Skravletråd juli 2016

Vel, ikke helt forsvare da. Men et spm "ammer du henne enda?" ble bekreftet. En uvitende ung mann son lurte på "hvor lenge spiser de pupp egentlig?" fikk svar. Og ellers er det "var hun sulten alrså?" når jeg ammer. Mens ofte er det en liten kosetår liksom. Men hva skal jeg si?

Det er ikke at jeg må forsvare det, men at det må forklares og fokuseres på. Hun er bare syv mnd, jeg tenker på det som en selvfølge at jeg ammer både her og der som det passer meg.
Det tenker jeg også på som en selvfølge

Så deilig det har ordnet seg:D
Man blir så bekymret for disse søte små!
Ja, man blir kjempe bekymret. Både vi og hun er ihvertfall glade for at hun er hjemme igjen:-) Hun vil koses hele tiden:p

Vel, ikke helt forsvare da. Men et spm "ammer du henne enda?" ble bekreftet. En uvitende ung mann son lurte på "hvor lenge spiser de pupp egentlig?" fikk svar. Og ellers er det "var hun sulten alrså?" når jeg ammer. Mens ofte er det en liten kosetår liksom. Men hva skal jeg si?

Det er ikke at jeg må forsvare det, men at det må forklares og fokuseres på. Hun er bare syv mnd, jeg tenker på det som en selvfølge at jeg ammer både her og der som det passer meg.
Syv mnd er jo ingenting. Jeg ammet mine til de var ca 11 mnd:-)

Syv mnd er jo ingenting. Jeg ammet mine til de var ca 11 mnd:-)
Mine eldste var hhv 23 og 25 mnd, så jeg ammer nok denne her neste sommer også jeg. Men da ikke like åpenlyst, for i den alderen er det evt ved leggetid, antakelig ved "nei. Det er ikke morgen enda"-tid sånn 4-5 og evt før vi står opp.

Så kjekt :) gleder deg til permisjonen begynner? ;)
O ja! :) har ferie nå, men på mandag starter de siste 8,5 ukene. Får se hvordan formen blir om jeg arbeider 100% tiden ut eller om det blir for tungt. Har en fysisk jobb, men de skal prøve å ha inn meg på kontoret isteden *spent på hvordan det fungerer*

God kveld :) jeg nyter noen deilige minutter med min lille bursdagsgutt sovende i armkroken min :) men må vel få han i seng så jeg kan få tatt ukesvasken min..

fått 3 egg til nå. En av hver sort. Ene klekket idag og fikk en pokemon :)
Det er en kjekk måte å få pokemon på, får mer candy enn de du fanget og jeg synes jeg jevnt over har fått "gode" Pokemon i eggene. Har klekket tre. Skal gå nok til å klekke to til i morgen

Back
Topp