Ja selvfølgeligHan sover så håper detfår så dårlig samvittighet og når han gråter med tårer gråter jeg nesten og
![]()
Vet du hva han reagerte på kan du jo prøve å unngå det så lenge du ammer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja selvfølgeligHan sover så håper detfår så dårlig samvittighet og når han gråter med tårer gråter jeg nesten og
![]()
Er nok forskjellig fra område til område jaJa det å ha noen til å ordne ting er genialt.
Forrige stedet var de ikke like flinke men her ordner de fort opp ting og er generelt veldig behjelpelige![]()
Blir det noe annet til middag regner jeg med?Ikke sånn at hun må innom om hun har mulighetenda kunne hun ihvertfall heller tatt lunsj i charlottenberg
![]()
Godt at det ikke er for varmt ogJatja kunne vært mindre skiftende vær... ikke så varmt. 13 grader i skyggen
![]()
Skjønner... Greit å få kjøpt et nytt strykejern og daDet ble bare riper og fælt når vi prøvde å fjerne. Så det er kassert. Er uansett sånn billigstrykejern jeg har hadd i evigheter. Så kjøper meg nytt snart.
Nei, men har bestilt ny mal. Fra stoff og stilm dog tar det 10 dager
LurtHehe, har nødlader da![]()
Oi, va den så sterk?Jadet var kyllingburger fra burger king
![]()
Det er topp ja!Deilig å være enig om ting forhold til bhgjeg leverer siden bhg åpner etter kjæresten begynner på jobb. Så henter han og jeg har middag klar hjemme
![]()
Vi og! Eller han va vel sliten fra i går og rastløs... Vanskelig å gjøre glad idag og fikk flere tårefylte utbrudd når det var tid for å gå i seng...Har kranglebarn her selv idag![]()
Hadde dere det fint på tur?Det ordnet seg og ble tur
Bygg en hytte i skogenHva i alle dager skal jeg finne på med disse ungene i morgen?
Det er braPusse tenna gjør vi til han r 12 år som anbefalt
Huff da!Formen er laber
Ligger på sofa med feber, irriterende hoste og orker lite..
Da har du to valg. Drit i det runde tallet eller skravle i vei som aldri førF***
Jeg har gått over rundt tall, og jeg som hadde tenkt å forlate dere for resten av måneden![]()
Så artig å far til hundefossen! Kos dereHunderfossen i morgen. Hjemreise lørdag etter planen. Om mannen klarer stå mot presset. Mulig sen middag, men egentlig tenker jeg vi spiser middag der.
Grillmat er best. Svigermor har ikke funnet frem grillen engang. Vi har fått pølser og burgere en gang og en skikkelig grilldag hos svigerfar. Ellers innemat. I to uker med sol. Strider mot min natur
Der va vi igår, fantastisk artigTil familieparken. Der skal vi være i helgen. Eldsta gleder seg veldig til å se rebella heks![]()
Far til Hunderfossen så kan du møte SaraJeg sitte og vurderer å dra dit i morgen selv..
Må finne på noe med ungene i morgen.
Både Hunderfossen og Bjørneparken ligger "bare" 2 timer med bil unna..
Så koselig
Nei så tristÅ så nydelig!
Minner meg om hunden jeg hadde for over 5 år siden ❤
Måtte sende henne tilbake til oppdretter når jeg skulle til Egypt i 5 mnd![]()
Hæ? Sa dem det? Bra de ikke har hund daUff![]()
Ja vi passer hunden til en kompis av samboer, han skulle jobbe så sa foreldrene "sett han i bilen"daa klikket det litt for meg. Stakkars kompisen stod der med hunden å bare "eeeh jeg vet ikke hva jeg skal gjøre"
Vi tar hunden din sa jeg![]()