Å så nydelig!
Minner meg om hunden jeg hadde for over 5 år siden ❤
Måtte sende henne tilbake til oppdretter når jeg skulle til Egypt i 5 mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så nydelig!
UffÅ så nydelig!
Minner meg om hunden jeg hadde for over 5 år siden ❤
Måtte sende henne tilbake til oppdretter når jeg skulle til Egypt i 5 mnd![]()
NamskoganHvilken familiepark?![]()
Kjempe søt. Er så koselig med hund
Vi var enige om at det var det beste for henne og hun likte ikke barnUff![]()
Ja vi passer hunden til en kompis av samboer, han skulle jobbe så sa foreldrene "sett han i bilen"daa klikket det litt for meg. Stakkars kompisen stod der med hunden å bare "eeeh jeg vet ikke hva jeg skal gjøre"
Vi tar hunden din sa jeg![]()
Hvorfor skal du ha litt under 1000 innlegg?Jepp, nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal klare litt under 1.000 innlegg på så alt for få dager![]()
Kjempe kosKjempe søt. Er så koselig med hund
Hun vil avslutte alle mnd på "rundt tall" for lettere å holde oversikt over hvor mye hun har skrevet en mnd fortløpende.Hvorfor skal du ha litt under 1000 innlegg?
Neei likte hun ikke barnVi var enige om at det var det beste for henne og hun likte ikke barn![]()
Kan da ikke putte en hund i bilen!!! Og ihvertfall ikke pomeranian som har så mye underhår!!!![]()
Er mye styr med en hund. Spesielt valper. Blir som en ekstrababyKjempe kosmerker at jeg har litt lyst på hund. Men tror det får vente litt
enn så lenge er det veldig koselig å være hundepasser.
Aah.. tenkte jeg også forrige mnd. Men så skravla jeg ca 40 innlegg før neste oppdatering så ble jo helt feilHun vil avslutte alle mnd på "rundt tall" for lettere å holde oversikt over hvor mye hun har skrevet en mnd fortløpende.
Altså rundt tall på totalt antall skrevet. Så slipper man se på oppdateringen for å vite hvor mye man har skrevetAah.. tenkte jeg også forrige mnd. Men så skravla jeg ca 40 innlegg før neste oppdatering så ble jo helt feil
Denne er så gira så han er hundeversjonen av datteren minEr mye styr med en hund. Spesielt valper. Blir som en ekstrababy
Ja. Var det jeg også tenkte.. skulle ha 12000 men ble noe over. . Så nå aner jeg ikke hvor mange jeg har denne mnd. Evt hvor mange jeg trenger for å nå opp til topp 100. Tror ikke jeg er langt unna... kanskje 40 innleggAltså rundt tall på totalt antall skrevet. Så slipper man se på oppdateringen for å vite hvor mye man har skrevet
Hihi... de har personlighet ja.. vi hadde ei før eldsta var født, men omplasserte henne 3 uker før terminen. Nå lever hun livets glade dager på landetDenne er så gira så han er hundeversjonen av datteren min![]()
Haha... den lyden er ikke akkurat vakker.. vi har katt... men har aldri vært ett kattemenneske. Mannens katt. Ungene er super søte daJeg skal aldri, aldri, aldri ha katt.
Det er det flere grunner til, jeg liker ikke katter og min sønn er allergisk.
Men denne her med.... Vel, meget høylytt brunst, kåt katt, bidrar ikke til å ønske meg å endre oppfatning....
Ungene er sikkert søte, men det skjer slett ikke!Haha... den lyden er ikke akkurat vakker.. vi har katt... men har aldri vært ett kattemenneske. Mannens katt. Ungene er super søte da
Man hva med barna da...Da er det bare å brette opp ermene og la skravla gå![]()
Uff da.Vi fikk det problemet plutselig i mars!aldri vært noe problem før...