Skravletråd juli 2016

God kveld :) vi er hundevakt i kveld :)
Vis vedlegget 188926
Er ute å lufter denne søte pelsballen :D
Å så nydelig!
Minner meg om hunden jeg hadde for over 5 år siden ❤
Måtte sende henne tilbake til oppdretter når jeg skulle til Egypt i 5 mnd :(

Å så nydelig!
Minner meg om hunden jeg hadde for over 5 år siden ❤
Måtte sende henne tilbake til oppdretter når jeg skulle til Egypt i 5 mnd :(
Uff :(
Ja vi passer hunden til en kompis av samboer, han skulle jobbe så sa foreldrene "sett han i bilen" :@ daa klikket det litt for meg. Stakkars kompisen stod der med hunden å bare "eeeh jeg vet ikke hva jeg skal gjøre"
Vi tar hunden din sa jeg :D

Uff :(
Ja vi passer hunden til en kompis av samboer, han skulle jobbe så sa foreldrene "sett han i bilen" :@ daa klikket det litt for meg. Stakkars kompisen stod der med hunden å bare "eeeh jeg vet ikke hva jeg skal gjøre"
Vi tar hunden din sa jeg :D
Vi var enige om at det var det beste for henne og hun likte ikke barn :o

Kan da ikke putte en hund i bilen!!! Og ihvertfall ikke pomeranian som har så mye underhår!!! :o

Vi var enige om at det var det beste for henne og hun likte ikke barn :o

Kan da ikke putte en hund i bilen!!! Og ihvertfall ikke pomeranian som har så mye underhår!!! :o
Neei likte hun ikke barn :o aah da ser jeg at dere måtte gi den bort.

Ja jeg ble litt sjokkert når jeg hørte faren si det :o selv om bilen stod rett utenfor jobben. Jeg tenkte nei i denne sommervarmen skal ikke den hunden sitte i noen varm bil.

Hun vil avslutte alle mnd på "rundt tall" for lettere å holde oversikt over hvor mye hun har skrevet en mnd fortløpende.
Aah.. tenkte jeg også forrige mnd. Men så skravla jeg ca 40 innlegg før neste oppdatering så ble jo helt feil

Aah.. tenkte jeg også forrige mnd. Men så skravla jeg ca 40 innlegg før neste oppdatering så ble jo helt feil
Altså rundt tall på totalt antall skrevet. Så slipper man se på oppdateringen for å vite hvor mye man har skrevet

Altså rundt tall på totalt antall skrevet. Så slipper man se på oppdateringen for å vite hvor mye man har skrevet
Ja. Var det jeg også tenkte.. skulle ha 12000 men ble noe over. . Så nå aner jeg ikke hvor mange jeg har denne mnd. Evt hvor mange jeg trenger for å nå opp til topp 100. Tror ikke jeg er langt unna... kanskje 40 innlegg

Jeg skal aldri, aldri, aldri ha katt.

Det er det flere grunner til, jeg liker ikke katter og min sønn er allergisk.

Men denne her med.... Vel, meget høylytt brunst, kåt katt, bidrar ikke til å ønske meg å endre oppfatning....

Jeg skal aldri, aldri, aldri ha katt.

Det er det flere grunner til, jeg liker ikke katter og min sønn er allergisk.

Men denne her med.... Vel, meget høylytt brunst, kåt katt, bidrar ikke til å ønske meg å endre oppfatning....
Haha... den lyden er ikke akkurat vakker.. vi har katt... men har aldri vært ett kattemenneske. Mannens katt. Ungene er super søte da

Haha... den lyden er ikke akkurat vakker.. vi har katt... men har aldri vært ett kattemenneske. Mannens katt. Ungene er super søte da
Ungene er sikkert søte, men det skjer slett ikke!

Dessuten har jeg altså en allergisk sønn, så mannen er helt enig i at katt blir det ikke. Vi har hund da. Enn så lenge.

Back
Topp