Skravletråd juli 2016

Hei hei :)
Nettopp bestilt deksel jeg. Herregud så vanskelig :p
Så må vi ut en tur idag, men vi får se når det blir :)

Vi har hatt en relativt rolig og normal dag, søster var innom en tur for å hente noe (hun har ferie med far) og min far var innom med gave. Så 1 pakke, bursdagssanger istedenfor de vanlige og kokoskrem med rørte jordbær til dessert var egentlig alt som var utenfor normalen i dag :P den store feiringen, er utsatt frem til søster kommer hjem fra far nemlig ;)
Kokoskrem med rørte jordbær? Det hørtes godt ut! Hvordan lager du det? :)

Ja kjøpte tre stk :o
Syns den tvättstugan er ganske genial her :p 2 vaskemaskiner, 1 tørketrommel og et ekstra rom med vifte som simulerer en varm sommerdag. På 4 timer har jeg som regel fått vasket og tørket alt jeg trenger i løpet av en uke ;) har heller ikke plass til egen vaskemaskin her da :p

Men de fleste i sverige har vel bodd kommunalt en eller annen gang vil jeg tro ;) billig og som regel veldig trygt og greit :)
Er forresten tre tvättstuga her, to som den jeg beskrev samt en grovtvättstuga ;)
Ja, er da massevis med sånna områder bare i min lille by, og regner med det er kike overalt.
Jeg syntes det va greit å altid ha en vaktmästare å ringe når det var noe, og jeg likte den "potten" som kommer med hver leilighet for oppussing :)

Må ha verdens kjedeligste lillesøster!
Hun kommer på fredag og det hun vil ha til middag er McDonald's!!! Hun jobber på Lillehammer og bor nesten midt mellom Lillehammer, Hamar og Gjøvik så er virkelig ikke mangel på McDonald's heller :o
Jaja... Hun er sikkert ikke verdens kjedeligste, men kanskje hun er veldig glad i McDonalds...?

Vi skal en tur til Gjøvik. Handle bursdagsgaver til mannen to yngste søsken som har bursdag om en måneds tid. Se oss litt rundt /la mannen vise ungene rundt.

(høste noen pokestop og hindre guttungen i å ta helt av)
Blir dere lenge igjen til svigers? :)

Ja, er da massevis med sånna områder bare i min lille by, og regner med det er kike overalt.
Jeg syntes det va greit å altid ha en vaktmästare å ringe når det var noe, og jeg likte den "potten" som kommer med hver leilighet for oppussing :)
Ja det å ha noen til å ordne ting er genialt.
Forrige stedet var de ikke like flinke men her ordner de fort opp ting og er generelt veldig behjelpelige ;)

Hvordan type mal er det da? Kan du lage en ny?
Tips på få bort ting fra strykejern finner du sikkert på google! :)

Det ble bare riper og fælt når vi prøvde å fjerne. Så det er kassert. Er uansett sånn billigstrykejern jeg har hadd i evigheter. Så kjøper meg nytt snart.

Nei, men har bestilt ny mal. Fra stoff og stilm dog tar det 10 dager

Hun kommer på fredag og det hun vil ha til middag er McDonald's!!! Hun jobber på Lillehammer og bor nesten midt mellom Lillehammer, Hamar og Gjøvik så er virkelig ikke mangel på McDonald's heller :o
Kjedelig middagsønske ja :p

Haha, enkel å glede hun da:P

Back
Topp