert snart tilbake, sånn i tolvtiden tror jeg.

Vi tar trilletur om et par timer. Amme og sove på senga nå siste timen. Ungene leker. De to unge mennene, mine svigerinners kjærester, har stått opp mens jeg lå med henne svigermor og hennes tre barn dro så det ble oss som ikke egentlig er i familien som ble igjen da.
Ok. Men det kanskje var like så greit det da

O ja! :) har ferie nå, men på mandag starter de siste 8,5 ukene. Får se hvordan formen blir om jeg arbeider 100% tiden ut eller om det blir for tungt. Har en fysisk jobb, men de skal prøve å ha inn meg på kontoret isteden *spent på hvordan det fungerer*
Så bra de prøver å legge til rette for deg da :)

Fridag og jeg overtok i halv 8 tiden for mannen som ville sove mer. Han stod opp første gang med henne halv 7.

Planer for dagen er å gå. Helst på fjelltur med ungen i meis. Fikk låne en fra svigersøster. Enkel bergans sak, ingen tak, men med solhatt og solkrem går det nok fint. Må ut å gå 4 km til så egget mitt hatcher :p
Egget... Som i pokemon? :)
Må man ut å faktisk gå i x antall km før att de ska klekkes? :)

Egget... Som i pokemon? :)
Må man ut å faktisk gå i x antall km før att de ska klekkes? :)
Ja. Det er 2 km, 5km eller 10km egg. Klekker når så mange km er reg gått med appen aktiv så den registrer

Ja. Det var det. Hyggelige menn altså, den vi kjenner minst gikk tur med hunden vår mens jeg lå.

Men likegodt at jeg var her for ungene om det skulle vært noe
Ikke bare bare å forholde seg til "fremmede" folk for barna heller:)

Ikke bare bare å forholde seg til "fremmede" folk for barna heller:)
Sant det.

Han de regner som onkel kjenner de da. Truffet ham årlig siden mellomste var lita.

Den andre traff de for første gang nå. Men liker ham. Han er flink med barn (og lærerstudent)

Men det er ikke folk de er vant med i hverdagen da. Så greit å være her. Ei tante hadde føltes tryggere. Selv om de heller ikke er en del av hverdagen. Men særlig yngste tanta er trygg nok som barnevakt. Både fra egen side og ungenes. Begge tantene egentlig. Sikkert onklene også, men tantene har jeg kjent i 15 år

God kveld :) jeg nyter noen deilige minutter med min lille bursdagsgutt sovende i armkroken min :) men må vel få han i seng så jeg kan få tatt ukesvasken min..
Gratulerer med dagen til lillegutt :) hvor gammel blir han?
Har feiringen gått bra? :)

Back
Topp