Oi er du så syk?Takk for det
CRP har idag sunket fra 119 til 71så det går rette vei og jeg slipper sykehus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi er du så syk?Takk for det
CRP har idag sunket fra 119 til 71så det går rette vei og jeg slipper sykehus!
Gratulerer med 1-åring!Hipp hipp! Idag har vi ettåring i hus!!![]()
![]()
God morgen til deg ogGod morgen![]()
Men aiNår babyen bare biter på puppen blir det ikke mye kosestund på morran.
God morgenGod morgen flotte damer og annet godtfolk...
Da var det snart helgen gitt...
![]()
Her bor svigers i Egypt, med mannens søsken i Kuwait og Saudi Arabia så nærmeste familie er to timer unna
Kan ikke bare stikke innom nei men koselig når man er samlet da
Også blir det sikkert kjempe koselig i dåp![]()
God morgen!God morgen alle sammen
God morgen
Ja, bare 3 dager nå så starter alvoret etter 4 uker ferie igjen![]()
OiHusk at det ikke er lov med mer enn 4-5 etter hverandre
Du er så flinkJeg har gått ned litt over 10 kg siden 17. mai, men har veldig mye igjen.
Satser på flott sommerkropp til neste år
Da blir det babynest på deg!Jepp. Må bare finne et som ikke koster 6-700kr. Dårlig utvalg her jeg bor![]()
Jaa var dritt. Men en ny er sendt idag. Men får den ikke før neste uke
Ja veldig glad i facebook. Enkelt og greit å legge ut små ting der noen ganger samt at både jeg og mannen bruker Facebook messenger ofteJa, det er litt utfordringer. Men det er vel det eneste fornuftige Facebook så kan brukes til i dag da. Bruker det mye til å holde kontakten, vise bilder osv. Så for min del er Facebook kjempe fin, når du har langt til familien.
Fri fra jobb?hvor da ?
Nei jeg prøver å finne noe
Gjett omFår putte beina høyt etter jobb imorgen da![]()
Jepp. Dirrer littVil tro du kjenner det ja
Største dagen så langtWow, det er strålende![]()
Er ikke til meg jeg lagerDa blir det babynest på deg!![]()
Det blir artig ja!Nå skal bare lille U sove litt til og så drar vi til Tangen dyrepark
Så artig å høre!! Gratulerer til de, og til deg som blitt tanteKoselig med familiebesøk. Dessverre bor jeg så langt fra familien min, at jeg ikke ser de så ofte.
Ville gjerne se litt mere til lillebroren min, nå som han og dama har fått en lille gutt. Elsker å ha blitt tante - især da broren min sitter i rullestol, (lam fra brystet og ned), og så har de allikevel valgt å få barn, og enda har det lykkes de å lage ham selv.Fødte en perfekt liten gutt 15. Juli, så da ble tante her glad.
![]()
Haha skal gjøre det neste gangHehe, du skulle ha sagt det høyt til han! Eller, han hadde ikke trengt pelsjakken da, det holder å bare sitte i bilen om solen ligger på!