Skravletråd juli 2016

God kveld damer. Hva gjør dere på denne flotte sommerkvelden?
Jeg har lagt meg i sengen jeg :) helt klar etter en kort natt, tidlig morgen, og FULL aktivitet med familien idag fra morgen til kveld :)
Så nå tenkte jeg å sovne litt tidligere enn 01.30 i kveld ;)
Hatt en bra dag du? :)

Har hatt besøk samt kommunalt så eget vaskerom med to vaskemaskiner heldigvis. Men vasker jo derfor bare en gang i uka ca ;)

Gikk greit, shoppingen idag var verre men har ihvertfall masse mat! :)
Kommunalt?
Greit å få fylle opp kjøleskapet (og fryser?) ibland! :)

Kommunalt?
Greit å få fylle opp kjøleskapet (og fryser?) ibland! :)
Kommunal leilighet, som Arvika fastighet ;)

Begge to ble godt fylt idag ;)
Var bravo juice til 10 kr for 2 l idag også så ble vist 3 sånne :o
Også en tur innom Norge for laks og slike ting :)

Tror jeg legger meg. Amme ❤ så sove

Jeg har lagt meg i sengen jeg :) helt klar etter en kort natt, tidlig morgen, og FULL aktivitet med familien idag fra morgen til kveld :)
Så nå tenkte jeg å sovne litt tidligere enn 01.30 i kveld ;)
Hatt en bra dag du? :)
Da er det greit å legge seg tidlig. Har hatt en veldig fin dag. Feiret dagen til broren til mannen

Kommunal leilighet, som Arvika fastighet ;)

Begge to ble godt fylt idag ;)
Var bravo juice til 10 kr for 2 l idag også så ble vist 3 sånne :o
Også en tur innom Norge for laks og slike ting :)
Å det va billig juice!
Ja, bodde kommunalt i Sverige jeg og. Husker jeg hatet å gå til "tvättstugan" siste gang for å hente med alt! Så kjøpte jeg en vaskemaskin til slutt :P da trengte jeg ikke den kommunale så ofte, bare til håndkle og sengetøy :)

Ikke så rart det gjør det da

Vi har hatt en relativt rolig og normal dag, søster var innom en tur for å hente noe (hun har ferie med far) og min far var innom med gave. Så 1 pakke, bursdagssanger istedenfor de vanlige og kokoskrem med rørte jordbær til dessert var egentlig alt som var utenfor normalen i dag :P den store feiringen, er utsatt frem til søster kommer hjem fra far nemlig ;)

Back
Topp