Det ordnet seg og ble turHar kranglebarn her selv idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ordnet seg og ble turHar kranglebarn her selv idag![]()
Så bra.Det ordnet seg og ble tur
Takk for det ❤Stor klem til deg ❤
Hvordan er formen?Takk søte du![]()
Å du gjorde det jaRegnet med det da![]()
Pusse tenna gjør vi til han r 12 år som anbefaltSå koselig![]()
Hehe, litt søskenkjærlighet er sjarmerendeEr absolutt en av de ting, jeg ikke ser frem til, når 1 blir til 2 neste år...![]()
Så flott daDet ordnet seg og ble tur
Er du alene med dem?Hva i alle dager skal jeg finne på med disse ungene i morgen?
Er det, letter å finne på noe enn å sitte hjemme og kopeEr du alene med dem?![]()
Formen er laberHvordan er formen?
Stakkars, masse god bedring videre.Formen er laber
Ligger på sofa med feber, irriterende hoste og orker lite..
Hjemreise i morgen?Mannen lager middag
Om vi kommer oss herfra som jeg vil blir det trolig siste middag her i denne omgang, og det er helt greit.
Og helt fint at mannen i det fine været lager pastasalat, med kylling og skinke for de fleste og noe annet til min vegetarianer eller nærmest veganer, svigerinne
Heller enn svigermor sin plan om pannekaker (på soya? Hun drikker jo ikke melk, veganeren) vi har hatt pannekaker her sist uke. Det er sommer!!! Sol!!!!
Enda en grunn til å dra hjem. Grillmat!!!!
Mannen er heldigvis enig med meg om hjemreise, og bedre på å stå mot utpressing
Sitter man hjemme blir det ofte kranglete og rastløse barnEr det, letter å finne på noe enn å sitte hjemme og kope
TakkStakkars, masse god bedring videre.
Fått medisiner?
Minst 5 stykker, men eldste er ikke interessert i dem og vil bare sitte på dataen, og jeg vil ha han utSitter man hjemme blir det ofte kranglete og rastløse barn
Har dere lekeplass i nærheten?
Så bra..Takk
Ja jeg har startet antibiotikakur...så satser på bedring i morgen![]()
Har han noen venner i nærheten han kan sykle til da?Minst 5 stykker, men eldste er ikke interessert i dem og vil bare sitte på dataen, og jeg vil ha han ut