Skravletråd juli 2016

Her bor svigers i Egypt, med mannens søsken i Kuwait og Saudi Arabia så nærmeste familie er to timer unna :(
Kan ikke bare stikke innom nei men koselig når man er samlet da :)
Også blir det sikkert kjempe koselig i dåp :D

Ja, det er litt utfordringer. Men det er vel det eneste fornuftige Facebook så kan brukes til i dag da. Bruker det mye til å holde kontakten, vise bilder osv. Så for min del er Facebook kjempe fin, når du har langt til familien.

God morgen :)
Ja, bare 3 dager nå så starter alvoret etter 4 uker ferie igjen ;)

Huff da. Ja, flere som slutter ferien i denne uke skjønner jeg. Må innrømme, det er godt med ferie, men med en 2,5 åring er det faktisk også godt å komme tilbake til hverdagsrutiner... :D

Ja, det er litt utfordringer. Men det er vel det eneste fornuftige Facebook så kan brukes til i dag da. Bruker det mye til å holde kontakten, vise bilder osv. Så for min del er Facebook kjempe fin, når du har langt til familien.
Ja veldig glad i facebook. Enkelt og greit å legge ut små ting der noen ganger samt at både jeg og mannen bruker Facebook messenger ofte ;)

Koselig med familiebesøk. Dessverre bor jeg så langt fra familien min, at jeg ikke ser de så ofte.
Ville gjerne se litt mere til lillebroren min, nå som han og dama har fått en lille gutt. Elsker å ha blitt tante - især da broren min sitter i rullestol, (lam fra brystet og ned), og så har de allikevel valgt å få barn, og enda har det lykkes de å lage ham selv. :D Fødte en perfekt liten gutt 15. Juli, så da ble tante her glad. :Heartred
Så artig å høre!! Gratulerer til de, og til deg som blitt tante :)
Bor de langt unna?

Hehe, du skulle ha sagt det høyt til han! Eller, han hadde ikke trengt pelsjakken da, det holder å bare sitte i bilen om solen ligger på!
Haha skal gjøre det neste gang :D tror pappan kan litt lite norsk, men satser på at han skjønner hvis jeg må si det ;)

Back
Topp