Skravletråd juli 2016

Koselig med familiebesøk. Dessverre bor jeg så langt fra familien min, at jeg ikke ser de så ofte.
Ville gjerne se litt mere til lillebroren min, nå som han og dama har fått en lille gutt. Elsker å ha blitt tante - især da broren min sitter i rullestol, (lam fra brystet og ned), og så har de allikevel valgt å få barn, og enda har det lykkes de å lage ham selv. :D Fødte en perfekt liten gutt 15. Juli, så da ble tante her glad. :Heartred
Gratulerer med å ha blitt tante:p

Koselig med familiebesøk. Dessverre bor jeg så langt fra familien min, at jeg ikke ser de så ofte.
Ville gjerne se litt mere til lillebroren min, nå som han og dama har fått en lille gutt. Elsker å ha blitt tante - især da broren min sitter i rullestol, (lam fra brystet og ned), og så har de allikevel valgt å få barn, og enda har det lykkes de å lage ham selv. :D Fødte en perfekt liten gutt 15. Juli, så da ble tante her glad. :Heartred
Bor også et stykke fra familien, noen er 5 timer unna, de fleste er 2 timer unna men min lillesøster bruker vel ihvertfall 3 timer en vei men kommer noen hit tar de en harrytur samtidig ;)

Så koselig å bli tante og at de ikke trengte hjelp ❤

Er nok det ja. Heldig med der vi bor nå.
Sist var de utrolig gjerrige! Kunne vist ikke bytte ut en tørketrommel så var veldig vanskelig å få vasket klær
Va den ødelagt eller bare dårlig?
Uansett va det dårlig service da :(

Tja ikke hørt noe mer så blir nok McDonald's imorgen.
Jaja er jo greit det også. Slipper å lage mat på en stund da ;) mannen skal lage mat lørdag og mandag (såpass mye at søndag og tirsdag blir rester)
Ah så bra :) får du hvile deg litt. Synd på McD på fredagskvelden da! det MÅ jo finnes bedre alternativer, selv på hamburger....?

Bor også et stykke fra familien, noen er 5 timer unna, de fleste er 2 timer unna men min lillesøster bruker vel ihvertfall 3 timer en vei men kommer noen hit tar de en harrytur samtidig ;)

Så koselig å bli tante og at de ikke trengte hjelp ❤

Ja, det kan være slitsomt å ha familien så langt borte. Især nå vi har barn. Jeg ser jo, hvordan gutten er så fortrolig med svigerfamilien, som bor 8 km borte. Ønsker jo litt det samme for mine egne foreldre.
Min familie bor i Danmark, så det tar en stund å dra dit. Kommer ikke bare innom på kaffe for å si det slik. :D

Men nå skal vi i barnedåp i September, hvor jeg skal stå fadder til lille Malthe, så det gleder jeg meg til. :Heartred

Back
Topp