hvor da ?Jeg skal snart ut på tur med barna.
Må bare vekke U først
Nei jeg prøver å finne noeJobb her. Enn du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor da ?Jeg skal snart ut på tur med barna.
Må bare vekke U først
Nei jeg prøver å finne noeJobb her. Enn du?
Skal en liten tur til Tangen dyreperkhvor da ?
Nei jeg prøver å finne noe
Gratulerer med å ha blitt tanteKoselig med familiebesøk. Dessverre bor jeg så langt fra familien min, at jeg ikke ser de så ofte.
Ville gjerne se litt mere til lillebroren min, nå som han og dama har fått en lille gutt. Elsker å ha blitt tante - især da broren min sitter i rullestol, (lam fra brystet og ned), og så har de allikevel valgt å få barn, og enda har det lykkes de å lage ham selv.Fødte en perfekt liten gutt 15. Juli, så da ble tante her glad.
![]()
Du får kose deg masse i dyreparkenSkal en liten tur til Tangen dyreperk
Jeg skal shoppe med min mor, du da?Hva skjer i dag da tro
Får putte beina høyt etter jobb imorgen daHar jobb imorgenkveld og, så avslapning på søndag![]()
Håper alt går etter planen og dere får en kjempe fin dagNå skal bare lille U sove litt til og så drar vi til Tangen dyrepark
Bor også et stykke fra familien, noen er 5 timer unna, de fleste er 2 timer unna men min lillesøster bruker vel ihvertfall 3 timer en vei men kommer noen hit tar de en harrytur samtidigKoselig med familiebesøk. Dessverre bor jeg så langt fra familien min, at jeg ikke ser de så ofte.
Ville gjerne se litt mere til lillebroren min, nå som han og dama har fått en lille gutt. Elsker å ha blitt tante - især da broren min sitter i rullestol, (lam fra brystet og ned), og så har de allikevel valgt å få barn, og enda har det lykkes de å lage ham selv.Fødte en perfekt liten gutt 15. Juli, så da ble tante her glad.
![]()
Va den ødelagt eller bare dårlig?Er nok det ja. Heldig med der vi bor nå.
Sist var de utrolig gjerrige! Kunne vist ikke bytte ut en tørketrommel så var veldig vanskelig å få vasket klær
Ah så braTja ikke hørt noe mer så blir nok McDonald's imorgen.
Jaja er jo greit det også. Slipper å lage mat på en stund damannen skal lage mat lørdag og mandag (såpass mye at søndag og tirsdag blir rester)
Bor også et stykke fra familien, noen er 5 timer unna, de fleste er 2 timer unna men min lillesøster bruker vel ihvertfall 3 timer en vei men kommer noen hit tar de en harrytur samtidig
Så koselig å bli tante og at de ikke trengte hjelp ❤

Så trist!Var gravid da og hun likte ikke barn spesielt mye så var for det beste, dessuten komplisert å være muslim og ha hund![]()
Herregud så forferdeligHun hyler tidvis som en liten unge i nød...
Det skjønner jegSkal visst det i september (stipend...) jeg har vært fristet til å betale for å få det gjort på dagen hele uka. Særlig om natta)
Tror jeg har sett skiltet på vei til svigers på LillehammerE6 nordover fra Oslo ikke så langt etter Minnesund dersom det sier deg noe
Sånn hjemmelaget går braIkke glad i burger da![]()
Du er flinkNei, aktiv dag med barna på dagen, og lang tur i skogen på kvelden.
Nå er jeg sliten, tror jeg legger meg snart..
Vet sånn caJa selvfølgelig![]()
Vet du hva han reagerte på kan du jo prøve å unngå det så lenge du ammer![]()
Vil tro du kjenner det jaKjenner det i beina idag. Vil vinne konkurransen jeg har med søstrene mine![]()
Så koselig gjortNå kommer kompisen til samboer snart å henter hunden. Som takk tar han med mat til oss
Kveldsmat 20 sushi biterjaaa takk!