Funker ikke, da blir de bilsyke...DS og DVD-spiller i bilen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker ikke, da blir de bilsyke...DS og DVD-spiller i bilen![]()
Ja, sommer, sol og grillmat hører sammenHunderfossen i morgen. Hjemreise lørdag etter planen. Om mannen klarer stå mot presset. Mulig sen middag, men egentlig tenker jeg vi spiser middag der.
Grillmat er best. Svigermor har ikke funnet frem grillen engang. Vi har fått pølser og burgere en gang og en skikkelig grilldag hos svigerfar. Ellers innemat. I to uker med sol. Strider mot min natur
Bedre enn ikke noeMen får ty til det til nøds![]()
Jepp, nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal klare litt under 1.000 innlegg på så alt for få dagerDet var da ergelig![]()
Det har vi aldri hatt problemer med heldigvisFunker ikke, da blir de bilsyke...![]()
Det skal viJa, sommer, sol og grillmat hører sammen
Kos dere masse i Hunderfossen i morgen!
Ikke glad i burger daJadet var kyllingburger fra burger king
![]()
Til familieparken. Der skal vi være i helgen. Eldsta gleder seg veldig til å se rebella heksHørtes koselig ut
Hvor drar dere i morgen?
Jeg sitte og vurderer å dra dit i morgen selv..Det skal vi![]()
Vi er like over en time fra hunderfossen, det er derfor det er "fast opplegg" de somrene vi "bare er her"Jeg sitte og vurderer å dra dit i morgen selv..
Må finne på noe med ungene i morgen.
Både Hunderfossen og Bjørneparken ligger "bare" 2 timer med bil unna..
Det skjønner jegSiden strykejernet gikk gaiken![]()
Samme ufullstendige setning har vi herHeldig jeg da. Mine kan syte litt på "hvor lenge er vi fremme?" (som jeg påpeker ikke er en hel setning. Det heter "hvor lenge er det til vi er fremme?") men de dreper hverandre ikke
Bra det ordnet segSovner ikke av seg selv i senga på dagtid. Men vi fikk trillevær, så sov en halvtime nå.
Da er det bare å brette opp ermene og la skravla gåJepp, nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal klare litt under 1.000 innlegg på så alt for få dager![]()
Det gjør heldigvis ikke mine.Samme ufullstendige setning har vi her*grøss*
Men når de kjeder seg begynner de å erte hverandre, gjerne dytte og pirke litt osv...![]()
Vi fikk det problemet plutselig i mars!Det har vi aldri hatt problemer med heldigvis
Hvilken familiepark?Til familieparken. Der skal vi være i helgen. Eldsta gleder seg veldig til å se rebella heks![]()
Det hjelper nokDet gjør heldigvis ikke mine.
Også har vi babyen i midten da.
Bor man så nærme ville jeg lett dratt på HunderfossenJeg sitte og vurderer å dra dit i morgen selv..
Må finne på noe med ungene i morgen.
Både Hunderfossen og Bjørneparken ligger "bare" 2 timer med bil unna..